lordpiorunow - 2007-03-25 10:20:09

Zakllecia 1 poziomu

Haste
    Koszt:     6
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     podnosi szybkość wybranej jednostki o 3 pola
Advanced:     podnosi szybkość wybranej jednostki o 5 pól
Expert:     podnosi szybkość wszystkich jednostek o 5 pól


Magic Arrow
    Koszt:     5
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 10) + 30] ran


View Air
    Koszt:     2
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zaznacza na mapie: artefakty
Advanced:     zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów
Expert:     zaznacza na mapie: artefakty, bohaterów, zamki

2 poziom

Disguise
    Koszt:     4
Działanie:     do końca dnia
Basic:     gdy przeciwnik identyfikuje bohatera, wszystkie jednostki pokazywane są jako najsilniejsza jednostka w armii tego bohatera, ale ich liczba jest prawdziwa
Advanced:     podobnie jak wyżej, ale pokazywana ilość poszczególnych jednostek wynosi zero
Expert:     podobnie jak wyżej, ale jednostki są pokazywane jako najsilniejsze z najbardziej rozbudowanego miasta gracza


Disrupting Ray
    Koszt:     10
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     obniża obronę wybranej jednostki o 3
Advanced:     obniża obronę wybranej jednostki o 4
Expert:     obniża obronę wybranej jednostki o 5


Fortune
    Koszt:     7
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zwiększa szczęście wybranej jednostki o 1
Advanced:     zwiększa szczęście wybranej jednostki o 2
Expert:     zwiększa szczęście wszystkich jednostek o 2


Lightning Bolt
    Koszt:     10
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 10] ran
Advanced:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 20] ran
Expert:     zadaje wybranej jednostce [(S.P. x 25) + 50] ran


Precision
    Koszt:     8
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 3
Advanced:     zwiększa atak na odległość wybranej jednostki o 5
Expert:     zwiększa atak na odległość wszystkich jednostek o 5


Protection from Air
    Koszt:     12
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 30%
Advanced:     zmniejsza rany zadawane wybranej jednostce przez Air Magic o 50%
Expert:     zmniejsza rany zadawane wszystkim jednostkom przez Air Magic o 50%


Visions
    Koszt:     4
Działanie:     do końca dnia
Basic:     pokazuje ilość jednostek w grupie i informuje o ich nastawieniu do bohatera; zasięg równy Spell Power, ale nie mniejszy niż 3
Advanced:     jak wyżej, ale dodatkowo pokazuje skład armii i statystyki wrogiego bohatera; zasięg 2 x Spell Power
Expert:     jak wyżej, ale pokazuje również informacje o garnizonie we wrogich zamkach; zasięg 3 x Spell Power


3 poziom

Air Shield
    Koszt:     12
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     wybrana jednostka otrzymuje o 25% mniej ran z ataków na odległość
Advanced:     wybrana jednostka otrzymuje o 50% mniej ran z ataków na odległość
Expert:     wszystkie jednostki otrzymują o 50% mniej ran z ataków na odległość


Destroy Undead
    Koszt:     15
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 10] ran
Advanced:     wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 20] ran
Expert:     wszystkie jednostki nieumarłe dostają [(S.P. x 10) + 50] ran


Hypnotize
    Koszt:     18
Działanie:     specjalne
Basic:     przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 10]
Advanced:     przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 20]
Expert:     przejmuje pod kontrolę wrogie jednostki, których wytrzymałość jest mniejsza niż [(S.P. x 25) + 50]

4 poziom

Chain Lightning
    Koszt:     24
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     uderza w cztery jednostki pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 25] ran, a każdej następnej o 50% mniej
Advanced:     uderza w pięć jednostek pod rząd, zadając pierwszej z nich [(S.P. x 40) + 50] ran, a każdej następnej o 50% mniej
Expert:     jak wyżej, ale zadaje [(S.P. x 40) + 100] ran


Counterstrike
    Koszt:     24
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     wybrana jednostka zyskuje jeden dodatkowy kontratak
Advanced:     wybrana jednostka zyskuje dwa dodatkowe kontrataki
Expert:     wszystkie jednostki zyskują dwa dodatkowe kontrataki

5 poziom

Dimension Door
    Koszt:     25
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     teleportuje bohatera do widzianego i niezajętego miejsca na mapie; można się teleportować dwa razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 3 punkty ruchu
Advanced:     jak wyżej, ale można się teleportować trzy razy dziennie
Expert:     jak wyżej, ale można się teleportować cztery razy dziennie, a każda teleportacja zabiera 2 punkty ruchu


Fly
    Koszt:     20
Działanie:     do końca dnia
Basic:     pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 60% jego punktów ruchu
Advanced:     pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami, ale tylko do 80% jego punktów ruchu
Expert:     pozwala bohaterowi na latanie nad przeszkodami bez ograniczeń


Magic Mirror
    Koszt:     25
Działanie:     1 tura / Spell Power
Basic:     wybrana jednostka dostaje 20% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Advanced:     wybrana jednostka dostaje 30% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga
Expert:     wybrana jednostka dostaje 40% szans na odbicie czaru rzuconego przez wroga na losowo wybraną jednostkę wroga


Summon Air Elemental
    Koszt:     25
Działanie:     natychmiastowe
Basic:     przywołuje żywioły powietrza w ilości (Spell Power x 2); podczas jednej walki można przyzywać żywioły tylko jednego rodzaju
Advanced:     jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 3) żywiołów
Expert:     jak wyżej, ale przyzywa (Spell Power x 4) żywiołów


pozdrowienia:)

Mathias - 2007-03-25 11:50:23

Magia powietrza jest bardzo fajna, bo ma dobre zaklęcia i moją ulubioną Błyskawicę :)

lordpiorunow - 2007-03-25 12:04:43

i lancuch blyskawic!

Mathias - 2007-04-12 13:55:16

Łańcuch już mniej, bo go nie używam zbytnio :p

lordpiorunow - 2007-05-02 14:17:11

a ja tak.

Solmyrem :-)

Wrota Wymiarow sa godne uwagi

Mathias - 2007-05-06 08:46:53

I wskrzeszenie the best!

cyrkiel - 2007-05-13 16:50:05

Ma dobre czary: lot, wrota wymiarów, przyspieszenie, błyskawica. Zniszczenie nieumarlych też jest dobre jak grasz przeciwko nekropolis. Mathias wskrzeszenie jest w magii ziemii;)

Mathias - 2007-07-03 21:21:42

No dobra, każdy sikę chyba może pomylić.

matej64 - 2007-09-08 14:00:47

jest super są tu moje ulubione zaklęcia magiczna strzała i błyskawica

Mathias - 2007-09-09 09:25:28

magiczna strzała występuje we wszystkich rodzajach magii.

matej64 - 2007-09-09 12:08:56

no może właśnie się nad tym zastanawiałem

altaeir - 2009-06-03 21:38:57

Dobra Magia której zastosowanie mozna najbardziej docenić podczas FB,gdy mass haste przydaje się wiekszosći zamków.Chociaż szczerze polecam kombo mass slow i w następnej turze mass haste :) Pęknym czarem jest także łańcuch piorunów,ale nie zawsze okazuje się dobrym rozwiązaniem.

Magyar - 2009-06-04 11:03:10

Magia Powietrza jest druga na mojej liście najlepszych magii w grze.

OldSkull - 2009-06-14 19:51:27

Haste oraz Dimension door powodują, że ta magia jest po prostu znakomita - nawet takie wolne jednostki jak enty, krasnoludy, zombie itd. mogą szybko dopaść wroga i go zmasakrować, a Dimension Door pozwala uciec bądź dogonić dowolnego wroga.

lizardman - 2010-04-17 00:03:39

Zgadzam się z OldSkullem, dodałbym, Piorun Tytana :D, i że Haste jest szczególnie wypasiony na expercie.

Baron - 2010-07-14 14:25:41

Najlepsze jest masowe przyspieszenie!Wtedy nawet Krasnoludy dochodza!
Nie mowiac juz o lataniu!To jest chyba najlepszy wybor z czterech!

Shawn - 2010-07-14 18:34:40

Wtedy nawet Krasnoludy dochodza!

W tym miejscu mnie zagiąłeś. xD Ale tak. Masowe Przyśpieszenie jest świetne. Jednak najlepszy jest Piorun Tytana. Niestety nie mam pojęcia jako go zdobyć bez kodów. :( Myślałem, że dostaje się go po złożeniu artefaktów Tytana, jednak to nie działa. Kilkadziesiąt razy próbowałem zdobyć go w gildii i nie było. Nie mam pojęcia czy w ogóle jest możliwe posiadanie go.
Staty Pioruna Tytana:
Mana : 0 ( :D)
Obrażenia : (przy Mocy 20 bodajże) 600

Eleazar - 2010-07-14 18:49:44

Wtedy nawet Krasnoludy dochodza!

Gleba : D

Magia powietrza jest jedną z moich ulubionych, obok magii ognia. Dwa wspaniałe żywioły ^^
Błyskawica jest świetna, bardzo często jej używam, Łańcucha Piorunów rzadziej : >
I czasami Hipnoza mi się przydaje.
Bardzo podoba mi się też czar Odesłanie Martwiaków. Czy jakoś tak.
Ukrycie, Wizja, Lot - świeetne : D

Sauron - 2010-07-15 09:56:30

Myślę, że gdy gramy Solmyrem to wtedy najczęściej używamy łańcucha piorunów. :) Polecam też lot jako przydatne strategicznie zaklęcie.

Rufus42 - 2010-07-17 09:59:03

Magia powietrza - śmiechowa. HAHAHAHA! :D

przegrywanie kaset vhs warszawa przegrywanie kaset vhs łódz przegrywanie kaset vhs w polsce