Zgadzam się z GiBoNem, te mapki i kampanie RoE są najbardziej klimatyczne i najciekawsze. A pozostałe... to już dodatki . Mają usprawniać grę i dodawać coś dla głodnych walki. Pod względem fabularnym zdecydowanie najprzyjemniej grało mi się w RoE. A SoD i AB mają tylko uzupełniać Odrodzenie Erathii w wydarzenia z przeszłości i przyszłości.
Offline
Ale muszę przyznać, że SoD też ma klimacik, najgorsze dla mnie AB...
Offline
Obywatel
Czym, innym jest klimat a czym innym poziom trudnosci.Klimat zalezy tez od gustu a poziom trudnosci jest obiektywny albo cos jest trudne albo nie.A jesli wprowadzili zmiany aby ,,uatrakcyjnic'' gre to znaczy ze byla malo atrakcyjna.Czyli musieli poprawic.Nie wiem zreszta czym sie rozni zmiana w celu uatrakcyjnienia od zmiany czegos bo sie nie sprawdzilo...To jedno i to samo...
Offline
Oj, pieprz ysz Baronie. Kampania wprowadzajaca nie moze byc trudna, poniewaz normalny, poczatkujacy gracz po prostu nie da sobie z nia rady. A jak dochodzily dodatki, to ludzie zdazyli sie juz oswoic z gra, wiec tworcy zwiekszyli poziom, aby doswiadczeni gracze sie nie nudzili w kampanii. A kampanie AB sa juz dla prawdziwych wyjadaczy, ktorzy z niejednego miasta i z niejednymi jednostkami chleb jedli.
Offline
Baron napisał:
Czym, innym jest klimat a czym innym poziom trudnosci.Klimat zalezy tez od gustu a poziom trudnosci jest obiektywny albo cos jest trudne albo nie.A jesli wprowadzili zmiany aby ,,uatrakcyjnic'' gre to znaczy ze byla malo atrakcyjna.Czyli musieli poprawic.Nie wiem zreszta czym sie rozni zmiana w celu uatrakcyjnienia od zmiany czegos bo sie nie sprawdzilo...To jedno i to samo...
Poziom trudności jest względnym miernikiem, bo podwyższenie danego współczynnika jest odczuwalne dla jednego gracza, dla drugiego nie, inteligencji kompa nie zwiększyli, więc trudności też nie. uatrakcyjnienie to dodanie elementów, na których dodanie twórcy nie mieli czasu/ pomysłu (rzadko)/możliwości.
Offline
Obywatel
To ze dla roznych graczy cos jest trudne albo latwe nie oznacza ze trudnosc jest wzgledna.Oznacza tylko tyle ze ludzie maja rozny poziom umiejetnosci.Ale jak cos jest trudne dla mistrza to dla slabego bedzie nie do przejscia.I to wlasnie jest obiektywne.
Subiektywny jest gust.Jednemu sie podoba zamek innemu Bastion.A to nie swiadczy o ich umiejetnosciach gry.
Oczywista jest rzecza ze nie starczylo czasu i pomyslu!
O tym pisze.I dlatego wlasnie w kolejnych dodatkach troche poprawiali a troche dodali dzieki czemu gra jest bardziej atrakcyjna.
Jest tez TRUDNIEJSZA bo nie trzeba zmieniac inteligencji komputera aby gra byla trudniejsza.Wystarczy zrobic trudniejsza mape.
I oczywista jest rzecza ze po kilku miesiacach gry wszycy zainteresowani nabyli duzych umiejetnosci gry lacznie z tworcami stad trudniejsze i ciekawsze mapy.Wczesniej nie byli w stanie zrobic bo gra byla jeszcze nie dopracowana i nie rozpoznana tak dobrze... I tyle...
Offline
O boze, Baronie, ciagle <cenzura> bzdury, w kazdym poscie piszesz to samo. Tworca zawsze zna swietnie swoja gre, a nawet jesli jej nie zna, do od czega sa beta testerzy i wypuszczanie wersji demo? A kampania wrowadzajaca(jak juz pisalem) NIE MOZE BYC TRUDNA, DO JASNEJ CHOLERY!! A w dodatkch SoD i AB zmienilo sie tylko to, ze doszlo nowe miasto, nowe kampanie i misje oraz pare nowych jednostek. Mechanika i wszystkie skrypty gry nie zostaly zmienione(w 99% skryptow, pozostaly 1% to zadawanie obrazen przez fose). A jak kampania jest dla Ciebie za latwa, to w nia po prostu nie graj.
Ostatnio edytowany przez Lowcakur (2010-11-23 21:39:28)
Offline
Obywatel
I znowu od poczatku to samo.A ktoz by sie uczyl gry na kampanii?Od tego sa pojedyncze mapy.Jak sie nauczysz grac to dopiero startujesz do kampanii ktore sa trudniejsze niz zwykly scenariusz...
Kampanie wersji pierwotnej sa tak latwe ze gorzej niz 75%...
Na 25% poziomu trudnosci moze...
Nie mowie ze gra miala bledy techniczne.Czym innym jest blad techniczny i jego wychwycenie a czym innym poznanie pelni mozliwosci ...
To tak jak z samolotem.Moze on nie miec zadnych bledow technicznych jednak piloci dopiero po kilku latach lotow poznaja co on tak naprawde moze...
Oczywista jest rzecza ze tworcy nie znali gry po roku w trakcie ktorego ja tworzyli.Skad zatem biora sie bledy takie jak ,,remis'' w walce ktorego nie poprawili nawet w drugim dodatku?
Przeczy to teorii o doskonalej znajomosci gry i stworzeniu prostych kampanii celowo.Taki byl po prostu wtedy poziom umiejtnosci tych ktorzy grali.Pozniej sie podniosl to i mapy stworzyli trudniejsze zreszta z pomoca graczy ktorzy doskoanle opanowali gre!
Offline
Podziemia i diabły. W ogóle idiotyczne. Zawsze jak próbuję wygrać to gram w nieskończoność. Zostawcie ją na konie, żeby się wcześniej nie męczyć.
Offline
Kampania podziemia i diabły jest łatwa i przyjemna, ostatnia mapa w końcu daje "jakieś" wyzwanie, aczkolwiek bez szaleństw...
Offline