Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#71 2010-10-31 23:39:10

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Loch

W 1 tygodniu expi się trogami. W drugim mamy do dyspozycji minosy i i mantikory. Skill smoków jest obosieczny. Nie można na niego rzucić czarów wspomagających, ale też nie oberwie implozją czy czymś innym tak jak np. złoty smok. Gdyby można rzucać na niego czary wspomagające i jednocześnie byłby odporny na wszelkie czary ofensywne byłby najlepszą jednostką poziomu, a tak jest jakiś balans.
Siedliska są może nieco drogie, ale da się z tym żyć.

Offline

 

#72 2011-07-21 22:23:08

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Loch

A dlaczego w 2 tyg. expić minotaurami i mantikorami? nie lepiej wziąć meduzy i obserwatorów i nawalać z daleka wraz z mantikorami przecież minotaury spowalniają boha.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#73 2011-07-21 23:16:09

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Loch

Przecież to kluczowe jednostki lochu. Gdzie znajdziesz jednostkę 5lvl z takimi statami jak minek?
Meduzy i obserwatorzy również są w armii, bez nich nic się nie ugra, to chyba oczywiste.

Offline

 

#74 2011-07-22 11:10:11

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Loch

Większość jed. strzelających odgrywa bardzo ważną rolę w armii.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#75 2011-07-22 12:53:47

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Loch

Czasami są zbędne.

Offline

 

#76 2011-07-22 12:56:20

 Frezen

Obywatel

Zarejestrowany: 2011-07-02
Posty: 131
Miasto: Nekro/Lochy
Jednostka: Władcy mroku
Bohater: Galthran/Gunnar
Magia: Ziemia/Powietrze

Re: Loch

Jak wyżmiemy pod uwagę gremliny które ginie prawie od wszystkiego.


"...nie ma słabych zamków,są tylko słabi gracze..."

Offline

 

#77 2011-07-22 13:29:47

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Loch

Za to jak ułatwiają życie przy neutralach, które gonią gargulce i nie zwracają uwagi na nic innego. Przy neutralach strzelający są konieczni, a przy walkach z graczami to raczej oczywiste że sami strzelakami wiele nie zawojujesz.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#78 2011-07-22 23:32:01

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Loch

Gremy to podstawowy łucznik w fortecy.

Offline

 

#79 2011-07-22 23:33:47

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Loch

Ale bardzo słaby w późniejszej fazie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#80 2011-07-23 06:18:43

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Loch

Nawet później jak ich nie wtopisz to zadają najwyższe dmg wśród strzelaków, lub niższe tylko od tytanów o ile ich masz. Meduza i beholderzy w Lochu to jednostki pomocnicze, a nie główna siła uderzeniowa, tam inicjatywę(oczywiście dopiero od drugiego tygodnia) dają mantikory/ chimerki, a byczki po prostu miotą wszystko do czego podejdą, a jak na piechotę są szybkie .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs warszawa click here https://straznikwspomnien.pl/