Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2009-07-27 00:00:34

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Chimera

Dziwna jednostka, niby słaba, ale jest świetnym wsparciem dla lochu, jest szybka, lata, paraliżuje, atak przyzwoity, wypowiadajcie się- co o niej sądzicie?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#2 2009-07-27 12:42:40

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Chimera

Słaba to ona na pewno nie jest ^^
Mi w walkach bardzo pomaga, a gdy uzbiera się ich... kilka dziesiątek to naprawdę potęga.
Z tym, że paraliżuje jeszcze większy plus. Lata - może omijać przeszkody, co jest kolejnym plusem.

Offline

 

#3 2009-07-27 15:32:03

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Chimera

Jest słaba, Hirador. W statach Czempionowi, Nadze, Jednorogowi i czy Rycerzowi do pięt nie dorasta. Jednak zawrotna szybkość + paraliż czynią z niej duże wsparcie dla Lochu. Dzięki temu możemy wyeliminować strzelooki przeciwnika już na samym początku. No i zwiększa ona naszą inicjatywę.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2009-07-28 12:19:45

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Chimera

Wiem, że w statach jest słaba. Ale to, że (niby) jest słaba mi nie robi żadnej różnicy. Bardzo pomaga mi paraliżować wroga. A jak już da się jej przyspieszenie... Zasuwa aż miło ^^
Lata, lata. Bodajże może przelatywać przez mury...? Nie mam pewności. Dawno nie grałem. Ale jeśli tak, to kolejna przydatna zdolność.

Offline

 

#5 2009-07-28 12:40:37

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Chimera

Wszystko, co lata przechodzi przez mury. No ogólnie każda jednostka się przydaje. W ostateczności na mięso armatnie


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#6 2009-07-28 15:20:33

Rozbójnik

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-03-06
Posty: 240
Miasto: Wrota Żywiołów
Jednostka: Feniks
Bohater: Monere

Re: Chimera

Chimera przydaje się, jak ktoś przyfarci z praliżem to nawet bardzo, ale nie ukrywajmy, w porównaniu do rogów, koników, nag, ifrytów czy psycholi jest po prostu słabsza i tyle.


http://images41.fotosik.pl/168/c448499217b4634b.jpg

Offline

 

#7 2009-07-29 13:32:44

 Cohen

Hetman

Call me!
Zarejestrowany: 2007-11-01
Posty: 422
Miasto: Zamek
Kampania: odrodzenie erathii
Jednostka: Rdzawy smok
Bohater: Sir Murlich
Magia: powietrze
WWW

Re: Chimera

Paraliż jest lepszy od umiejętności drzewców, które same muszą zostać. Dlatego stanowią silny oddział do ataku na miasto. Zawsze staram się je wytępić na początek lub chociaż spowolnić i ostrzelać. Może nie jest najsilniejsza, ale kłopotliwa - jeśli umiejetności (chimery) zadziałają.

Offline

 

#8 2009-07-29 14:07:06

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Chimera

Właśnie tutaj ent sprawdza się lepiej, ponieważ zawsze zakorzenia. Oczywiście musi stać w miejscu,a le od tego ma wysokie HP, niezłe dmg i dobrą obronę. Komp oczywiście jest tak głupi, że robi zmasowany atak na enta co przyskrzynia 2 jednostki podczas 1 tury. Chimera oczywiście brzydka jak noc. Statami nie powala jak i wiwerna. Jej plusy to to, że lata i paraliżuje.

Offline

 

#9 2009-07-29 14:20:18

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Chimera

Ent ma raczej małe dmg jak na 5 poziom, bodajże 10-14, przy ataku 10(mogę się mylić), co jest stosunkowo niewielkie, wyższe chyba tylko od magmy i kapłana... paraliż jest skuteczniejszy od tego "drzewcowego", ale wyłazi średnio raz na 5 ataków, sądzę, że bardziej powinno się go porównywać z zamienianiem w kamień bazyla i meduzy.

Ostatnio edytowany przez GiBoN (2009-07-29 14:22:02)


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#10 2009-07-29 14:29:40

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Chimera

Ja bym nie powiedział, że skuteczniejsze od drzewcowego, bo ent może sporo usidlić jak ktoś niepoprawnie zrobi ruch, a chimera może podczas walki nawet raz nie sparaliżować.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
studio kopiowania kaset mokotów przegrywanie kaset vhs mokotów