- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Bohaterowie http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=40 - Dyplomacja http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=673 |
crazy'olka - 2008-12-22 11:00:23 |
Co uważacie o tej umiejętności? Ja sądzę, że gra z dyplomacją jest jak dawanie łapówek potworom, żeby się do nas przyłączyły:) A jakie jest wasze zdanie? |
Magyar - 2008-12-22 11:29:14 |
Ja uwazam, ze Dyplomacja jest umiejetnoscia dobra - ale tylko na male mapy, typu "S" i/lub "M". |
Eleazar - 2008-12-25 12:39:05 |
Dyplomacja jest bardzo dobrą i ważną umiejętnością. Czasami przyłączają się bezpłatnie, a czasami za jakąś cenę. Przy poziomie podstawowym cena zmniejszona o 20%, przy zaawansowanym o 40%, a w poziomie mistrza o 60%. Wg mnie bardzo się opłaca. |
crazy'olka - 2008-12-26 16:18:16 |
Dyplomacja ma podobne działanie do nekromancji, więc ja uważam, że gra nią jest oszustwem tak samo jak nekromancją... |
Magyar - 2008-12-26 18:00:44 |
Skoro uwzazcie, ze ta gra jest oszustwem, a Ci co graja na przyklad Nekrem sa oszustami, to wogole nie gajcie w ta gre, nie oczerniajcie innych. Jezeli ktos, kto gra nekrem jest oszustem, to ten co gra infernem jest satanista i nie ma czci dla Boga. Wiec ja proponuje z tym przestac, ja gram czasem Nekrem, ale czy to znaczy ze jestem oszustem? - NIE!!!! Dyplomacja jest super umiejetnoscia, tak samo jak na przyklad taktyka lub logistyka, ale jezeli gram bohaterem, kotry posiada logistyke, to jestem oszustem?! Ludzie przestance, bo jestescie jak 3 letnie dzieci. Wstydzcie sie. |
Eleazar - 2008-12-26 18:39:01 |
Stasek, stasek! Nie z takim entuzjazmem! :D |
crazy'olka - 2008-12-26 20:05:35 |
To właśnie trzy letnie dzieci grają dyplomacją i nekromancją... |
Magyar - 2008-12-26 22:31:19 |
To po co wogole sa umiejetnosci? - Zadnych nie bierzcie, skoro jestescie tacy uczciwi. |
crazy'olka - 2008-12-27 09:22:03 |
Zboczę z tematu, a czy ja piszę, że wszystkie umiejętności są złe? Nie, napisałam tylko, że dyplomacja i nekromacja są za dużym plusem... |
Magyar - 2008-12-27 09:38:07 |
I z ten kto uzywa tych umiejetnosci jest oszustem. Ja tego uzywam, a za oszusta sie nie uwazam. A to sa umiejetnosci dobre jak i inne (zadna umiejetnosc nie szkodzi) - wiec jak jestescie tacy uczciwi to grajcie bez umiejetnosci, po co wam, skoro jestescie tacy dobrzy w heroesy? - HA! Znalezli sie uczciwi....... Dyplomacja i Nekromantyzm sa dobre, ale bez przesady. Ja juz wolalbym miec Logistyke na przyklad. |
Zen-Aku - 2008-12-27 11:52:12 |
Dyplomacja i nekromancja są zbyt dużymi plusami i ja nie mam ochoty grać w ten sposób, że przeciwnik nie ma szans wygrać. Jeśli chciałbym sobie tak "pograć", to użyłbym tych śmierdzących kodów, więc bezsensowne umiejętności, które nie pozwalają wrogowi wygrać - nie powinny mieć miejsca w grze i nie powinny być uznawane. |
Magyar - 2008-12-27 12:01:42 |
Moze i sa zbyt duzymi plusami jak sie gra na 80% i w dodatku w kompem....... A nie jest to duzy plus jak sie gra z kolega dobrym w heroesy, na 210%. |
Zen-Aku - 2008-12-27 12:22:05 |
Są zbyt dużymi plusami, a 210% nie istnieje. Gra polega na wygrywaniu i przegrywaniu, nie na wygrywaniu, bo wróg nie miał szans nas powstrzymać... |
crazy'olka - 2008-12-27 12:34:13 |
Jesteśmy uczciwi i gramy bez dyplomacji.... |
Eleazar - 2008-12-27 12:51:39 |
Crazy'olko :) Powiedz mi jedno: |
crazy'olka - 2008-12-27 14:39:06 |
Po 1.Dyplomacja rzadko mi się trafia bo gram ''mocą''. |
Eleazar - 2008-12-27 14:49:29 |
Hm. to nie wiem, jakimi argumentami Cię przekonać :D |
Mutare - 2009-01-02 13:37:57 |
A mnie się wydaje, że to nie to samo co nekromancja. Trochę gorsze, ponieważ walczymy z różnymi jednostkami (tzn. z różnych miast), a to ma wady, bo nam morale obniża, zaczyna brakować miejsca i w rezultacie jest to zbywane (to wszystko co zyskaliśmy dzięki dyplomacji). Więc to nie jest takie dobre i nie daje AŻ tak wielkiej przewagi. |
Eleazar - 2009-01-02 13:56:05 |
"AŻ takie dobre" nie jest, ale pomocne i to bardzo, jeżeli nie mamy środków do życia, to gdy mamy Dyplomację na poziomie Mistrza, jednostki 4 poziomu przyłączają się albo za darmo, albo za niewielką sumę - na pewno mniejszą niż ta, którą mielibyśmy zapłacić normalnie w zamku. |
Magyar - 2009-01-02 14:02:07 |
Ja takze nie uznaje Dymplomacji jako oszustwa. A jezeli mamy Twierdze i Gildie Zlodzieji w niej, to dzieki Dyplomacji mozemy zarobic sporo kasy i zasobow. Jest to dosyc dobra umiejetnosc, ale nie jest az tak dobra, zeby uwazac ja za oszustwo. |
Eleazar - 2009-01-02 14:05:47 |
Hę? Możesz wytłumaczyć? Nie znam tego. |
Magyar - 2009-01-02 14:08:14 |
Bo skoro Dyplomacja zapewnia nam (nie zawsze, ale czesto) darmowe jednostki (bo sie przylaczaja), to te zdobyczne jednostki mozemy zaniesc do Twierdzy i w Gildii Zlodziej mozemy ich sobie wymienic na dowolne zasoby lub zloto. |
Eleazar - 2009-01-02 14:29:02 |
Ahaa! Już kpw :D Dzięx, dobra metoda, a przy tym mała potęga :D |
Magyar - 2009-01-02 14:33:53 |
I to takze pokazuje jak dobra jest ta budowla specialna w Twierdzy - Gildia Zlodziei. Wiec dzieki dyplomacji (i zdobytych dzieki niej jednostom) Gildii Zlodziei, szybko mozna nadrobic w Twierdzy deficyt w postaci krysztalow. ;) |
Eleazar - 2009-01-02 14:36:14 |
Tak, tylko że zdobywasz dyplomację dużo później, jak już pokonasz wszystkich wrogów, strzegących kopalni, artefaktów, etc. To raczej nie ma już jednostek, chyba, ze chcesz w Obozie Uchodźców znaleźć Archanioła, życzę powodzenia ;) |
MaD - 2009-01-02 21:00:24 |
W mojej wersji w Twierdzy można sprzedawać jednostki w Gildii Najemników, a nie w Gildii Złodziei. |
Magyar - 2009-01-02 23:42:42 |
A, no tak. Sorki, moj blad, pomylilo mi sie - masz racje, chodzi o Gildie Najemnikow, a nie Zlodziei. ;) Pomylila mi sie nazwa. |
Mutare - 2009-01-03 14:53:51 |
Gildia Złodziei to jest chyba to, gdzie można sobie sprawdzić siłę armii wroga, najsilniejszych bohaterów, ogólne statystyki kto czego ma więcej itd. ;]. |
Eleazar - 2009-01-03 23:08:00 |
Tak, ale są różne wydania H3 i czasami te nazwy są odwrotne ;) Ja miałem pirata i tak było ;) |
Magyar - 2009-01-03 23:29:31 |
Mutare, Gildia Zlodziei to jest, ale w Heores 2 ;). A w Heroes 3, ten budynek co mowisz, to sie jakos inaczej nazywa. |
Eleazar - 2009-01-04 13:27:45 |
Stasek93, Gildia Złodziei to to, gdzie podpatrujesz swoich wrogów :) A Gildia Najemników to to, gdzie możesz sprzedać jednostki za surowce :) |
Serious Pandzior - 2009-01-19 07:14:50 |
Heroes III to jedna gra i wszystko co w niej jest, jest prawdziwe. |
Król Duch - 2009-02-07 00:27:46 |
Z obiema umiejętnościami jest tak: albo nam się ostro pofarci i zdobędziemy szybko przewagę, albo zapchamy sobie niepotrzebnie okienko; to ostatnie tyczy się zwłaszcza dyplomacji, która ma sens o tyle, o ile np. grając twierdzą dożyjemy obwieszczenia "populacja wilczego jeźdźca się dubluje". Nieraz miałem tak, że przez całą długą XLkę ani razu mi się dyplomacja na dobrą sprawę nie przydała. Wolę ją mieć drugim bohaterem, protagoniście zostawiając umiejętności lepsze: magię ziemi i powietrza, płatnerstwo itp. |
Zen-Aku - 2009-02-07 16:09:40 |
Kwestia nekromancji została raz na zawsze wyjaśniona, nikt tego nie narzucił, tylko po prostu większość była za tym, aby nekromancji na forum nie uznawać, bo faktycznie burzy ona równowagę gry. Proszę nie powracać do tej kwestii, bo większość userów nie chciała nekromancji i ta umiejętność nie znaczy na forum nic. |
Magyar - 2009-02-07 16:13:59 |
Tak, wiem - Nekromancja i Dyplomacja to dwie bardzo podobne umiejtnosci, ale prosze ich nie mylic, bo to to temat nie o Nekromancji, tylko o Dyplomacji. Dziekuje. :P |
Demigorgona - 2009-07-09 17:28:52 |
Dyplomacji z reguły nie biorę, ale w żadnym wypadku nie uważam jej za oszustwo! |
Baron - 2011-05-08 17:54:56 |
Zdobywasz jednostki bez walki i to bardzo mocne czesto... To daje ci takie przyspieszenie ze wymiatasz wszystkich ... Tak jest to przesadzona umiejetnosc i ja jej nie uzywam bo psuje gre.... |
Sauron - 2011-05-08 18:01:53 |
W multi się nie używa. W single można jak najbardziej, to bardzo mocna umiejętność i da się z niej zrobić dobry użytek. Nekromancja jest podobna do dyplomacji, choć przy tej ostatniej byłoby mile widziane dowodzenie czy artefakty dla podniesienia morale - mieszanie jednostek z różnych miast. |
GiBoN - 2011-05-08 19:00:55 |
Dyplomacja, jak dyplomacja, dobra do zabawy, w multi zakazana, każdy wie, dlaczego... Szczerze to nie chciałbym trafić na wroga, który ma spec. dyplo, 20. lvl i set ambasadora... |
Lowcakur - 2011-05-08 20:55:11 |
Ja lubie dostac Dyplomacje, gdy gram kampanie Draco. Bez dyplo gra jest bardzo ciezka(nawet z dyplo jest bardzo ciezka ^^ ) |
GiBoN - 2011-05-08 21:00:23 |
Kampania Dracona jest bardzo ciężka i ja osobiście jej nie lubię. Ale wiadomo, że te jednostki na plusie zawsze pomogą. W normalnym scenariuszu dobrze rozwinięta niejednokrotnie przesądza o wyniku gry... |
Kuba X16 - 2011-07-02 16:01:12 |
Powiem tak, nekromancja jest ZBYT potężnym skillem, a dyplomacja przydaje się tylko na M i S. |
Mathias - 2011-07-02 18:21:34 |
Niezwykle ciekawi mnie, dlaczego poruszasz kwestię Nekromancji w wątku o Dyplomacji :). |
GiBoN - 2011-07-03 15:28:31 |
Mnie średnio to ciekawi, dyplomacja jest zawsze skuteczna, przyłączenie 20 smoków na XL, lub czegoś w tym guście to niezaprzeczalny +... Poza tym do nekromancji musisz stoczyć bitwę, w niej możesz mieć straty... |
Frezen - 2011-08-01 17:09:19 |
Nie wiem czemu niektórzy mówią że Nekromancja jest podobna do Dyplomacji w 1 dostajesz tylko szkielety a w 2 większość jednostek.Niektórzy mówią także "marnuje się 1 slot w armii" ale przecież możesz przyłączyć jed. do siebie albo nie i je rozwalić więc możesz wybierać i przyłączać tylko jednostki z twojego zamku. |
Xeno - 2011-08-01 17:59:44 |
Czasami masz tak, że musisz zapłacić za przyłączone jednostki, potem zdarza ci się okazja dołączyć lepsze jednostki i masz w tyłek kase. |
GiBoN - 2011-08-02 22:32:45 |
Jeżeli jednostki są na tyle silne, że jesteś skłonny za nie zapłacić, to na pewno będziesz miał jeszcze jakieś mięso armatnie, gdy trafi Ci się coś jeszcze lepszego. Ja np. za byle co nie płacę, bo szkoda mi kasy, której duży wydatek naraz załamuje naszą chwiejną gospodarkę... |
Deferdus - 2011-10-23 15:21:52 |
Dyplomacja to bardzo dobra umiejętność, dzięki której potworki się do nas przyłączają, czasami wkurza, bo znajdzie się lepszego potworka, przyłączy się, ale nie ma na kogo zamienić ;) . |
Xeno - 2011-10-24 15:05:28 |
Skill tylko do singla i to uważam iż używają go gracze, którzy nie potrafią grać. |
Asiņains - 2011-10-25 00:44:24 |
Co ci da to, że wykupisz jednostki za dosyć sporą sumę surowców jak minie tydzień i nie będzie pomocy z głównej stolicy ? Jest to ryzykowna umiejętność, która może się przydać przy odrobinie szczęścia. Jest wiele lepszych umiejętności, lecz nie odstawiajcie tytułowej dyplomacji na bok. Jednostki do wykupienia są drogie, ale czasami warto poświęcić dużo surowców w zamian za jednostki z wysokiego poziomu. Nie opłaca się jej brać, gdy widzi się, że na ma mapie nie ma wiele jednostek z naszego miasta. Dlatego też stwierdzam, iż jest to umiejętność ryzykowna. Zamiast niej można wziąć między innymi pierwszą pomoc, finanse, czy inne poboczne talenty, w których jesteśmy pewni o skutecznym bonusie. Na grze multiplayer jest zabroniona, gdyż ktoś może mieć trochę szczęścia i zwerbuje bardzo dużo jednostek związanych ze swoim miastem głównym. Może się też trafić, że w pobliżu nie będzie żadnej jednostki ze stolicą powiązanych i wtedy umiejętność jest bezużyteczna. Powtórzę jeszcze raz : szczęście gracza - jedyna rzecz, którą wymaga ta umiejętność. |
Xeno - 2011-10-25 16:04:44 |
Co ty za herezje głosisz? Jak mam do wybory, by przyłączyly się do mnie np. żywiołaki burzy w dużej ilości to bym je wział zamist np jednostki 1 lvl w mojej armii. |
Asiņains - 2011-10-25 18:35:45 |
Opłaca się np. zamienić 350 halabardy na 100 żywiołaków ? Według mnie - mniejsze morale, zmiana taktyki, kolejny strzelec. Pierwszy poziom jest silny ze względu na ilość. Pomijając, że powyższy przykład jest nieźle podwyższony liczbowo. Podane żywiołaki trochę długo się kumulują. Zresztą, jeśli chcesz zamienić jednostkę z innego miasta, za większość surowców, jakie posiadasz oraz tracąc na wyrzuceniu zbieranych przez ciebie innych stworów, to proszę bardzo.
Musisz ? Raczej nie. Możesz. "Potem zdarza ci się..." - potem ? Za szybko to nie jest. A wykupione jednostki z pewnością są ulepszone i powiększone liczebnie - chyba, że bierzesz każdą, pierwszą lepszą jednostkę. |
Xeno - 2011-10-26 13:20:11 |
Osobiście wolałbym 100 żywiołaków burzy za 350 halabard. |
Asiņains - 2011-10-26 17:30:19 |
Morale. Każde miasto jest tak zbudowane, by zachowało się na równi z innymi. Nie ma czegoś takiego jak dominacja jednego miasta nad innymi. Mogą być potężne - owszem. Lecz posiadając wiedzę na tym samym poziomie, inne zamki też mają olbrzymi potencjał. W chwili, gdy zamieniasz jakąś jednostkę, taktyka walki się zmienia i jest możliwość, by zamek osłabł - mimo, iż zamienił słabszą jednostkę na gorszą. |
Xeno - 2011-10-26 20:52:31 |
Jeżeli zamieniam jednostkę walcząca wręcz na jednostkę walczącą wręcz to taktyka się nie zmienia. |
Asiņains - 2011-10-28 14:16:32 |
Przy patrzeniu walka wręcz → walka wręcz. Może być oczywiście tak, że mając 350 halabardy weźmiemy przykładowo ~50 ogrów. Trzeba też pamiętać, że na jednostkach z tego samego miasta, łatwiej wchodzą morale - dodatkowy ruch. Można też przeliczyć obrażenia zadane przez podane wyżej halarbardy ( obrażenia, atak jednostki, atak bohatera - obrona stwora oraz bohatera ewentualnego ). Wtedy widać, czy jest to opłacalne, czy nie. W sumie można stwierdzić wniosek : Dyplomacja jest dla początkujących ( ponieważ doświadczeni gracze, nie biorą jej, ze względu na przykładową stratę ewentualnych umiejętności późniejszych ), lecz można na niej zyskać jak i stracić wojsko oraz surowce. Niech już tak będzie :) |
GiBoN - 2011-10-30 15:16:07 |
Różnica w morale to max 13,5% czy coś koło tego... Natomiast 100 żywiołaków obojętnie jakich niszczy halabardę i siłą i przydatnością. Dyplomacja potrafi dać więcej niż nekromancja... |
Mathias - 2012-04-15 13:37:51 |
To nie zmienia faktu, że jedne mają większy potencjał niż inne. Nekropolia jest jednym z przykładów. |
Olórin - 2012-04-15 17:00:41 |
hmm... dyplomacja :) Skill jest szczerze mówiąc potężny i daje wręcz niesamowite profity jak się ma farta :) Zebranie 1k gryfów w przeciągu 2-3 tygodni to jak na razie mój rekord (WoGa nie liczę :D ). |
Mathias - 2012-04-16 15:18:54 |
W jaką Ty mapę grałeś, że tyle uzbierałeś neutrali?? :O
Na początku jak coś się nam uda zgarnąć do armii, i to dobrego, choć wystarczy średniak, możemy spokojnie patrzeć w przyszłość przez następnych kilka dni :).
A więc to tak wygrałeś tę kampanię ;p. Dyplomata piekielny :D.
Ja tylko czasami płacę za przyłączenie się do armii, bo często stwory mają o sobie zbyt duże mniemanie :). |
Olórin - 2012-04-17 15:01:00 |
Mati walcząc z rdzawymi, czarodziejskimi i błękitnymi smokami raczej przyłączenie się grupek jakichś magów, czy gargulcy nie miało większego znaczenia (pomijając znaczenie taktyczne). |
Xeno - 2012-04-17 15:16:04 |
Jest jeden skil, który bije wszystkie inne skile na głowę... |
Mathias - 2012-04-17 16:19:46 |
Nie no, ja oczywiście żartowałem ;). Co nie zmienia faktu, że dyplomacja często bardzo pomaga.
Mnie się stosunkowo często zdarza, że jakieś lvl 1-2 chcą się do mnie przyłączyc już w pierwszym tygodniu, ofc. po zrekrutowaniu już kilku poziomów.
Taktyka? |
Xeno - 2012-04-17 16:39:16 |
Skil gracza ma sie rozumieć. |
Mathias - 2012-04-17 18:13:38 |
No tak, to oczywiste. Ale gracz buduje swój skill poprzez dobór odpowiednich skillów z gry. |
Xeno - 2012-04-17 19:18:53 |
Gracz musi mieć skil, by dobrać najodpowiedniejsze rzeczy, które mu gra zaoferuje. |
Mathias - 2012-04-17 20:38:59 |
Prawda, ale w H3 jest ten haczyk, że czasem wybierać musimy mniejsze zło, np. czasem się zdarzy wybór pomiędzy mistycyzmem a balistyką. I wtedy ważne jest ogranie, sztuka taktyki i inne czynniki ludzkie, aby np. coś wycisnąć z takiego alchemika. |
Xeno - 2012-04-18 13:05:25 |
Alchemik jest tylko jeden przydatny według mnie i z niego można wycisnąć dużo. Co do balistyki i mistycyzmu brałbym mistycyzm. |
Mathias - 2012-04-18 13:43:07 |
Ja też bym wziął mistycyzm, bo mana ważna sprawa. A o jakim alchemiku mówisz? Imho alchemicy mają bardzo zryte drzewko. Takie robienie wojo-maga, kompletnie dla mnie niezrozumiałe. |
Xeno - 2012-04-18 13:51:47 |
Mówię o Neli. Jak się poszczęści to mamy na prawdę mocnego maina z dużą ilością many. |
Olórin - 2012-04-21 18:37:37 |
Skil gracza polega nie tyle na odpowiednim dobieraniu skilli ile na ich wykorzystaniu :) |
Mathias - 2012-04-21 22:51:22 |
Płatnerz zawsze dobra rzecz. Neela ma w każdym mieście swój odpowiednik, przynajmniej równie dobry.
To zależy od mapy. A właściwie - tylko na XL balistyka mogłaby się przydać. Na innych do zapychanie slota, taka jest prawda. Oblężenia są stosunkowo rzadkie, racja, że czasem przyda się rozwalić te cholerne wieże, ale ileż to razy będzie? |
Xeno - 2012-04-21 23:38:08 |
Płatnerzy mathias masz tylko 3. Tazar (najlepszy), Mephala i właśnie Nela. |
Mathias - 2012-04-23 22:26:35 |
A Mariusz? |
Xeno - 2012-04-24 15:05:06 |
Nie liczę tych co zaczynają z płatnerstwem, bo tych jest bardzo dużo. |
Olórin - 2012-04-25 21:27:37 |
No i jakby się tak zastanowić to spec do płatnerstwa jest chyba jednym z najużyteczniejszych o ile nie najlepszym (nie liczę gelu, dracona, kilgora, xerona i innych kampanijnych ;p ) |
Mathias - 2012-04-25 22:48:21 |
Aha, Xeno, w takim razie zwracam honor. |
Xeno - 2012-04-26 08:31:52 |
Z zamku jest też ktoś, a więcej to nie znam, bo ich nie używam. |
Mathias - 2012-04-26 20:46:42 |
Z Zamku Adela, właśnie sprawdziłem (kleryk, więc nieopłacalny). Chyba więcej nie ma, chyba że jakieś kampanijne. |
Kramer - 2012-05-15 18:54:36 |
Do kolekcji dorzucam Cyrę z fortecy, jednak jest ona czarodziejem, więc również byłby to kiepski wybór. |
Mathias - 2012-05-15 20:48:10 |
No to mamy trójkę. A co właściwie daje ta specjalizacja? |
Olórin - 2012-05-15 20:51:54 |
Mati to nie jest specjalizacja tylko umiejętność. Taki spec nie istnieje :) |
Mathias - 2012-05-15 20:56:23 |
A, racja, zamuła chwyciłem, a co daje dyplo to pamiętam. Nawiasem mówiąc ciekawe, ile wynosi szansa na dołączenie neutralnych stworów (w widełkach oczywiście) i koszta poddania w przypadku dyplo na mistrzu + wszystkich itemów na dyplomację. A słyszeliście, że w Heroes 3 miał byc artefakt składany o nazwie bodaj Szata Dyplomaty? :) |
Kramer - 2012-05-15 21:48:01 |
Płaszcz nieumarłego króla wreszcie znalazłby konkurencję. Wiadomo, jakie atuty miała dawać szata? |
Mathias - 2012-05-15 23:06:44 |
Właśnie nie do końca, ale może pozwalałaby przyłączać wszystkie stwory neutralne do armii? Wtedy byłby to najlepszy art w grze, jak mówisz. |
Olórin - 2012-05-16 11:31:01 |
najlepszy zależnie od sytuacji :) bo w sumie gdyby te płaszcze się skonfrontowały to decydowałoby to, czy jeden zbierze, czy drugi wybije :) |
Mathias - 2012-05-16 15:16:20 |
Olórinie, jednak na mapach przeważnie jest wiele stworów, a nekromancja daje tylko określony % tych jednostek z płaszczem w postaci liszów. Natomiast z taką szatą dyplomaty miałbyś 100% danego oddziału, faktycznie od szczęścia zależy, co to za wojsko, ale i tak myślę, że by się opłacało :). |
Kramer - 2012-05-16 19:39:49 |
Na dodatek artefakty potrzebne do złożenia zapełniają te mniej wartościowe miejsca, przez co artefakty takie jak ostrze armageddonu nadal mogłyby być noszone :D |
Mathias - 2012-05-16 20:41:06 |
Aż tak w to nie wnikałem, ale chyba faktycznie masz rację ;). No, ciekawie by było, aczkolwiek znowu brak byłby balansu w grze, pewnie z powodu zbyt ogromnej siły Szata Dyplomaty nigdy nie trafiła do gry w pełnej formie. |
Olórin - 2012-05-16 22:03:55 |
Znaczy się gdyby twórcy gry w chwili gdy tworzyli grę zorientowali się jaką przewagę daje płaszcz nieumarłego króla to by go pewnie nie włożyli do gry ( no chyba, że był potrzebny fabularnie :) ). |
Kramer - 2012-05-16 22:06:23 |
Hmm, tak wkręciłem się w ten temat, że jak zwykle poszperałem w necie. Aż gęba mi opadła gdy zobaczyłem, że ekspercka dyplomacja dołącza właśnie 100% danego oddziału. Teraz już na pewno mogę zgodzić się z tym, kto zbanował tę zdolność w lidze. |
Mathias - 2012-05-16 22:31:13 |
No widzisz, trochę twórcy z tym przesadzili, Dyplomacja jest aż za dobra. Natomiast odnośnie szaty - ja stawiam, że dawała 100% szans na przyłączenie się armii w pełnym składzie i przy tym zostanę ;). |
Xeno - 2012-05-16 22:44:04 |
Dyplomacja sama z siebie nie jest taka dobra, bo można przyjmować stwory co się ma, lub zbierać takie co są silniejsze. |
Olórin - 2012-05-17 11:17:36 |
z farmingiem efekt byłby chyba lepszy, choć pewnie bardziej czasochłonny :) |
Xeno - 2012-05-17 12:49:48 |
Farma z takich żywotnych stworzeń jest najlepsza. |
Mathias - 2012-05-21 10:29:28 |
No, z farmingiem faktycznie mamy pokaźną armię demonów, w Necro z kolei możemy w szkieletorni te jednostki przerabiać i w krótkim czasie mamy setki tych jednostek. |
Xeno - 2012-05-21 10:42:30 |
Komu sie chce wozić to wszystko do miasta, szczególnie 5/6 lvl zamieniać w szkielety. |
Mathias - 2012-05-21 10:43:55 |
A kto mówi o takich wysokich poziomach? W szkielety zamienia się liczne płotki. |
Xeno - 2012-05-21 10:53:50 |
Jak masz kilka jednostek wyższego lvl to co z nimi robisz? |
Mathias - 2012-05-21 10:59:47 |
Zabieram. Jest coś takiego jak skill Dowodzenia. |
Xeno - 2012-05-21 11:08:00 |
Zmarnowanie slota na coś bardziej przydatniejszego. |
Mathias - 2012-05-21 12:49:11 |
"bardziej przydatnego" jak już, ew. "przydatniejszego" |
Xeno - 2012-05-21 13:41:12 |
Odpowiedź jest prosta. EXPIŁBYM |
Mathias - 2012-05-21 15:53:28 |
No a co ja powiedziałem wcześniej? |
Xeno - 2012-05-21 17:04:31 |
Że brałbyś je do armii i nimi walczył. |
Mathias - 2012-05-21 17:58:12 |
Brawo, czytanie ze zrozumieniem na poziomie przedszkola. Ciekaw jestem, kto do fb bierze armię z kilku miast. Trochę logiki i nie miałbyś problemu ze zrozumieniem banalnych zdań. |
Xeno - 2012-05-21 18:12:09 |
Tak więc rozwiń mi tę myśl, bo ja niestety rozumuje, że je bierzesz do armii. |
Mathias - 2012-05-21 18:32:52 |
To jest przykład, jak się pozbyć niskiego morale, gdybyś znał grę do tego stopnia, że czasem pograłbyś innymi miastami niż "twoje bagno", to wiedziałbyś, że np. rycerze i tak mają dowodzenie, więc im to wszystko jedno. Powiedziałem o tym, bo akurat w tym mieście znajduje się 1 z nielicznych bohaterów z dyplomacją na start. Wiem, że ty oczywiście tego nie pojmujesz, bo to trochę inne niż nekromancja czy farming, które "oczywiście" są od siebie zupełnie inne, ale staraj się czasem wziąć pod uwagę, że i inne miasta mają coś do zaoferowania. |
Xeno - 2012-05-21 18:36:31 |
Ja gram wszystkimi miastami, więc zamek też znam i dowodzenie to jest niestety zmarnowanie slota. |
Mathias - 2012-05-21 18:39:19 |
No i co na to poradzisz, że zmarnowanie? Przynajmniej warto czasem pomyśleć, by to jakoś wykorzystać. |
Xeno - 2012-05-21 18:42:57 |
Tyle ich działa aby była +3 morale, wiec jak masz arta to skil jest do dupy. |
Mathias - 2012-05-21 18:44:23 |
Mówię zarówno o pozytywnych, jak i negatywnych, które - jak BYĆ MOŻE wiesz się ze sobą niwelują. Po prostu mnie ciekawi, jaki jest największy możliwy kombos identyfikatorów. |
Xeno - 2012-05-21 18:48:23 |
Ze skila masz 3, z artów chyba można wyciągnąć 6. 3 z naszyjnika i 3 z tych pobocznych. |
Mathias - 2012-05-21 18:51:44 |
Mówisz o dodatnich, to jeszcze bym do tego dołożył kościółek i chyba staw, o ile się nie mylę. A z negatywnych to efekt mieszania armii ma jakieś maksimum, czy idzie do oporu, tzn. 7 miast = teoretyczne -7 punktów morale? No a poza tym jeszcze te wszystkie krypty, Smok z Necro odejmuje morale, coś jeszcze? |
Xeno - 2012-05-21 18:55:23 |
Max morala masz +3 zawsze, a ile na - to nie wiem, ja miałem najniższe -3. |
Mathias - 2012-05-21 19:02:16 |
Też -3, ja nie o tym mówię. Wiesz, że 1 + (-1) = 0? Chciałbym się dowiedzieć np. ile ujemnego morale wytrzymam mając załóżmy Dowodzenie na mistrzu i full arty + kościółek. |
Xeno - 2012-05-21 19:04:06 |
Nie biorąc mieszania armii to chyba biorąc wszystko do kupy wyjdzie na 0. |
Mathias - 2012-05-21 19:07:07 |
No to w takim razie mam czym się pobawić w edytorze. A co z tym mieszaniem armii? Ile maksymalnie może odjąć (bezwzględnie, zakładając, że nie ma spągu -3)? |
Xeno - 2012-05-21 19:17:39 |
Nie bawiłem się w to i nie zwracałem na to uwagi. |
Mathias - 2012-05-21 19:19:15 |
No to po grzyba spamujesz? Chciałbym otrzymać odpowiedź od kogoś, kto ewentualnie byłby w stanie powiedzieć coś sensownego. |
Xeno - 2013-09-01 10:35:17 |
Posty z zimnej wojny haha |
Mathias - 2013-09-22 18:14:21 |
W takich postach widać ludzkie słabostki. Swoją drogą gdyby odjąć ten próg, to ciekawe jaka byłaby szansa zadania ciosu przy morale -9. 1%? :D |
Markham - 2013-09-22 18:16:30 |
Heroes III to jedyny Heroes, gdzie stworki przyłączają się tak chętnie. Tutaj ta umiejętność się opłaca. |
Mathias - 2013-09-22 18:55:34 |
Aż do przesady opłaca. I troszkę wypacza. |
MJOdorczuk - 2013-09-22 21:05:56 |
Jest alternatywą do równie skokszonej nekromacji. |
Markham - 2013-09-22 21:09:44 |
Jak wypacza? Nie rozumiem. Z tą nekromacją to dobry przykład. |
Mathias - 2013-09-22 21:48:25 |
Rozmawialiśmy o tym przez kilka stron tego wątku, nie będę powtarzał rzeczy mówionej setki razy. |
Xeno - 2013-09-22 22:21:08 |
Teraz z tego co wiem to już powoli necro wkracza z pełną siłą. |
Mathias - 2013-09-22 22:27:51 |
Pamiętam, że zaczynało się zakazem Necro, potem było wyrzucanie szkieletów, nie wiem, jak jest teraz. Świat idzie ku liberalnym rozwiązaniom, więc pewnie i tutaj nastąpił jakiś progres. W przeciwieństwie do rzeczonej Dyplomacji, której raczej nigdy nie wprowadzi się multi. |
Xeno - 2013-09-22 23:17:26 |
Nie wiem czy w ruskich zasadach jakoś nie jest dozwolona. |
VasT - 2013-09-27 15:26:21 |
Dyplomacja , przez wiele czasu nie docierało do mnie jak ważna jest ta umiejętność :) Dopiero w tym roku , po kilku latach gry nie mogłem się bez niej obejść :) |
Mathias - 2013-09-27 20:02:06 |
Oj, to niedobrze, bo jak trafisz na mapę, gdzie stworzenia nigdy się do Ciebie nie przyłączą, nawet jak się rzucisz przed nimi niczym Rejtan na słynnym sejmie rozbiorowym, będziesz mieć nie lada problem. |
Olórin - 2013-09-29 10:50:35 |
ale fakt faktem dyplomacja pomaga i tak tylko na starcie. |
Mathias - 2013-09-29 11:13:38 |
Nie zgodzę się, że Dyplomacja pomaga tylko na starcie. Nawet w późnym etapie rozgrywki mogą się do nas przyłączyć jednostki wartościowe, szczególnie w sytuacji gdy wraz z upływem czasu wzrasta liczebność neutrali. Tak więc tutaj mam zdanie odmienne. Dużo tutaj zależy od farta, bo mogą akurat się nam trafić takie wojska, które ni w dzidę nie pasują do naszych. |
Sauron - 2013-09-29 11:41:38 |
Dyplomacja to bardzo mocna zdolność, może się przydać zawsze gdy potrzebujemy wojska (a wojska zawsze potrzeba chyba że mamy naprawdę ogromną przewagę, czy nie mamy wolnego slota ale wtedy lepiej mieć jakiś przezornie pusty). |
VasT - 2013-09-29 12:23:49 |
Nie wiem czy zwykłym HoMm3 to możliwe ale w WoGu do armii mojego kumpla przyłączyło się 800 rogatych demonów ;p Więc tam ta umiejętność przydatna jest przez cały okres gry i im wcześniej zdobędziesz tym lepiej , bo większa szansa na wygraną ;d No a kto by pogardził 800 Rogatymi Demonami ;p |
Xeno - 2013-09-29 12:26:10 |
Zależy od tego jak mają ustawione neutrale, i legion może dołączyć. |
Mathias - 2013-09-29 13:05:12 |
Liczba nie ma znaczenia, wszystko zależy od farta, dyplomacji oraz współczynnika nastawienia, o którym napisał Xeno. Ale głównie od tego pierwszego. |
VasT - 2013-09-29 15:53:50 |
Aha czyli Dyplomacja w WoGu nie zmieniła się w stosunku do wersji zwykłej ? |
Mathias - 2013-09-29 16:15:57 |
Nie sądzę. W WoGu chyba aż tak nie modyfikowano każdego detalu. |
VasT - 2013-09-29 16:33:57 |
Zapytałem dlatego , bo np. Machiny Oblężnicze i umiejętność z nimi związana jest zmieniona znacząco . I jest to jedna z podstawowych Umiejętności w WoG , gdzie w zwykłym Heroes chyba bardziej pomijana :) |
Mathias - 2013-09-29 21:48:03 |
Warto by stworzyć jakieś porównanie pomiędzy podstawowym Heroes 3 a WoG, bo można się w tym pogubić (np. w Dodatkach). Ale Dyplomacji zmiany raczej nie dotyczą. |
Heroine3 - 2016-02-19 19:06:34 |
Jak dla mnie to jest jedna z lepszych umięjętności, ponieważ czasami mogą się przyłączyć do nas naprawdę silne potwory. |
Mathias - 2016-02-19 21:50:53 |
Tak, to bardzo dobra umiejętność i trudno się z tym nie zgodzić. Niektórzy uważają ją za wręcz przesadzoną, ale to już kwestia dyskusyjna, wszystko zależy od konkretnej sytuacji. |
Sauron - 2016-02-20 10:38:54 |
Warto ją połączyć z dowodzeniem albo Duchem Opresji, inaczej mieszanie mnóstwa jednostek z różnych miast będzie robić problemy. |