- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Hierarhia siły magii http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=561 |
Mathias - 2008-10-18 16:36:32 |
Jaka, waszym zdaniem, jest hierarhia siły i przydatności magii? Nie mówimy tu o ulubionych, tylko przydatnych. Dlatego też moja wypowiedź różni się od tej, którą umieściłem w dziale ,,Ulubiona magia". To moja propozycja: |
Zen-Aku - 2008-10-18 17:27:22 |
Dla mnie: |
Macielug - 2008-10-18 17:49:09 |
1.Ogień |
Magyar - 2008-10-19 11:40:14 |
1.Ziemia |
Mathias - 2009-05-03 14:13:43 |
Nie no, ja takie coś napisałem?! Aż wstyd patrzeć. Widać, że wiedza przychodzi z czasem... |
Zen-Aku - 2009-05-03 14:50:23 |
1. Ziemia |
Magyar - 2009-05-03 15:03:29 |
Ja napisałem dokładnie tak samo, blisko pół roku temu i nie wierzę, że tak napisałem ;) . |
MaD - 2009-05-03 19:08:00 |
1. Ziemia |
Rozbójnik - 2009-05-05 13:45:33 |
1. Woda, powietrze, ziemia ogień :) W skrócie wszystkie magie są równe ;] |
OldSkull - 2009-06-14 17:33:47 |
1. Ziemia |
Olórin - 2009-08-12 17:42:51 |
Trzeba ten temat odświeżyć |
Zen-Aku - 2009-08-12 17:52:34 |
A oślepienie? To również bardzo dobre zaklęcie i myślę, że ogień jest lepszy od wody. |
Psyhix - 2009-08-12 18:09:45 |
Dla mnie magia wody jest najgorszą z magii.Woda to czary "defensywne" dają ruchu itd.Ja raczej korzystam z zaklęć bardziej destrukcyjnych xD.Tylko nie pomyślcie ze nie używam przyspieszenia,spowolnienia itd :D |
Olórin - 2009-08-12 20:30:43 |
O oślepieniu zapomniałem jest to użyteczne zaklęcie ale rzadko go używam.Jak dla mnie woda jest od ognia lepsza wielokrotnie ratowała mnie z opresji(uleczenie lub rozproszenie),ale to tylko moja opinia bo w końcu każdy ma inne doświadczenia z magiami i dla każdego ta hierarchia będzie inna. |
Psyhix - 2009-08-12 20:33:46 |
Oślepienie + Wskrzeszenie to najlepsze co może być jak nie walczysz z umarlakami :) |
Moandor - 2009-08-21 16:06:02 |
1. M. ziemi - absolutny lider i innego nigdy być nie może. Już samo spowolnienie wystarczy, żeby zdeklasować magię wody, a dodatkowe świetne czary (kamienna skóra, tarcza, antymagia, ożywienie, wskrzeszenie, pole siłowe, implozja, miejski portal) dają tej wspaniałej magii prowadzenie nad magią powietrza i ognia. Gra bez magii ziemi jest strasznie irytująca, biorę ją automatycznie jak tylko mam propozycję. |
Viewer - 2009-10-11 12:28:43 |
Ziemia |
Bos18 - 2009-10-11 18:26:10 |
To ja mam taka |
matej64 - 2009-10-19 14:04:19 |
1. Ziemia i powietrze przydatne do spowolniania przeciwnika oraz do przyspieszania własnych jednostek oraz w podróży (lot) |