Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-29 14:36:27

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

[WoG] Dowodcy

o dowodcach

cos  o nich

Dowódcy łączą w sobie cechy jednostki i bohatera. Podczas bitwy walczą ramię w ramię z dowodzoną przez nich armią. Potrafią także rzucać określone zaklęcia, a po bitwie - zdobywają wraz z bohaterem doświadczenie, dzięki któremu mogą rozwijać 4 z 6 umiejętności pierwszorzędnych, a w rezultacie także 6 z 15 umiejętności drugorzędnych. Inaczej jednak niż w przypadku umiejętności bohatera, umiejętności dowódcy dotyczą tylko i wyłącznie jego - nie mają bezpośredniego wpływu na resztę armii. Dowódcy mogą również używać specjalnych artefaktów. Każdy dowódca ma własne imię i biografię. Bohater może mieć tylko jednego dowódcę i nie może go przenieść do armii innego bohatera. Jeżeli dany bohater nie ma dowódcy, będzie mógł go nająć w jednym ze swoich miast za cenę 1000.

Początkowe Statystyki
Każdy dowódca tuż po najęciu, lub też na początku gry ma takie same parametry:

Atak: 5
Obrona: 5
Szybkość: 5
Punkty Życia: 60
Obrażenia: 7-15
Moc zaklęć: 1

Będą one modyfikowane przez wybór odpowiednich umiejętności pierwszorzędnych, a także w niewielkim stopniu - przez awans dowódcy do kolejnych poziomów doświadczenia.

Wskrzeszanie
Jeżeli dowódca zginie w walce, będzie go można wskrzesić w jednym z posiadanych miast - jeżeli był na 1 poziomie, to wskrzeszenie będzie darmowe, jeżeli na wyższym - cena wskrzeszenia będzie wynosiła:
[(poziom dowódcy)2 * (poziom dowódcy mod 2) * 50] sztuk złota. Do wskrzeszenia wysokopoziomowych dowódców będzie potrzebna także gildia magii w mieście. Jeżeli dowódca jest z poziomów 1-10, to nie potrzeba gildii. Jeżeli z poziomów 11-20, to wymagana jest gildia 1-go poziomu. Jeżeli z poziomów 21-30, to wymagana jest gildia 2-go poziomu. Jeżeli przekroczył 30 poziom, to wymagana jest gildia 3-go poziomu.

Ekran Dowódcy podczas bitwy
Podczas bitwy na ekranie dowódcy pojawią się także jego dodatkowe statystyki np.:

http://www.wog.acidcave.com/wog/pala.jpg


Te statystyki to kolejno:
L: - Poziom dowódcy ('Level')
MP: - Moc Czarów dowódcy ('Magic Power')
MR: - Odporność dowódcy na magię ('Magic Resistance')
Dalej w nawiasach [ ] podane są umiejętności drugorzędne dowódcy. W tym przykładzie są to kolejno: Zadawanie Maksymalnych obrażeń, Wielokrotne KontratakowaniE, Atakowanie 2 razy oraz Wzbudzanie GrOzy.
Poza tym, nasz dowódca może rzucać czar 'Wzmocnienie' ('Cure') 2 razy podczas walki.

CHARAKTERYSTYKA



Paladyn - Paladin
(Zamek - Castle)

http://www.wog.acidcave.com/wog/paladin.jpg

Mądrość - dowódca zdobywa 150% doświadczenia bohatera
    Wzmocnienie - może w trakcie walki rzucać 'Wzmocnienie' ('Cure') na przyjazne oddziały

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders'):
# Wraz z 'Wzmocnieniem' ('Cure') dowódca może rzucić także 'Błogosławieństwo' ('Bless')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność wielokrotnego kontrataku

biogafie tez;P

Paladyn jest boskim obrońcą sprawiedliwości. Doświadczenie tego świętego mściciela rośnie bardzo szybko z każdą wygraną bitwą, a on sam został obdarzony magią leczniczą, aby mógł utrzymać swoją armię w pełni sił i gotową do walki.

Hierofanta - Hierophant
(Bastion - Rampart)

http://www.wog.acidcave.com/wog/hiero.jpg

Mistrz Pierwszej Pomocy - dostarcza do armii dodatkowe namioty medyka (liczba namiotów = poziom dowódcy)
    Tarcza - może rzucać zaklęcie 'Tarcza' ('Shield') (czas trwania = moc czarów dowódcy)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders'):
# Wraz z 'Tarczą' ('Shield') dowódca może rzucić także 'Uniesienie' ('Mirth')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność magicznego lustra

Ten mistyczny dowódca jest naturalnym uzdrawiaczem i zawsze nalega, aby w armii, którą dowodzi był przynajmniej jeden namiot medyka. Dodatkowo, może wywołać pojawienie się magicznej tarczy, która osłania sojuszników przed wrogimi ciosami.


Strażniczka Świątyni - Temple Guardian
(Forteca - Tower)

http://www.wog.acidcave.com/wog/temple.jpg

Czarodziej Many - odzyskuje część punktów many zużytych przez bohatera podczas ostatniej tury (ilość = zużyte punkty * (20% + 5% * poziom dowódcy)), ale nie mniej niż 1 punkt i nie więcej niż 90% utraconych punktów.
    Precyzja - może rzucać zaklęcie 'Precyzja' ('Precision') (czas trwania = moc czarów dowódcy)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders') :
# Wraz z 'Precyzją' ('Precision') dowódca może rzucić także 'Psalm Mocy' ('Prayer')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność strzelania

Piękna Strażniczka Świątyni jest inteligentna i posiada bardzo silną wolę. Podobno jest daleką 'kuzynką' Tytanów. Jej obecność na polu bitwy zwiększa celność zarówno samych Tytanów, jak i innych jednostek przez nią dowodzonych. Ta umiejętność jest prawie tak użyteczna, jak jej zdolność do zbierania i przekazywania punktów many z emocjonalnie naładowanego pola bitwy dla swego bohatera.


Żywiołak Kosmosu - Astral Spirit
(Wrota Żywiołów - Conflux)
http://www.wog.acidcave.com/wog/astral.jpg

Pacyfista - przekonuje część wrogich oddziałów, aby zrezygnowały z walki na czas bitwy (procent armii = element + 5% + (poziom dowódcy-1)/2), ale nie więcej niż 20% stworzeń.
    Kontratak - może rzucać zaklęcie 'Kontratak' ('Counterstrike') (czas trwania = moc czarów dowódcy)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders') :
# Zamiast 'Kontrataku' ('Counterstrike') dowódca rzuca losowe 'Przyzwanie Żywiołu' ('Summon Elemental')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność zmniejszania obrony przeciwnika o 50%



Zrodzony w astralnym wymiarze Żywiołak Kosmosu często korzysta z możliwości ukazywania wrogim oddziałom skrawków swego pustego, odizolowanego świata, a ci lojalni niegdyś żołnierze wrogów często są wtedy gotowi natychmiast porzucić broń i walkę widząc całą bezcelowość wojny. Żywiołak Kosmosu jest również zdolnym telepatą i potrafi czasem ostrzec przyjazne oddziały przed niespodziewanym atakiem.


Szaman - Shaman
(Cytadela - Fortress)
Wygląd     Cechy Rasy
   
    Mistrz Wojny - otrzymuje 150% punktów ataku i obrony bohatera
    Przyśpieszenie - może rzucać zaklęcie 'Przyśpieszenie' ('Haste') - szybkość + 5 (czas trwania = moc czarów dowódcy)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders') :
# Wraz z 'Przyśpieszeniem' ('Haste') dowódca może rzucić także 'Fortunę' ('Fortune')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność trującego ataku



Ten dowódca używa pierwotnej magii, dzięki duchowemu totemowi bohatera, któremu służy, aby być znacznie silniejszym podczas bitwy. Zaklęcia Szamana zwiększają zarówno szybkość, jak i refleks bestii, którymi dowodzi tak, aby przystosować je do siebie.

Wódz Ogrów - Ogre Leader
(Twierdza - Stronghold)

http://www.wog.acidcave.com/wog/ogre.jpg

Mistrz Balist - dostarcza armii dodatkowe balisty (ilość = (poziom dowódcy / 4) + 1) oraz umożliwia bohaterowi kontrolę nad nimi
    Kamienna Skóra - może rzucać zaklęcie 'Kamienna Skóra' ('Stone Skin') - (czas trwania = moc czarów dowódcy)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders') :
# Wraz z 'Kamienną Skórą' ('Stone Skin') dowódca może rzucić także 'Kontratak' ('Counterstrike')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność szansy blokowania fizycznego ataku



Zapobiegliwy Wódz Ogrów jest po prostu zakochany w śmiercionośnych balistach i zawsze upewnia się, czy jest przynajmniej jedna w armii, którą dowodzi. Ten przebiegły dowódca opanował także zaklęcie, dzięki któremu skóra przyjaznych oddziałów staje się twarda jak kamień.

Brutus - Brute
(Lochy - Dungeon)

http://www.wog.acidcave.com/wog/brute.jpg

Reformator Dusz - po każdej bitwie dostarcza 50% zdobytego doświadczenia w złocie
    Żądza Krwi - może rzucać zaklęcie 'Żądza Krwi' ('Bloodlust') - (czas trwania = moc czarów dowódcy)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders') :
# Wraz z 'Żądzą Krwi' ('Bloodlust') dowódca może rzucić także 'Kamienną Skórę' ('Stone Skin')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność powstrzymywania kontrataku



Ten dowódca podczas bitwy jest nieustraszonym wojownikiem, a w sojuszniczych oddziałach wzbudza żądzę krwi. Natomiast, gdy bitwa się skończy, Brutus rozkazuje armii pozbierać trupy, ponieważ w ciemnych i cuchnących Lochach zawsze jest zapotrzebowanie na świeże ciała.

Pożeracz Dusz - Soul Eater
(Nekropolia - Necropolis)

http://www.wog.acidcave.com/wog/soul.jpg

Nieumarły - właściwości jednostki nieumarłej
    Animator - może rzucać zaklęcie 'Animator' ('Animate Dead') na jednostki 1-5 poziomu - (ilość PŻ = (moc czarów dowódcy / 2)*50 + 60)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders') :
# Dowódca zaczyna mając umiejętność wzbudzania grozy



Ten nieposiadający własnej duszy dowódca pochłania spirytualną esencję stworzeń, które zabije, aby utrzymać się przy swoim nienaturalnym stanie nieżycia. Na polu bitwy Pożeracz Dusz używa nekromanckich mocy, aby ponownie ożywić swoich poległych towarzyszy.

Sukub - Succubus
(Inferno - Inferno)

http://www.wog.acidcave.com/wog/succ.jpg

Urok - przed bitwą z odziałem jednostek neutralnych, rzuca urok i przeciąga cześć z nich na swoją stronę (procent armii = 5% + (poziom dowódcy - 1) / 2), ale nie więcej niż 20%
    Tarcza Ognia - może rzucać zaklęcie 'Tarcza Ognia' ('Fire Shield') - (czas trwania = moc czarów dowódcy)

Przy włączonej opcji 'Ulepszeni Dowódcy' ('Enhanced Commanders') :
# Wraz z 'Tarczą Ognia' ('Fire Shield') dowódca może rzucić także 'Żądzę Krwi' ('Bloodlust')

# Dowódca zaczyna mając umiejętność latania



Twoje szeregi szybko się zapełnią dzięki temu czarującemu, zmysłowemu, acz demonicznemu dowódcy i jej urokowi. Jej powinowactwo z ogniem pozwala na ochronę swych oddziałów płomienną aurą.

I co wy na to?


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-06-11 15:19:18

Gelu

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-06-10
Posty: 15

Re: [WoG] Dowodcy

Hierofanta - Hierophant                    Wódz Ogrów - Ogre Leader
(Bastion - Rampart)          AND          (twierdz-stronghold)

to są najlepsi dowódcy.....
troszke znam sie na wog-u bo długo w go gram i wg mnie ci są najlepsi
POZDRO DLA MIŁOŚNIKÓW RAMPARTU!!!

Offline

 

#3 2007-07-12 19:17:19

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: [WoG] Dowodcy

Dowódcy to doskonały dodatek. Uatrakcyjniają grę! Tylkko czemu mogą rzucić tylko jedno zaklęcie na bitwę? Czy to zależy od umiejętności?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2007-11-16 19:24:46

Macielug2

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-11-16
Posty: 34

Re: [WoG] Dowodcy

według mnie najlepsi to palladyn,sukub,żywiołak kosmosu,hierofanta

Offline

 

#5 2007-11-17 14:56:53

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: [WoG] Dowodcy

Mathias ja twój dowódca np.paladayn zdobywa poziom to na samym dole wybierz sobie np. moc (jak bedzie mistrzem) to bedzie mógł rzucać czar nawet 5 razy !)


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#6 2008-09-25 19:10:00

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: [WoG] Dowodcy

Piszcie co myślicie, ja osobiście lubię paladyna ale dobry jest również przywódca ogrów.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#7 2008-09-25 19:15:12

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: [WoG] Dowodcy

Najlepszy? Oprawca - jego dodawanie kasy jest świetne i może niesamowicie się przydać przy grze Lochem. Poza tym wszyscy dowódcy są podobni i różnią się jedynie szczegółami - na wyróżnienie, poza oprawcą, zasługuje tylko pożeracz dusz, który może niwelować straty u nieumarłych na początku gry (bo później wskrzesza śmieszne ilości)

Offline

 

#8 2008-09-25 20:21:18

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: [WoG] Dowodcy

Żywiołak Kosmosu, Oprawca i Przywódca ogrów


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#9 2009-07-09 13:39:19

Demigorgona

Obywatel

9799161
Skąd: Gd.
Zarejestrowany: 2009-07-06
Posty: 84
Miasto: Loch
Kampania: Eliksir Życia
Jednostka: Czarny smok
Bohater: Gelu

Re: [WoG] Dowodcy

Dowódca z Cytadeli, bo rzuca Przyśpieszenie.


Just sign right here, child.

Offline

 

#10 2009-07-30 15:45:31

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: [WoG] Dowodcy

Dowodca z Lochu,ta kasa sie przydaje,a i u palladyna fajnie,ze sporo expa mu leci...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
studio kopiowania kaset mokotów najgorszy speedway manager komornik radzionków