- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Co jest lepsze? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=702 |
Magyar - 2009-01-05 20:56:38 |
Ktory z tych trzech artefaktow jest najlepszy jako premia na start, jezeli gramy Zamkiem? |
Eleazar - 2009-01-06 18:00:43 |
Zagłosowałem na sakiewkę. Daje dodatkową kasę, a przez to daje możliwosć szybszej rozbudowy zamku, a co w sumie daje 4000 dziennie + Sakiewka ;) |
Magyar - 2009-01-06 18:04:32 |
A ja zaglosowalem na Zloty Luk, gdyz jedyna (niezbyt powazna) "wada" w Zamku sa jednostki strzelajace w postaci Kaplanow, przez co Zloty Luk moze to zrekompensowac. ;) |
Asiņains - 2009-01-09 22:05:19 |
Głosuje na Złoty Łuk ! Tak jak napisał stasek, jednostki strzeleckie Zamku są dosyć kiepskie, ale owy artefakt świetnie ich "ulepsza" |
Magyar - 2009-01-09 22:44:13 |
Racja, bo jezeli by chodzilo na przyklad o Fortece, to na start by najlepsza byla Sakiewka. A dla Zamku to mi sie wydaje, ze najlepszy bedzie wlasnie Zloty Luk ;). |
Asiņains - 2009-01-10 08:56:34 |
Kto zagłosował na Tarczę Lwiej Odwagi ? Chciałbym poznać argumenty :) |
Magyar - 2009-04-11 10:22:59 |
Kto zaglosowal na Tarcze Lwiej Odwagi? Przyznac sie. :P Ciekawia mnie argumenty ;P ;) . |
Mathias - 2009-04-11 10:41:49 |
Ja. Daje +4 do wszystkich skillów. Żaden z powyższych artów nie dorasta jej do pięt. |
Magyar - 2009-04-11 10:45:58 |
A ja zaglosowalem na Zloty Luk, dlatego ze niweluje jedyny slabszy punkt Zamku, czyli jednostki strzeleckie. Pomyslcie, co sie dzieje, jezeli mamy na starcie Zloty Luk, Kusznikow i Halabardnikow do ich oslony... az strach sie bac :P . |
Sauron - 2009-04-11 11:38:31 |
Dla mnie Tarcza Lwiej Odwagi. Wzmacnia wszystkie jednostki. Duży ataki i obrona dają mocne staty jednostkom, a moc i wiedza rzucanie dużo mocnych czarów, Złoty Łuk bym polecił Fortecy, trzech strzelców to się im przyda. |
Rozbójnik - 2009-04-11 11:44:35 |
Tarcza Lwiej Odwagi to inna bajka, zdecydowanie najlepszy z wymienionych artów :D +4 all i nie ma co dodawać ;] |
Żywiołak - 2009-04-11 16:34:19 |
głupie pytanie, tarcza i mamy wina :P |
Woj Xendson - 2009-07-02 19:35:48 |
Zaznaczyłem, Złoty Łuk, ponieważ gdy gramy zamkiem przydaje się nam to gdy posiadamy Kuszników (w Herosach tak zwanych 'Łucznikami') i Kapłanów. Z tym artefaktem z pewnością będziemy zadawać większe obrażenia ; dd |
Talscire - 2009-07-03 13:10:41 |
Daje Pusty głos, ponieważ Tarcza przydaje się na WŻ Łuk na Fortecę, a Sakiewka dla Lochów. |
Demigorgona - 2009-07-09 15:42:06 |
Złoty Łuk, przyda się na Łuczników i Kuszników. (; |
Deferdus - 2011-01-10 16:56:33 |
Złoty łuk, pomaga łucznikom, bo strzelectwo to nie jest największa zaleta tego zamku. |
Mathias - 2011-01-10 18:13:27 |
A Tarcza pomaga WSZYSTKIM oddziałom. |
GiBoN - 2011-01-10 20:56:07 |
Oczywiście najlepsza tarcza, +4 all skills to premia, której prosta strzała nie dorównuje. Nie ważne jakie masz miasto to tarcza jest najlepsza: silniejsze czary, więcej many(i to dużo), większe dmg i odporność, nic nie może się temu równać, tym bardziej trochę złota więcej xD. |
Morgan Ghost - 2011-01-12 12:03:41 |
Z podanych w ankiecie tylko i wyłącznie złoty łuk. Na starcie na nic nam się zda Tarcza Lwiej Odwagi, bo i tak armia marna, a początkowa różnica +4 statystyk niewiele niweluje. Jako taki plus może być dla magii (i tutaj na początku wchodzi w rachubę tylko magiczna strzała), ale biorą pod uwagę, że będziemy za pomocą magii prać przeciwników, to musielibyśmy co chwilę wracać się do zamku i uzupełniać manę, tym samym tracić cenny czas (no chyba że jakimś cudem będziemy mieli niedaleko studnię). Złoty łuk da nam przewagę nie tylko na początku, gdzie będziemy mogli razić przeciwników pełną mocą, ale i później, gdzie nasi strzelcy staną się naprawdę groźni w walce na odległość. Dla tego zamku są to same plusy, większość bohaterów ma na starcie dowodzenie, a to zwiększy prawdopodobieństwo, że podczas bitwy będziemy mieli szanse na dodatkowe zniszczenia przez całą długość pola bitwy. Dodając do tego takiego Loynisa z magią wody wychodzi mordercza kombinacja. |
GiBoN - 2011-01-12 12:48:22 |
Staty + 4 na start to ogromny plus, z "młodym" bohaterem jednostki mogą mieć +10 do statystyk, co sprawi, że armia nawet marna będzie dość groźna, jednostki na odległość też będą mocniej strzelać i będą żywotniejsze. |