lordpiorunow - 2007-03-25 10:20:09 |
Zakllecia 1 poziomu
Haste Koszt: 6 Działanie: 1 tura / Spell Power Basic: podnosi szybkość wybranej jednostki o 3 pola Advanced: podnosi szybkość wybranej jednostki o 5 pól Expert: podnosi szybkość wszystkich jednostek o 5 pól
Magic Arrow Koszt: 5 Działanie: natychmiastowe Basic: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 10] ran Advanced: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 20] ran Expert: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 30] ran
View Air Koszt: 2 Działanie: natychmiastowe Basic: zaznacza na mapie: artefakty Advanced: zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów Expert: zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów, zamki
2 poziom
Disguise Koszt: 4 Działanie: do końca dnia Basic: gdy przeciwnik identyfikuje bohatera, wszystkie jednostki pokazywane są jako najsilniejsza jednostka w armii tego bohatera, ale ich liczba jest prawdziwa Advanced: podobnie jak wyżej, ale pokazywana ilość poszczególnych jednostek wynosi zero Expert: podobnie jak wyżej, ale jednostki są pokazywane jako najsilniejsze z najbardziej rozbudowanego miasta gracza
Disrupting Ray Koszt: 10 Działanie: natychmiastowe Basic: obniża obronę wybranej jednostki o 3 Advanced: obniża obronę wybranej jednostki o 4 Expert: obniża obronę wybranej jednostki o 5
Fortune Koszt: 7 Działanie: 1 tura / Spell Power Basic: zwiększa szczęście wybranej jednostki o 1 Advanced: zwiększa szczęście wybranej jednostki o 2 Expert: zwiększa szczęście wszystkich jednostek o 2
Lightning Bolt Koszt: 10 Działanie: natychmiastowe Basic: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 10] ran Advanced: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 20] ran Expert: zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 50] ran
Precision Koszt: 8 Działanie: 1 tura / Spell Power Basic: zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 3 Advanced: zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 5 Expert: zwiększa atak na odległość wszystkich jednostek o 5
Protection from Air Koszt: 12 Działanie: 1 tura / Spell Power Basic: zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 30% Advanced: zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 50% Expert: zmniejsza rany zadawane wszystkim jednostkom przez Air Magic o 50%
Visions Koszt: 4 Działanie: do końca dnia Basic: pokazuje ilość jednostek w grupie i informuje o ich nastawieniu do bohatera; zasięg równy Spell Power, ale nie mniejszy niż 3 Advanced: jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje skład armii i statystyki wrogiego bohatera; zasięg 2 x Spell Power Expert: jak wyżej, ale pokazuje również informacje o garnizonie we wrogich zamkach; zasięg 3 x Spell Power
3 poziom
Air Shield Koszt: 12 Działanie: 1 tura / Spell Power Basic: wybrana jednostka otrzymuje o 25% mniej ran z ataków na odległość Advanced: wybrana jednostka otrzymuje o 50% mniej ran z ataków na odległość Expert: wszystkie jednostki otrzymują o 50% mniej ran z ataków na odległość
Destroy Undead Koszt: 15 Działanie: natychmiastowe Basic: wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 10] ran Advanced: wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 20] ran Expert: wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 50] ran
Hypnotize Koszt: 18 Działanie: specjalne Basic: przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 10] Advanced: przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 20] Expert: przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 50]
4 poziom
Chain Lightning Koszt: 24 Działanie: natychmiastowe Basic: uderza w cztery jednostki pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 25] ran, a każdej następnej o 50% mniej Advanced: uderza w pięć jednostek pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 50] ran, a każdej następnej o 50% mniej Expert: jak wyżej, ale zadaje [(S.P. x 40) + 100] ran
Counterstrike Koszt: 24 Działanie: 1 tura / Spell Power Basic: wybrana jednostka zyskuje jeden dodatkowy kontratak Advanced: wybrana jednostka zyskuje dwa dodatkowe kontrataki Expert: wszystkie jednostki zyskują dwa dodatkowe kontrataki
5 poziom
Dimension Door Koszt: 25 Działanie: natychmiastowe Basic: teleportuje bohatera do widzianego i niezajętego miejsca na mapie; można się teleportować dwa razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 3 punkty ruchu Advanced: jak wyżej, ale można się teleportować trzy razy dziennie Expert: jak wyżej, ale można się teleportować cztery razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 2 punkty ruchu
Fly Koszt: 20 Działanie: do końca dnia Basic: pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 60% jego punktów ruchu Advanced: pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 80% jego punktów ruchu Expert: pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami bez ograniczeń
Magic Mirror Koszt: 25 Działanie: 1 tura / Spell Power Basic: wybrana jednostka dostaje 20% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga Advanced: wybrana jednostka dostaje 30% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga Expert: wybrana jednostka dostaje 40% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Summon Air Elemental Koszt: 25 Działanie: natychmiastowe Basic: przywołuje żywioły powietrza w ilości (Spell Power x 2); podczas jednej walki można przyzywać żywioły tylko jednego rodzaju Advanced: jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 3) żywiołów Expert: jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 4) żywiołów
pozdrowienia:)
|
Mathias - 2007-03-25 11:50:23 |
Magia powietrza jest bardzo fajna, bo ma dobre zaklęcia i moją ulubioną Błyskawicę :)
|
lordpiorunow - 2007-03-25 12:04:43 |
i lancuch blyskawic!
|
Mathias - 2007-04-12 13:55:16 |
Łańcuch już mniej, bo go nie używam zbytnio :p
|
lordpiorunow - 2007-05-02 14:17:11 |
a ja tak.
Solmyrem :-)
Wrota Wymiarow sa godne uwagi
|
Mathias - 2007-05-06 08:46:53 |
I wskrzeszenie the best!
|
cyrkiel - 2007-05-13 16:50:05 |
Ma dobre czary: lot, wrota wymiarów, przyspieszenie, błyskawica. Zniszczenie nieumarlych też jest dobre jak grasz przeciwko nekropolis. Mathias wskrzeszenie jest w magii ziemii;)
|
Mathias - 2007-07-03 21:21:42 |
No dobra, każdy sikę chyba może pomylić.
|
matej64 - 2007-09-08 14:00:47 |
jest super są tu moje ulubione zaklęcia magiczna strzała i błyskawica
|
Mathias - 2007-09-09 09:25:28 |
magiczna strzała występuje we wszystkich rodzajach magii.
|
matej64 - 2007-09-09 12:08:56 |
no może właśnie się nad tym zastanawiałem
|
altaeir - 2009-06-03 21:38:57 |
Dobra Magia której zastosowanie mozna najbardziej docenić podczas FB,gdy mass haste przydaje się wiekszosći zamków.Chociaż szczerze polecam kombo mass slow i w następnej turze mass haste :) Pęknym czarem jest także łańcuch piorunów,ale nie zawsze okazuje się dobrym rozwiązaniem.
|
Magyar - 2009-06-04 11:03:10 |
Magia Powietrza jest druga na mojej liście najlepszych magii w grze.
|
OldSkull - 2009-06-14 19:51:27 |
Haste oraz Dimension door powodują, że ta magia jest po prostu znakomita - nawet takie wolne jednostki jak enty, krasnoludy, zombie itd. mogą szybko dopaść wroga i go zmasakrować, a Dimension Door pozwala uciec bądź dogonić dowolnego wroga.
|
lizardman - 2010-04-17 00:03:39 |
Zgadzam się z OldSkullem, dodałbym, Piorun Tytana :D, i że Haste jest szczególnie wypasiony na expercie.
|
Baron - 2010-07-14 14:25:41 |
Najlepsze jest masowe przyspieszenie!Wtedy nawet Krasnoludy dochodza! Nie mowiac juz o lataniu!To jest chyba najlepszy wybor z czterech!
|
Shawn - 2010-07-14 18:34:40 |
Wtedy nawet Krasnoludy dochodza!
W tym miejscu mnie zagiąłeś. xD Ale tak. Masowe Przyśpieszenie jest świetne. Jednak najlepszy jest Piorun Tytana. Niestety nie mam pojęcia jako go zdobyć bez kodów. :( Myślałem, że dostaje się go po złożeniu artefaktów Tytana, jednak to nie działa. Kilkadziesiąt razy próbowałem zdobyć go w gildii i nie było. Nie mam pojęcia czy w ogóle jest możliwe posiadanie go. Staty Pioruna Tytana: Mana : 0 ( :D) Obrażenia : (przy Mocy 20 bodajże) 600
|
Eleazar - 2010-07-14 18:49:44 |
Wtedy nawet Krasnoludy dochodza!
Gleba : D
Magia powietrza jest jedną z moich ulubionych, obok magii ognia. Dwa wspaniałe żywioły ^^ Błyskawica jest świetna, bardzo często jej używam, Łańcucha Piorunów rzadziej : > I czasami Hipnoza mi się przydaje. Bardzo podoba mi się też czar Odesłanie Martwiaków. Czy jakoś tak. Ukrycie, Wizja, Lot - świeetne : D
|
Sauron - 2010-07-15 09:56:30 |
Myślę, że gdy gramy Solmyrem to wtedy najczęściej używamy łańcucha piorunów. :) Polecam też lot jako przydatne strategicznie zaklęcie.
|
Rufus42 - 2010-07-17 09:59:03 |
Magia powietrza - śmiechowa. HAHAHAHA! :D
|