Witam! Przedstawiam konkurs, do którego przywiązuję najwyższą wagę. Osobiście nie będę brany pod uwagę przy wyborze najlepszych prac, jednak wezmę udział dla własnej satysfakcji. Temat konkursu: Projekt miasta do Heroes 3! Macie za zadanie wymyślić nowy zamek do H3. Możecie korzystać z jednostek neutralnych w grze lub wymyślić własne(co będzie dodatkowo oceniane, ale wymagane będą statystyki). Liczę na szczegółowe prace, które spokojnie(przy odrobinie wsparcia programistów) można by było wcielić w życie(nie mówię, że to się stanie). Co musi się znaleźć w projekcie?
1. Budynki (7 siedlisk + 1 budynek dodatkowy, poz. gildii magów, surowiec wydobywany w magazynie zasobów) - Nazwa (np. Leśniczówka) - Cena (np. 5000szt. zł., 5szt. drewna) - Korzyści (np. pozwala rekrutować leśniczych) - przyrost (siedliska, np. 7 leśniczych na tydzień)
2. Jednostki a) Jeśli są wzięte z Herosa, nie wymaga się statów, ale z racji tego, iż dozwolone są tylko neutralne, obowiązkowo należy podać cenę.
b) dla ambitnych: wymyślenie własnych jednostek będzie dodatkowo punktowane. Konieczne jednak będzie wymyślenie statystyk, przynajmniej 4 podstawowych (atak, obrona, HP, speed) i specjalizacji (jeżeli takową jednostka będzie posiada)
c) ulepszenia nie są obowiązkowe, ale jeśli ktoś jest już naprawdę ambitny, może wymyślić. Będzie to dodatkowo punktowane.
3. Bohaterowie. Koniecznie bohaterów musi być 16 (8+8) podzielonych na dwie klasy. Czego jeszcze potrzeba? - Imiona - Specjalizacje - Statystyki startowe (dla określ. klasyfikacji, nie jest to nic trudnego, bo wystarczą dwie) - Biografie (dla ambitnych, dodatkowo punktowane) - Skille startowe (obowiązkowe)
4. Graal (nazwa i korzyści)
*5. Screeny (dla chętnych).
Ważna jest klimatyczność, chociaż przede wszystkim oceniam powyższe dane.
No to powodzenia!
|
Magiczne Wrota
1. Siedliska :
a) Nazwa : Pole cena : 500 złota, 5 kamieni Korzyści : Pozwala rekrutować Chłopów Przyrost : 35 na tydzień
Nazwa : Ul. Pole Cena : 1000 złota, 8 kamieni Korzyści : Pozwala Rekrutować Niziołki Przyrost : 35
b) Nazwa : Arena Wojny Cena : 1100 złota,5 drewna Korzyści : Pozwala rekrutować Dziki Przyrost : 10
Nazwa : ul. Arena Wojny Cena : 1200 złota, 8 drewna Korzyści : Pozwala rekrutować Nomadów Przyrost : 10
c) Nazwa : Świątynia Cena : 2000 złota, 5 drewna,5 kamieni Korzyści : Pozwala rekrutować Złote Golemy Przyrost : 5
Nazwa : ul. Świątynia Cena : 2000 złota, 5 drewna, 10 kamieni Korzyści : Pozwala rekrutować Diamentowe Golemy Przyrost : 5
d) Nazwa : Wieża Strażnicza Cena : 2000 złota,10 drewna,10 kamieni Korzyści : Rekrutacja Rozbójników Przyrost : 6
Nazwa : ul. Wieża Strażnicza Cena : 2000 złota, 15 drewna, 10 kamieni Korzyści : Rekrutacja Strzelców Przyrost : 6
e) Nazwa : Most Cena : 2500 złota, 20 drewna, 5 kamieni Korzyści : Rekrutacja Mumii Przyrost : 10
Nazwa : ul. Most Cena : 2500 złota, 25 drewna, 5 kamieni Korzyści : Rekrutacja Troli Przyrost : 10
f) Nazwa : Magiczna Wieża Cena : 5000 złota, 10 kamieni Korzyści : Rekrutacja Kapłanów Wojny Przyrost : 10
Nazwa : ul. Magiczna Wieża Cena : 10000 złota 15 kamieni Korzyści : Rekrutacja Czarodziejów Przyrost : 10
g) Nazwa : Tajemna Jaskinia Cena : 15000 złota, 15 kamieni,10 kryształów,10 klejnotów Korzyści : Rekrutacja Czarodziejskiego Smoka Przyrost : 2
Nazwa : ul. Tajemna jaskinia Cena : 15000 złota, 15 kamieni,10 kryształów,10 klejnotów Korzyści : Rekrutacja Rdzawego Smoka Przyrost : 2
2. Jednostki Chłop - 15 złota Niziołek - 30 złota Dzik - 170 złota Nomad - 230 złota Złoty Golem - 350 złota Diamentowy Golem - 400 złota Rozbójnik - 350 złota Strzelec - 600 złota Mumia - 300 złota Trol - 500 złota Kapłan Wojny - 500 złota Czarodziej - 1000 złota Magiczny Smok - 5000 złota 2 kryształy Rdzawy Smok - 5000 złota 1 kryształ i 2 siarki
3. a) Wojownik
- Romuald Spec. : Dzik/Nomad - statystyki +2 Stat. start. - Siła : 2, Obrona : 5, Moc : 1,Wiedza :1 Biografia. : Romuald był dobrze wyćwiczony na jeździe konnej. Został jednak skazany na dożywotnią banicję z powodu zdrady. Romuald był niewinny i poprzysiągł sobie, że zemści się na tym który go wrobił. Przyłączył się do obozu Nomadów i poznał ich sztukę walki oraz przetrwania na pustyni. Skille : taktyka, płatnerstwo
- Ashley Spec. : 350 złota Stat. : Siła : 2, Obrona : 3, Moc : 2, Wiedza : 2 Biografia : Ashley była kiedyś wielkim wojownikiem, jednak jej rodzice, zmusili ją do bycia poborcą podatkowym. Rodzice zostali zamordowani przez zbójców. Dla ich pamięci, chce zostać do końca w tej "pracy". Skille : Płatnerstwo ( zaawansowany )
- Gary Spec. Strzelec/Rozbójnik Stat. - siła : 5, obrona : 4 , Moc : 0, Wiedza : 1 Biografia : Gary jest mistrzem strzelców i potrafi się wtłaczać w tło. Jest najlepszym rozbójnikiem i przez 10 lat jeszcze nikt go nie wykrył. Skille : Atak ( zaawansowany ), taktyka ( zaawansowany )
- India Spec. Diamentowy Golem/ Złoty Golem Stat : Siła : 2, Obrona : 6, Moc : 3, Wiedza : 0 Biografia : India od dawna bada historię golemów. Znalazła pewną kulę, która nimi kieruje. Teraz, ramię w ramię walczą z najróżniejszymi przeciwnikami.
- Edmund Spec. Balista Stat : Siła : 3, Obrona : 3, Moc : 3,Wiedza : 2 Biografia : Edmund brał udział w wielu wojnach. Jego główną bronią jest balista, która zadaje śmiercionośne obrażenia. Skille : Taktyka( Mistrz )
- Luminus Spec. Skuteczność Ataku Stat : Siła : 5, Obrona : 2, Moc : 3, Wiedza : 2 Biografia : Luminus był kiedyś intruktorem wojennym. Wyruszył z miasta, aby poznać nowe, lepsze umiejętności. Skille : Skuteczność Ataku ( Mistrz )
- Michael Spec.: Łucznictwo Stat : Siła : 3, Obrona : 7, Moc : 1, Wiedza : 1 Biografia : Michael dowodził jednostkami strzeleckimi odkąd sięga pamięć. w Każdej bitwie, jego strzały przebijały najlepsze pancerze. Został mianowany na najlepszego strzelca i dowódzce w kraju. Skille : Dowodzenie ( zaawansowany ), Łucznictwo ( Mistrz )
-Malesus Spec. Nawigacja Stat : Siła :2, Obrona : 10, Moc : 0, Wiedza : 1 Biografia : Malesus był kiedyś piratem, jednak po 3 latach, zdał sobie sprawę,ile zła czyni. Więc chciał zacząć nowe życie i przyłączył się do tych których gnębił, a tych z którymi żeglował zabijał bez żalu. Skille : Dowodzenie ( zaawansowany ), Nawigacja ( Mistrz )
b) Pustelnik
- Jony Spec. Psalm Mocy Stat : Siła : 1, Obrona : 3,Moc : 4, Wiedza : 5 Biografia : W przeszłości Jony był potężnym magiem, który niszczył hordy nieumarłych, jednak pewnej nocy został otruty, ale jego potężne moce wydały ostatnie tchnienie i usunęły ową truciznę. Jony stracił prawie całą moc, jednak została mu pewna umiejętność Skille : Mądrość ( mistrz )
-Agrya Spec. : Pierwsza Pomoc Stat : Siła : 0, Obrona : 2, Moc : 8, Wiedza : 6 Biografia : Agrya była średnim medykiem, ale pod okiem swojego mistrza robiła postępy. W wielkiej bitwie, jej mistrz umarł, ale przed śmiercią, oddał jej swoje moce. Teraz zastępuje go we wszystkich bitwach. Skille : Mądrość, Pomoc ( mistrz )
-Anelion Spec. : Mnisi Stat: Siła: 2, Obrona : 2, Moc : 2, Wiedza : 3 Biografia : Anelion prowadzi klasztor, ale gdy pojawiły się wojska ciemnej strony, wziął ze sobą wszystkich mnichów i ruszył wspomóc siły dobra. Skille : Mądrość ( Mistrz )
-Rettooth Spec. : Błogosławieństwo Stat : Siła : 2,Obrona: 0,Moc 5, Wiedza : 5 Biografia : Rettooth był mnichem w klasztorze Aneliona. Został wysłany przed wojną do innego klasztoru. Nauczył się tam dużo zaklęć, ale najlepiej Błogosławieństwo. Skille : Mądrość ( Mistrz ) , Dyplomacja ( Zaawansowany )
-Ekzane Spec.Logistyka Stat : Siła : 1, Obrona : 5, Moc : 3, Wiedza : 5 Biografia : Ekzane jest najstarzym a zarazem największym znanym podróżnikiem na Ziemii. W krótkim czasie może przejść duży dystans. Skille : Logistyka ( Mistrz )
-Arban Spec. Inteligencja Stat : Siła : 3, Obrona : 3, Moc : 5, Wiedza : 5 Biografia : Arban był najinteligentniejszy ze wszystkich znanych Kapłanów. Posiadał nieograniczą wiedzę, którą wykorzustuje przeciwko ciemnej stronie. Skille : Inteligencja ( Mistrz )
-Jumar Spec. Talent Magiczny Stat : Siła : 0, Obrona : 2, Moc : 7, Wiedza : 7 Biografia : Jumar miał największy talent magiczny, toteż udał się do wielkiego klaszoru Aneliona, aby podwyższyć swoje umiejętności. Skille : Talent Magiczny ( Mistrz )
- Fellinz Spec. Deszcz Meteorów Stat : Siła : 3, Obrona : 3, Moc : 3, Wiedza : 6 Biografia : Fellinz oddał całe życie magii ognia, ale najbardziej spodobało mu się zaklęcie Deszczu Meteorytów, toteż doprowadził je do perfekcji. Fellinz nie stoi po żadnej ze stron. Skille : Magia Ognia ( Mistrz ), Mądrość ( Mistrz )
4. Graal
Brama Nieba
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota i zwiększa obronę i atak wszystkich stworzeń o 4 punkty
|