- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Zabytkowa Dzielnica (Heroes of Might and Magic I & II) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=154 - [HEROES II] Zamek Barbarzyńcy http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=798 |
Magyar - 2009-02-07 14:07:21 |
Zamek Barbarzyńcy na Wortalu Tajemnice Antagarichu: LINK |
Eleazar - 2009-02-07 22:00:17 |
Każda jednostka z wyjątkiem Cyklopa 3/6. Słabe są po prostu, podobnie jak Twierdzy z H3 nie lubię tego typu zamku. |
Macielug - 2009-05-30 12:35:48 |
1. Goblin(5/6) |
Magyar - 2009-05-30 15:12:40 |
Wielki Ogr tylko 4/6? Przecież to jedna z najpotężniejszych i najlepszych jednostek piechoty w grze, a także jedna z najlepszych (o ile nie najlepsza) jednostek 4 poziomu. Ocena to minimum 5/6, bo 4/6 to definitywnie za mało. |
Zen-Aku - 2009-05-30 15:56:09 |
O ile się doczłapie do wroga, poza tym wampir i minotaur siłowo ogrowi wcale nie ustępują, a są jednostkami szybszymi. Ogr jest silny, ale za wolny, żeby mógł mieć jakiekolwiek rozsądne znaczenie w armii. Dałbym mu 3.5/6. |
Macielug - 2009-05-31 09:48:17 |
Zanim ogr dojdzie do wroga to nawet łucznikami się go rozwali albo jakimiś czarami. Nikt nie każe podchodzić do ogra, żeby ten bił. 4/6 za to, że jest najwolniejszy na swym poziomie. |
Mathias - 2011-08-18 14:09:50 |
Dodam jeszcze, że moim zdaniem Barbarzyńcy mają najlepszych bohaterów w grze. Mają największe szanse na zdobycie dobrych umiejętności (Znajd. drogi - nie zwalnia na piasku, Logistyka - więcej ruchu), początkowo większość skilla idzie na zdolność podstawową Ataku, później się to rozbija równomiernie na Atak i Obronę. |
Sauron - 2012-06-02 13:06:49 |
Wilki są mocne, ale trzeba ściągać kontrę bo inaczej padają jak muchy. Z reguły mamy ich tyle, że zadają spore dmg. Wielkie ogry i trolle to najważniejsze jednostki Barbarzyńcy. Ogry po ulepszeniu zyskują cenną szybkość, co zwiększa ich znaczenie. Trolle są niebezpieczne, oprócz umiejętności strzelania dysponują zdolnością regeneracji, jeżeli nie zabijesz trolla, to w następnej turze będzie w pełni zdrowy (coś jak regeneracja zjaw/upiorów z Nekro H3). Cyklop nie jest w czołówce, ale mimo wszystko to 6 lvl, trochę działa jak smok z tym okiem, a paraliż jeżeli tylko wejdzie to może nam ocalić tyłek (choć może zostać zdjęty czarem). |