lordpiorunow - 2007-03-24 19:10:28

Temat o Fenixach

Jednostka fajna,20% wskrzesza,a wasze zdanie?

Mathias - 2007-03-24 19:12:45

Dosyć fajna, starannie zrobiona, odradza się, ale niestety ze słabego miasta.

Ale gdyby wrota nie były zrobione na odwal, to wtedy znacznie lepij by się ją prezentowało.

Alex - 2008-01-01 19:24:52

za dużo 2 na tydzień wystarczy

Mathias - 2008-01-10 17:42:32

No, niby tak, ale myślę, że to taka rekompensata słabych innych jednostek ;). A poza tym fenixy są słabe pojedynczo.

-_Lukas_- - 2008-01-11 14:04:46

Ogółem dosyć Dobre jednostki. Racja pojedyńczo są bardzo słabe :zdziwiony:

Asiņains - 2008-01-11 15:02:01

fajna jednostka :p

Alex napisał:

za dużo 2 na tydzień wystarczy

nie zgadzam sie z tobą. Jest 6 tygodniowo, ale jest z bardzo cienkiego miasta.Więc to że jest ich tyle na tydzień jest plusem.

O fenixsie:
Atak: 21
Obrona: 18
Obraż.: 30-40
Wytrzym.: 200
Szybkość: 21
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 2000 złota i 1 rtęć
Zdolności: Zionięcie, odporność na czary ognia, odradza się

screen:http://www.plikus.pl/images/button_pobierz.gif

Nerevan - 2008-09-19 19:39:29

Jeśli o mnie chodzi, to jedynymi plusami Feniksa są liczebność oraz odradzanie się z popiołów. Dzięki liczebności odradzanie się jest przydatne, gdyż w przeciwnym wypadku odradzana liczba byłaby bardzo mała. A tak Feniks może być naprawdę przydatnym pionkiem na polu bitwy.

Zen-Aku - 2008-09-19 20:15:02

1. za dużo,
2. za dużo...,
3. za dużo...,
4. wygląd beznadziejny - jak kura na pasztet,
5. beznadziejne staty,
6. pochodzą z pseudomiasta,
7. nie powinny nigdy powstać

To moje zdanie o kurczakach.

Magyar - 2008-11-30 12:00:46

Feniksy, dzieki ich licznym zdolnosciom i przyrostowi +4, sa bardzo przydatna i dobra jednostka.

crazy'olka - 2008-11-30 13:00:39

Feniksy są w miarę dobre i plusem jest ich przyrost, i że się ''odradzają''

Macielug - 2008-11-30 13:25:55

Ja najbardziej z poziomu lubię feniksy. Nie przepadam za ich nieulepszoną wersją, bo wtedy wyglądają jak kurczaki, ale ulepszona wersja jest już ok. :good:

Eleazar - 2008-11-30 13:36:55

Macielug, logiczne :P każdy popiera swoje ulubione miasto :P

Ja uważam, że Feniks, czy Ptak Ogni mógłby być w Inferno. Dlaczego? Jest przecież ptakiem ognia... Spala się, odradza... Czyż nie pasuje do Inferno? Ogień. Właściwie to mogłyby być wątpliwości, na którym miejscu. Bo diabły zostają, Ifryty też. Wszystkie pasują. Mieli trudny wybór :D

Magyar - 2008-11-30 14:14:09

No moze i Feniks pasowalby do Inferno, ale gdzie wtedy podzial by sie Arcydiabel? Wrota Zywiolow to zlepek roznych sil natury, a to powinny byc oddzielnie miasta, (5 miast, bo jest 5 zywiolow). No ale cuz, Feniks pasuje jednak do WZ.

Eleazar - 2008-11-30 16:43:09

Ano właśnie o tym mówię. Nie wiem gdzie uplasowano by Feniksa, więc zrobili WŻ :D

Macielug - 2008-11-30 21:14:54

Feniks jest jednak w WŻ i to mi pasuje, choć w H1 i H2 był w Czarodziejce, czyli w Bastionie, a gdyby był w Bastionie nie było by źle. :)

Magyar - 2009-04-08 14:11:08

Ja zawsze uznawalem zwiekszony przyrost feniksow (+4), lecz ostatnimi czasy stwierdzam, ze to nie fair wzgledem innych miast. Wiec, jezeli nie bedziemy uznawac tego wiekszego przyrostu, tylko zwykly (+2), to sie okazuje, ze Feniks wcale nie jest tak dobra jednostka, na jaka by wygladal. Ma co prawda kilka dobrych skillow, ale jednak to nie jest "to". Jezeli bym mial ocenic ta jednostke, za caloksztalt w skali 1-10, to bym dal 7 (glownie za szybkosc).

Sauron - 2009-04-08 16:02:22

Energia i magma są w WŻ słabe, dlatego feniksy mają duży przyrost, by wyrównać szansę.

Zen-Aku - 2009-04-08 18:25:21

W Nekro zombie i upiory są słabe, więc dlaczego upiornych smoków nie ma po 4? Ktoś potrafi to wyjaśnić? Nie sądzę. Przyrostu kurczaków = 4 nigdy nie uznawałem i nigdy nie uznam.

Rozbójnik - 2009-04-08 18:36:59

Bo w domyśle miała to rekompensować nekromacja :) Ino nie wyszło, bo się okazało, że "przerekompensowała", podobnie jak przyrost feniksów w WŻ.

sebox27 - 2009-04-21 23:26:32

Hmm. Nie przepadam za bardzo za nimi, ale przyrost daje duza przewage + grall, to juz w_ogóle. ^^

OldSkull - 2009-06-14 17:05:01

Dobra jednostka:
-jest ich dużo
-sa najszybsze - co powoduje, że gracz mający feniksy zaczyna i od razu może rzucić slow, haste lub ew. prayer lub jakieś zabójcze zaklęcie
-bardzo szybko można mieć podstawową wersję co daje potężnego kopa w pierwszym miesiącu - mozna bez większych problemów odbić wszystkie kopalnie w okolicy

Nie wiem czemu narzekacie na conflux - to jest bardzo dobre miasto, z bardzo silną magią i aż 2ma bohaterami dajacymi +350złota.

GiBoN - 2009-06-26 00:00:29

Feniksy są badziewne,ale dzięki odradzaniu się,przyrostowi i niskiej cenie są na równi z kościanymi smokami,wiec dalej są beznadziejne.Tyle ode mnie...

Demigorgona - 2009-07-09 10:48:34

Pojedynczy feniks to żadna broń, lecz już np. 10 to konkretny pionek na polu gry.
Poza tym mają duży przyrost i łatwo z nich zbudować konkretną armię.

Soran - 2009-07-14 11:52:51

Całkiem dobre jednostki - zioną na dwa pola, są odporne na ogień i zawsze zaczynamy walkę, gdy je mamy. Nie są też zbyt drogie.

Olórin - 2009-08-19 10:19:24

Ogólnie fajna jednostka.Autorzy trochę przekombinowali z tymi statami i przyrostem,ale ogólnie jednostka silna.Jak się ją ma zawsze się zaczyna walkę ma 22 pkt szybkości(chyba),a dla porównania błękitny ma 19.Feniks jest to jedyna jednostka,która w jakimkolwiek punkcie statystyk przebija najpotężniejszą jednostkę gry.Jednostka dobra ale "szału nie ma".

Crassus11 - 2009-09-22 16:30:17

Mocne w grupie bo się wskrzeszają. szybko osiągnąc taką dużą liczbę dlatego można powiedziec że są nawet nawet

matej64 - 2009-09-22 16:35:06

Jak dla mnie jest gdzies na 4-5 miejscu jednostek 7 poziomu głównie za przyrost oraz szybkosc. a reszta stat tez nie jest najgorsza

Mathias - 2010-05-21 20:30:52

Fenix ogólnie fajnie wygląda, dosyć ciekawy pomysł na jednostkę ;).
Pod względem statów wypada średnio. Podwójny przyrost w stosunku do innych jednostek 7. poziomu to jednak wg mnie przesada. Powinno się go w takim razie zrobić całkiem słabiutkiego, a nie takiego, że nawet w normalnej populacji jest w stanie mierzyć się z innymi "kolegami" z lvla ;).

Odnośnie skillów: często możemy spotkać frazę: ,,odradza się niczym Feniks z popiołów". a więc nie mogło więc tego elementu zabraknąć w H3 :). Feniksy odradzają się o bodaj 5% na tydzień (poprawcie, jeśli źle mówię), ponadto latają i zioną ogniem, co dają im możliwość trafienia więcej niż 1 postaci. A więc dosyć interesujące specjalności :). No i tak ich gigantyczna szybkość dająca im możliwość zaczynania tury za każdym razem!

Ogólnie jednostka ciekawa, która plasuje się w środku tabeli 7. poziomu.

FeestQ - 2010-05-21 21:00:50

Co tu mówić - dla mnie to druga najlepsza jednostka. Zastanawiałbym się czy nie są one przypadkiem lepsze od archaniołów, jednak raczej mało kto się ze mną zgodzi. No ale przyrost to mają lepszy (pomijam głupotki spowodowane jakimiś tam plikami ligowymi, które podobno obniżają przyrost feniksów) , statystyki też niezłe. Nie trzeba czekać strasznie długo, aby zbudować wir magii. A "powstawanie z popiołów" po pierwszym zniszczeniu to wypas.

Mathias - 2010-05-21 21:30:33

1 vs 1 Fenixy na pewno nie są lepsze od Archa, Czarnego Smoka i reszty czołówki 7 lvla. Jeśli wmieszamy w to przyrost, to wiadomo - nie ma na niego mocnych. Osobiście nie uznaję większości modyfikacji ligowych, ale ws. Fenixa uważam, że po prostu podwojony przyrost to za dużo. Jakby był o 1 więcej (czyli 3), to by było bardziej sprawiedliwie. Ale 4... przesada nieco.

Olórin - 2010-05-22 21:27:41

Feniks daję nam pierwszy ruch na 99.9% szansy na pierwszy ruch. (szanse na posiadanie archów i wszystkich artów, które dają plusy do speeda są minimalne).

Ich przyrost jest faktycznie przesadzony, ale ich siła jest porównywalna do jednostki 6, a nie siódmego poziomu.Ogólnie to fajny jest skill odradzania się, potrafi zdenerwować :)

Mathias - 2010-05-22 21:50:30

No, odradzanie to ciekawa sprawa ;). Czy porównywalna do 6. poziomu? Wszystko możliwe... Trza by zrobić porównanie.

Olórin - 2010-05-23 11:44:20

gdyby zestawić feniksa z czarnym rycerzem to mogłoby być różnie ;). Feniks jest przydatny, ale twórcy chcieli zrobić jednostkę oryginalną, która odstawałaby od reszty i w gruncie rzeczy zepsuli dobrze zapowiadającego się potwora, a szkoda...

FeestQ - 2010-05-23 11:52:31

Samoodradzanie jednostek z 6 poziomu to trochę przegięcie. To tak samo jak by np. cyklop miał postarzać (tak jak smok z necro), a chimera wskrzeszać (tak jak archanioł) - zbytnie przedobrzenie i ogólny brak sensu. Takie super specjalności powinny być przeznaczone dla 7 levelu. Jestem przekonany, że np. samowskrzeszający się jednorożec wywołałby ostrą reakcję graczy. Z feniksem wszystko w porządku - 7 lvl, a odradzanie się z popiołów to cecha tego stworzenia, nie tylko w grze, ale także w wyobrażeniach mitologicznych i ludzkich.

GiBoN - 2010-05-24 18:38:11

Co do tych skilli... Gorgona zabija wzrokiem, czart robi demony, wampir sam się ulecza i wskrzesza( to lepszy skill od tego co ma fenix). Co do porównywania z jednostkami 6. poziomu, to coś wam pokażę:
Czempion( dobry 6lvl) vs Fenix:
A: 16 < 21
O: 16 < 18
DMG: 20-25 < 30-40
HP: 100 < 200
S: 9 < 21

Hydra( średnia jednostka 7 lvlu) vs Fenix:

A: 18 < 21
O: 20 > 18
DMG: 25-45 = 30-40
HP: 250 > 200
S: 7 < 21

Patrząc na same statystyki można śmiało stwierdzić, że fenix to 7 lvl pełną gębą, tak więc zwiększenie przyrostu można uznać za niedopatrzenie twórców...

Mathias - 2010-05-24 19:22:23

Przykłady GiBoNa potwierdzają to, co mówiłem kilka postów wcześniej - rozumiem, jakby Feniks miał jakieś tragiczne statystyki, ale ma je nie najgorsze. Więc ten przyrost zrobili trochę głupio...

GiBoN - 2010-05-24 20:23:06

Dlatego pliczek zmniejszający ich przyrost obowiązkowy ;].

Mathias - 2010-05-24 20:32:19

No, w tym wypadku wyjątkowo patch się sprawdza - Fenixy z przyrostem 4 to po prostu niesprawiedliwość i przesada ;).

GiBoN - 2010-05-24 22:17:28

Ogólnie patch usprawnia wiele rzeczy, więc warto go mieć. A na tak marginesie, to uważam, że odradzanie się fenixa to pic na wodę. Ile się wskrzesi? 1? 2? No nawet jeśli to przeważnie nie ma to wpływu na wynik walki...

Xeno - 2010-06-10 22:00:39

Zależy ile masz mocy i ile jest feniksów. Z 13 feniksów może wskrzesić się 3. Ubicie feniksa i jego odrodzenie na początku walki dużo nie wnosi, ale jeśli wskrzesi się nam pod koniec no to 3 feniksy mogą odmienić los walki.

GiBoN - 2010-06-10 22:08:15

Z tym, że warunki w których się odrodzi są ciężkie do przewidzenia,  sam fenix do żywotnych nie należy, więc poleganie na jego skillu to głupota i służy bardziej do denerwowania, szczypania, bądź zajęcia wroga, niżeli jako as w rękawie...

Xeno - 2010-06-10 22:36:00

On służy jako jednostka zapewniająca inicjatywę, ale czasami ten skil może nam uratować tyłek, chyba nie zaprzeczysz.

GiBoN - 2010-06-11 17:00:28

Owszem, może, ale nie polegał bym na nim. To bardziej jako taki dodatek do denerwowania. Na początku daje pierwszy ruch, później kolejność nie jest aż tak ważna, a większość jednostek WŻ jest albo szybka, albo strzela, jedynie magma jest wyjątkiem.

Baron - 2010-07-01 19:03:57

Jednostka ta to swietny pomysl.Niestety niedopracowany.
Odradzanie zaledwie 25% jest nieoplacalne bo kto by chcial stracic 75% Feniksow?
No i ten przrost 4!Za duzo.
Wystarczy zrobic jedna zmiane.
Przyrost 2 ALE odradza sie 100 % :O))))
Wtedy Feniksy mozna pokonac ale trzeba to zrobic DWA razy.Wtedy juz by sie nie odradzaly.
Byla by to wtedy wspaniala jednostka szturmowa bioraca na siebie wszystkie ciosy a i tak sie odradzajaca na koncu bitwy!

KaDecik93 - 2010-07-02 10:57:38

Baron napisał:

Przyrost 2 ALE odradza sie 100 % :O))))
Wtedy Feniksy mozna pokonac ale trzeba to zrobic DWA razy.Wtedy juz by sie nie odradzaly.
Byla by to wtedy wspaniala jednostka szturmowa bioraca na siebie wszystkie ciosy a i tak sie odradzajaca na koncu bitwy!

Świetny pomysł zgadzam się z Tobą w 100 % :D !

Xeno - 2010-07-02 12:22:24

Jeśli by odradzał się w 100% to byłby lepszy feniks niż błękitny. Mając 10 feniksów i resztę armii, feniksy padają w połowie bitwy, gdzie wojska obu stron są już przerzedzona no to 10 feniów daje 100% win WŻ. Więc jest dobrze jak jest, a plikiem pozbywamy się 2 feniksów z tygu.

Olórin - 2010-07-02 15:26:02

Mogło by być tak, że odradzały by się zawsze, ale ich liczba byłaby w pełni losowa i powiedzmy nie większa niż 50% liczebności oddziału na początku bitwy. Oczywiście przy przyroście 2 tyg , po 4 sztuki to przesada.

Sauron - 2010-07-02 17:05:00

Przyrost 2 feniksy, odradza się 50%. (lub losowa wartość, ale nie większa od 50%)

Takie ustawienie byłoby najbardziej optymalne, więc mogę się zgodzić z Olórinem.
Gdyby było 100%- na koniec odradzałby się cały oddział i niszczył niedobitki armii wroga. Przydatne dla WŻ, ale dla reszty zwykła egzekucja, gdyż zamiast np. 15 feniksów, będziemy mieć 30.

Lowcakur - 2010-07-02 17:23:40

To by bylo najlepsze, ale ja jeszcze dodatkowo bym zrobil nie 50%, bo to za duzo, a dal gdzies okolo 30%-35%.

GiBoN - 2010-07-02 17:52:07

Gdyby odradzało się 50 %, przy tych statach, wtedy powinny kosztować przynajmniej 3500 + 2 rtęci.

FeestQ - 2010-07-02 18:03:31

Lowcakur napisał:

To by bylo najlepsze, ale ja jeszcze dodatkowo bym zrobil nie 50%, bo to za duzo, a dal gdzies okolo 30%-35%.

Ciekawe, jakby wyglądało odrodzenie się poległego oddziału 2 feniksów ? Wtedy to pewnie zamiast feniksa byłby płonący popiół hehe. A tak serio to 50% jest spoko, lecz cena rzeczywiście mogłaby być trochę wyższa.

PS. Hurra jestem władcą bestii ! 100 postów.

GiBoN - 2010-07-02 18:07:47

Gratuluję. Ta zasada wyglądała by tak, że nigdy nie wskrzesi się mniej niż jeden :)

Olórin - 2010-07-03 13:29:25

I w ten oto sposób GiBoN znalazł lukę w tym co napisałem ;) Nie mniej niż jedna sztuka, a więc skill wejdzie zawsze ;)

Szkoda, że nie było nas wtedy w ubisofcie ;]

Xeno - 2010-07-03 14:00:03

Co tam marudzicie. Mamy plik redukujący przyrost do 2, a jednostka sama w sobie nie jest taka zła. Szybka, odporna na ogień no i ma zionięcie, a zawsze te 3/4 feniksy co się wskrzeszą można użyć.

FeestQ - 2010-07-03 14:18:21

Dodam, że % wskrzeszanych feniksów mógłby być zależny od poziomu mocy bohatera + opanowania przez niego magii ognia. A tak jeszcze myślę, że temu zrobili taki duży przyrost feniksów, bo to był dodatek i chcieli wprowadzić coś innowacyjnego. Niestety, przedobrzyli.

Szkoda, że nie było nas wtedy w ubisofcie

AB wydało jeszcze 3DO. A tak po za tym, nie wiem, czy by to coś dało.

Xeno - 2010-07-03 14:30:26

Dla mnie 4 feniksy to nie jest duże przegięcie. Ich staty i hp robią z niej średnią jednostkę( choć skile i speed jest jest pro).
Łatwo można je zgasić, ponieważ szybko padają.

GiBoN - 2010-07-04 15:38:00

Ale wtedy powinni chociaż smokom zwiększyć przyrost, a i fenix powinien być o chociaż 1k droższy...

FeestQ - 2010-07-04 19:14:00

Jakim smokom ? Z miast to jedynie na upartego o 1 tym z inferno, no bo z bastionu czy z lochu to byłaby kolejna, może nawet jeszcze większa przesada, a neutralne to już totalne przegięcie. 2 takie neutralne bestie i kosisz praktycznie całą mapę (jeżeli chodzi o templa).

Malarz - 2010-07-04 19:22:42

Jeśli chodzi o Fenixy, to gdy zabijemy 1 sztukę, to ona się nie odradza (chyba, dawno vs tak słabej armii nie grałem)

Sama jednostka jest cholernia szybka. Osobiście używałem 1 Fenixa, po to by mieć jako pierwszy ruch, rzucić haste'a i wybić przeciwnika zanim on się ruszy.

GiBoN - 2010-07-04 22:23:17

Berserk, chodziło mi o Upiornego smoka, ma słabsze staty od fenixa, jest wolniejszy, a jego skill chociaż może bardziej pomóc to bardzo niepewny, a sama jednostka jest o połowę droższa...

FeestQ - 2010-07-04 22:31:41

Czyli jednak dobrze myślałem. Ja uważam, że jakby był przyrost upiornego smoka większy od reszty, to wszyscy nagle znaleźliby dobre strony tej jednostki i chcieli obniżenia przyrostu. Ja ten większy przyrost feniksów traktuję jako utrudnienie, jeżeli gram przeciwko conflux. Gdy gram tym miastem, to prawie zawsze na 200%, a na super trudnych mapach 160% - 130%.

GiBoN - 2010-07-04 22:43:00

Ja tam gram przeważnie na 130%, kiedyś grałem niemal tylko na 200, ale to nie ma sensu, tylko grę wydłuża, a XL na 8 graczy i tak gra się kilka godzin. No, ale skoro zwiększyli Fenixowi, to smokowi uznawanemu za gorszego od rycerza też powinni albo przyrost, albo staty, przynajmniej do 22 i hp o 50...

Baron - 2010-07-07 12:29:03

Alez nie moze byc przyrost mniejszy niz 100% bo wtedy nie oplaca sie szturmowac Feniksami.Stracic 100% i odzyskac 50%?Bez Feniksow to Wrota nie maja sily.
Poza tym bledem jest twierdzic ze jak Wrota walczyly by z kims tam to w polowie bitwy gdy wrog jest oslabiony nagle by sie pojawialy Feniksy.Przyrost bylby tylko 2.
A wiec 10 Feniksow na 10 Behemotow.Wiadomo ze Feniksy szybko padna a Behemoty zostana.
I co?Bez odradzania czym z nimi walczyc?
2 Feniksy bez odradzania to za malo.Feniksy sa slabe bo maja tylko szybkosc.Jak one padna to co?Zywiolaki Umyslu?Ziemi i Energii sa beznadziejne.Rusalki sa na jedno uderzenie i padaja.
Burze i Woda strzelaja wiec latwo je zablokowac.Tam naprawde glowna sila sa 4 Feniksy.2 to zbyt malo.Chyba ze odradza sie 100%!

GiBoN - 2010-07-07 13:38:56

Nie prawda, większość jednostek ma zwiększony przyrost, nie walczysz poziomami, a WŻ ma dobrych strzelaków, więc wymęczysz większość armii wroga, a jak pod koniec walki powstało by np. 5 fenixów to dobijały by wrogów...

Lowcakur - 2010-07-07 14:07:20

100% odradzanie sie?! Chyba B aron "troche" przesadziles. Np. masz 100 fenixow. Walk dobiega do konca, padaja ci fenixy. a tu Zonk, 100 fenixow wyrusza do boju. Nikt wtedy by nie mial szans w walce z WZ, roznosiloby ono nawet nekro z nekromancja, oraz inferno z farmieniem. A magma i energia to mieso armatnie. Magma ochrnia strzelooki, a energia z ruchalkami wpomaga fenixy.

Olórin - 2010-07-09 22:10:45

Magma i energia to faktycznie mięso armatnie, ale umysł jest całkiem pożyteczny. Ma skille hydry (antykontra i atak do okoła), oraz czarnego smoka (odporność na czary), a to czyni z tego żywiołaka groźnego przeciwnika.

100% odradzania się byłoby bez sensu, a Lowca napisał dlaczego. Ogólne powinno być tak, że wskrzesi zawsze, ale nie więcej niż 50% startowej ilości jednostek na początku bitwy.

Baron - 2010-07-12 14:34:40

Jeszcze raz powtorze bo widze ze sie nie rozumiemy.
Przyrost Feniksow bylby 2 a wiec byla by to armia slaba:
Przypomne ze 1 Feniks jest tylko troche lepszy niz 1 Koscisty.
A 4 Feniksy to 1/3 sily calej armii Wrot Zywiolow.
Nigdy nie bedziesz mial 100 Feniksow bo przyrost bylby tylko DWA (2)
W walce Behemotami 10 na 10 ginie 10 feniksow a zostaje 5-6 behemotow.
Wiec nie ma co mowic ze wrog nic nie ma a tu nagle powstaje 10 feniksow.Bo wrog mialby bardzo duzo.
Same strzelajace nie wystarcza bo maja kare za odleglosc.A latwo je zablokowac.
Przyrost 50% sie nie oplaca bo trzeba by stracic 100% a odzyskac tylko 50% to kto by sie zdecydowal.

Olórin - 2010-07-12 16:30:34

Odzyskać 50%, ale nie z ilości oddziału w momencie śmierci, lecz z ilości na początku bitwy. Wtedy walczymy feniksami jak zwykłą jednostką, ale gdy nam umrą to z tych 10 feniksów odrodzi nam się dodatkowe pięć sztuk, co mniej więcej by się balansowało.Nikt nie powiedział ,że trzeba za wszelką cenę doprowadzać do użycia skilla wskrzeszenie. To jest przydatny bonus, a nie konieczność.

Akurat behemotów mogło by być nawet sześć po odrodzeniu, bo trzeba wziąć pod uwagę fakt, że twierdza na 90% będzie bez cyklopów (ogólną myśl rozumiem, ale chyba złe miasto wybrałeś do porównania ;) )

No już nie przesadzaj, że feniksy są aż tak istotne we wrotach, bo wg mnie nie są. Dają tylko pierwszy ruch i nic po za tym (jak wskrzesi to jest fajnie, ale to kwestia szczęścia)

Z blokowaniem strzelców w bitwie bywa różnie, po za tym kto będzie się pchał na blokowanie burzy, czy lodu, gdy oberwie od umysłu, czy energii, po za tym, to wrota przyjmą raczej postawę ofensywną przez wzgląd na speed jednostek.

Po za tym ilość behemotów podałeś raczej z pojedynku tych jednostek, a one same na polu bitwy nie są ;)

GiBoN - 2010-07-12 22:35:24

Bez sensu. Przecież magmy masz tyle co jednostek 4. lvlu, energii tyle co pegazów, z tym, że energia ma 12 ataku i dobry speed. Armia, to armia, jest po prostu specyficzna i trzeba umieć wykorzystać jej atuty, a fenix jest dość słaby, ale nie najsłabszy i nie widzę powodu, dla którego miały by mieć jakieś nadzwyczajne bonusy...

Lowcakur - 2010-07-13 10:04:29

Fenixow masz tyle ile jednostek 6lv, moze burza ma troche maly przyrost, ale nadrabia to skillami. A Baron nie opowiadaj herezji, zaraz Swieta Inkwizycja cie dopadnie. :P Nobody expects the Spanish Inqisition! xD

Olórin - 2010-07-13 15:51:42

Magmy będzie tyle co jednostek 4 lvl, ale jakby nie patrzeć to siłę ma do nich podobną. Feniksów jest tyle co jednostek 6 lvl i tak szczerze w walce z żadnym miastem nie widzę sensu w takim układzie, powinien być przyrost feniksów 2 sztuki, zwiększenie liczebności burzy do adekwatnej na jej poziomie, no i powinno się trochę zmniejszyć przyrost magmy do ok 10 sztuk.

Co do energii to ta jednostka jest w praktyce taka sama jak pegaz, chodź koń ma moim zdaniem lepszy skill.

Rufus42 - 2010-07-16 20:56:15

Przyjazne i silne :).

Baron - 2012-08-18 16:56:57

Przypominam tylko ze finksy to ogniste ptaki ktore odradzaja sie z popiolow . Kazdy oradza sie caly a nie w 25 % . Jesli jednistak nazywa sie feniks musi sie odradzac . Pocztajcie mitologie .

GiBoN - 2012-08-18 21:27:54

Więc 80% meduz i bazyliszków ma wadę wzroku... To jest gra, więc muszą być statystyczne ograniczenia, żeby utrzymać balans gry...

Baron - 2012-08-20 18:51:37

Nie bo meduzy maja szanse a nie musza zawsze . Bo nie zawsze sie udaje magia . Feniksy nie odradzaja sie magicznie tylko NATURALNIE . To ich natura a nie magia ...

Xeno - 2012-08-20 20:31:03

One mają szansę już to pisałem. Gra to statystyki a nie mitologia.

przegrywanie kaset vhs warszawa przegrywanie kaset vhs łódz BetonovĂŠ JĂ­mky NovĂ˝ Jičín https://prosec.ibetonovejimky.cz studio kopiowania kaset mokotów