Magyar - 2009-02-07 14:07:21

Zamek Barbarzyńcy na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK

Jak oceniasz jednostki z Zamku Barbarzyncy, w skali 1-6 ?
Ja oceniam tak:
Goblin - 3/6
Ork Wojownik - 3/6 (jest zbyt wolny)
Wilk - 4/6
Wielki Ogr - 5/6 (potega sama w sobie)
Troll Bojowy - 5/6 (strzela i sie regeneruje)
Cyklop - 4/6 (nic specialnego, ale paralizuje i tym swoim promieniem z oka, atakuje dwa pola ;) )

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? ;) :P

Eleazar - 2009-02-07 22:00:17

Każda jednostka z wyjątkiem Cyklopa 3/6. Słabe są po prostu, podobnie jak Twierdzy z H3 nie lubię tego typu zamku.

Macielug - 2009-05-30 12:35:48

1. Goblin(5/6)
2. Ork(3,5/6)
3. Wilk(5/6)
4. Ogr(4/6)
5. Troll(4,5/6)
6. Cyklop(4,5/6)
To chyba tak. :)

Magyar - 2009-05-30 15:12:40

Wielki Ogr tylko 4/6? Przecież to jedna z najpotężniejszych i najlepszych jednostek piechoty w grze, a także jedna z najlepszych (o ile nie najlepsza) jednostek 4 poziomu. Ocena to minimum 5/6, bo 4/6 to definitywnie za mało.

Zen-Aku - 2009-05-30 15:56:09

Magyar napisał:

Wielki Ogr tylko 4/6???? Przeciez to jedna z najpotezniejszych i najlepszych jednostek piechoty w grze, a takze jedna z najlepszych (o ile nie najlepsza) jednostek 4 poziomu.

O ile się doczłapie do wroga, poza tym wampir i minotaur siłowo ogrowi wcale nie ustępują, a są jednostkami szybszymi. Ogr jest silny, ale za wolny, żeby mógł mieć jakiekolwiek rozsądne znaczenie w armii. Dałbym mu 3.5/6.

Macielug - 2009-05-31 09:48:17

Zanim ogr dojdzie do wroga to nawet łucznikami się go rozwali albo jakimiś czarami. Nikt nie każe podchodzić do ogra, żeby ten bił. 4/6 za to, że jest najwolniejszy na swym poziomie.

Mathias - 2011-08-18 14:09:50

Dodam jeszcze, że moim zdaniem Barbarzyńcy mają najlepszych bohaterów w grze. Mają największe szanse na zdobycie dobrych umiejętności (Znajd. drogi - nie zwalnia na piasku, Logistyka - więcej ruchu), początkowo większość skilla idzie na zdolność podstawową Ataku, później się to rozbija równomiernie na Atak i Obronę.

Drugie miejsce dla Nekromantów - z wiadomych przyczyn (najlepszy skill). Trzecie zaś dla Rycerzy, bowiem mają największe szanse na opanowanie Dyplomacji ;) i w miarę dobrze rozłożone statystyki.

Sauron - 2012-06-02 13:06:49

Wilki są mocne, ale trzeba ściągać kontrę bo inaczej padają jak muchy. Z reguły mamy ich tyle, że zadają spore dmg. Wielkie ogry i trolle to najważniejsze jednostki Barbarzyńcy. Ogry po ulepszeniu zyskują cenną szybkość, co zwiększa ich znaczenie. Trolle są niebezpieczne, oprócz umiejętności strzelania dysponują zdolnością regeneracji, jeżeli nie zabijesz trolla, to w następnej turze będzie w pełni zdrowy (coś jak regeneracja zjaw/upiorów z Nekro H3). Cyklop nie jest w czołówce, ale mimo wszystko to 6 lvl, trochę działa jak smok z tym okiem, a paraliż jeżeli tylko wejdzie to może nam ocalić tyłek (choć może zostać zdjęty czarem).

Orki wojownicy są zbyt wolni, by mieli ogromne znaczenie, ale na start są wystarczający, bo strzał mają przyzwoity choć nie oszałamiający.

Szamba betonowe Nowy Dwór Mazowiecki https://prosec.ibetonovejimky.cz Szamba betonowe Suwałki mapa fotowoltaiki przegrywanie kaset vhs