Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-05-05 21:24:45

Vercetti

Obywatel

Skąd: Mazowsze
Zarejestrowany: 2009-05-03
Posty: 26
Miasto: Wszystkie ;)
Jednostka: Błękitny Smok ;)
Bohater: Tazar, Monere, Shakti

Dobre strony Cytadeli

Proszę Was napiszcie mi o zaletach Cytadeli, chodzi mi o jednostki, magię, bohaterów, taktykę. Gdybyście mogli opisać też to "taktyczne zastosowanie" Hydr Chaosu byłbym bardzo wdzięczny

Offline

 

#2 2009-05-05 22:01:00

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Dobre strony Cytadeli

Dobre strony Cytadeli:
- Blyskawiczna rozbudowa miasta
- Niska cena rozbudowy
- Kilku, ale za to naprawde dobrych bohaterow
- Zabojcze spojrzenie Wielkich Gorgon
- Wysoka defensywnosc tego miasta
- Hydra Chaosu
- Wysokie prawdopodobienstwo, nauczenia sie zdolnosci: Magia Wody
- Sila, wytrzymalosc i wspaniale zdolnosci specialne jednsotek Cytaedli


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#3 2009-05-05 22:18:23

Vercetti

Obywatel

Skąd: Mazowsze
Zarejestrowany: 2009-05-03
Posty: 26
Miasto: Wszystkie ;)
Jednostka: Błękitny Smok ;)
Bohater: Tazar, Monere, Shakti

Re: Dobre strony Cytadeli

Magyar napisał:

- Kilku, ale za to naprawde dobrych bohaterow

Wymień proszę.

Magyar napisał:

- Hydra Chaosu

Co w niej jest takiego szczególnego ;>?

Offline

 

#4 2009-05-05 22:19:30

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Dobre strony Cytadeli

To, co napisał stasek, można by ująć w kilku punktach:
- łatwa i szybka rozbudowa
- dobrzy bohowie
- świetne zdolności specjalne jednostek

Przede wszystkim spory deff jednostek, bohów i całego miasta może być sporym plusem.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2009-05-05 22:40:04

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Dobre strony Cytadeli

Vercetti napisał:

Magyar napisał:

- Kilku, ale za to naprawde dobrych bohaterow

Wymień proszę.

Proszę bardzo:
- Alkin
- Tazar
- Wystan
- Dracon (nieźle dopakowuje kozackich Gnolli Maruderów)
- Gerwulf (niedoceniany bohater)
- Bron


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#6 2009-05-05 22:43:31

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Dobre strony Cytadeli

- szybka rozbudowa ( wiwerny można mieć po gnollach i jaszczurach od razu)
- niska cena ( taka na przykład hydra jest tania)
- bohaterowie: Tazar ( spec. płatnerstwo, na początek do nauki Cytką dobry, potem też, na koniec obrażenia nam zadawane są malutkie), Wystan (spec. reptillioni, przydatny, ale dla wyjadaczy), Bron ( nawet zaczyna z bazyliszkami na początku) , Corbac, Alkin, Dracon, Gerwulf ( jak lubisz balistę) paru jeszcze się znajdzie
- ogromna obrona jednostek i bohaterów
- magia wody, oraz często magia ziemi ( przynajmniej u mnie)
- dobre zdolności specjalne
- zastosowanie taktyczne hydry: to pisałem w temacie ( przez ciebie założonym) Cytadela vs. Zamek, czy jakoś tak
- wielkie gorgony ze statami i zabójczym spojrzeniem są razem z minotaurem w czołówce 5 poziomu

Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-05-05 22:46:19)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#7 2009-05-08 23:01:16

Żywiołak

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-11
Posty: 126

Re: Dobre strony Cytadeli

Dobre strony hmm... ogólnie przedni zamek, zaskakujący jest fakt, że najtrudniej do tego dojrzeć (podobnie jak z inferno).

Łatwo zrobić DB 1-3, 5 cytka 1-3, 5 cytka. Czasami nawet zamek się uda w main - wtedy Alkin nawet ceniony. Ogólnie Wystan na M'ki, Tazar na L i XL. Żadne tam Gerwulfy, Dracony, Brony itp... Gnole nie są dobre, przydają się dla Tazara przez pierwsze trzy dni i tyle. Głupi pomysł opierać na nich rozwój bohatera.

Zastosowanie taktyczne hydr? Nie w takiej formie, jak Wy mówicie typu "teleport za mury", też chciałbym usłyszeć, na czym to według Was polega.

Przy braku 7lvl'a up (bądź normal ptaszka) - ważki umożliwiają inicjatywę (remis z up ifrytem)
Wspomniany mix magii ziemi i wody czyni nas baardzo mocnym na inferno. (cytka najlepsza na odparcie 80-105 demonów w 3 tyg) Cytka ma duży rozrzut dmg, podobnie jak loch, ale na szczęście ma wodę i blessik czyni nas mocnym.

Co do szybkiej rozbudowy typu "2 wiwerny w drugim dniu" - w 99% bez znaczenia.


http://images50.fotosik.pl/163/eb684b0600f0cbcd.jpg

Offline

 

#8 2009-05-09 08:25:42

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Dobre strony Cytadeli

Mix woda + ziemia dobre na inferno? Cóż, woda byłaby świetna, ale problem w tym, że ifryty mają tyle samo speeda co up, ważki więc tu przewagi nie ma, sprawa więc zależy od tego, kto atakował. Ziemia wobec haste inferniaka zawsze jest spóźnionym działaniem (pierwszy ifryt czeka, potem ważki, na następnym ifrycie haste, bo gdyby od razu haste to ważka się wcina i po zabawie).

Taktyczne zastosowania hydr, czyli konkretne korzyści jakie odnosimy z jej posiadania:
-łatwo można nimi obrabiać banki, dzięki czemu zaoszczędzamy czas (moglibyśmy zrobić to też pozostałą częścią armii, ale ta jest przy głównym, a my możemy sobie dać pobocznemu 2 hydry i robić śmiało to, na co szkoda byłoby czasu głównym, a innymi zamkami potrzeba byłoby dać pobocznym za dużo armii)
-wspomniana przez was możliwość ataku dookoła bardzo utrudnia osłanianie strzelaków, to jest konkretna korzyść w bitwie, a nie wirutalna możliwość zadania wysokich obrażeń.

Jest parę innych, podrzucam wam sposób rozumowania, jak szukać realnych korzyści w grze, a nie opierać się na gdybaniu, co by było gdyby przeciwnik ustawił się jak chcemy, blabla itd.

Ostatnio edytowany przez Rozbójnik (2009-05-09 08:26:29)


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#9 2009-05-09 11:39:57

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Dobre strony Cytadeli

Magyar napisał:

- Alkin

Dobry, ale w innych miastach są często lepsi od niego.

Magyar napisał:

- Dracon (niezle napakowuje Kozackich Gnolli Maruderow)

Kozackich? Mniej więcej są na poziomie troglodytów, tyle że trogów mamy na start więcej... Gnolle nie są silne, a ich dopakowywanie (zwłaszcza, że Drakon nie ma ich jakoś specjalnie dużo na start) mija się z celem, a dowodzenie na start też nie jest najlepsze.

Magyar napisał:

- Gerwulf (niedoceniany bohater)

BEZNADZIEJNY bohater. Zaczyna z, pożal się Boże, artylerią, a jako specjal... balista. Koleś jest żałosny i nie ma czego w nim doceniać.

Magyar napisał:

- Bron

Jego jedynym plusem są bazyliszki na początek, ale czy te kilka bazyliszków zmieni losy gry? Wątpię. Na start żałosna odporność, co też go dyskwalifikuje.

Ogólnie świetni są Tazar i Wystan, reszta nie jest nadzwyczajna.

Offline

 

#10 2009-05-09 12:15:15

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Dobre strony Cytadeli

Zen-Aku napisał:

BEZNADZIEJNY bohater. Zaczyna z, pożal się Boże, artylerią, a jako specjal... balista. Koleś jest żałosny i nie ma czego w nim doceniać.

Świetny na fixy, na randomki słaby wybór. Choć jak powiedzmy gram fortecą, biorę na start Aine i wylosuję Gerwulfa to na pewno nim nie pogardzę Ilość gnoli Drakona jest całkiem przyjemna, ale żeby robić z niego maina faktycznie troszkę braknie.


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs łódz Arroyo Frio ホテル ゲッピンゲン