To bez znaczenia, skoro jeśli masz jako taką dostępność do kasy to smoka wykupisz w drugim tygodniu i w ogóle i tak będziesz dalej, bo Twierdza kuleje z ogrami i stanowczo z cyklopami...
Offline
Ogólnie zgadzam się, ale nie zawsze można się po czymś takim wykupić, mapka musiałaby być dość obfita w złoto, jak mówisz.
Offline
Jak wykupisz smoki to zarobią same na siebie przy większości neutrali, podobnie jak anioły, tylko to kosztuje
Offline
Wszytko na siebie zarabia, wystarczy trochę umiejętności. Swoją drogą jak kupuje smoki to już i tak nie mam problemu z kasą.
Offline
Generał
No chyba nie ma tutaj wiele do powiedzenia. Smok jest lepszy w statystykach, ale potrzeba więcej czasu i zasobów, by postawić siedlisko, ulepszyć je i wykupić jednostki. W międzyczasie behemoty już będą na siebie zarabiać i zbierze się ich trochę więcej. Prawdę mówiąc, Lochy na starcie radzą sobie na tyle dobrze (dwóch strzelców itd.), że smoka nie potrzebują. W Twierdzy beszek znajduje większy użytek, bo ma jednak sporo życia i jest w stanie najwięcej przetrzymać, na starcie to ważne gdy chodzi nam o jak najmniejsze straty.
Offline
Shakti daje nam start na jaki mało które miasto stać. Poza tym w lochu problem zawsze miałem co najwyżej ze smokami, a w Twierdzy cycki i ogry. Mi tam ostatecznie łatwiej postawić komplet siedlisk w Dungu, mimo iż to droższe miasto. Przy odrobinie szczęścia smoki będą pod koniec 2 tyg. więc też nie ma tragedii...
Offline
Generał
Galthran dostaje na starcie sporo szkieletów, może nie tyle jednostek co Shakti, ale nadal dość sporo. Nekro na początku cierpi na brak strzelca, ale alpami jedziemy bez strat, a władcy mroku są sami w sobie trudni do ubicia.
Kto tam jeszcze? Ignatius z Inferno, gdyby chochliki były lepsze to taki wybór też byłby niezły. Więcej mięsa do przerobienia, a tak to nie ma sensu, bo Nymus czy Marius dają premie ważniejszym jednostkom. Nie pamiętam, czy było takich bohaterów więcej.
Odrobina szczęścia? Nie brzmi to zbyt obiecująco. Czy Twierdza lepiej się sprawdzi na ubogich mapach?
Offline
Igntatuisa się bierze ze względu na jego skile początkowe, są bardzo przydatne.
Twierdza ma komfort, bo nie trzeba liczyć na szczęście, by beszki postawić, a w Lochu czasami brakuje na minotaury klejnotów.
Kurde my mówimy o beszkach i smokach czy miastach? Jak tak to się przenosimy do innego tematu.
Offline
Generał
Aż sprawdziłem, jakie miał skille, bo pamiętałem tylko o chochlikach. Rzeczywiście nieźle, taktyka + odporność, dzięki której jest większa szansa na odbicie wrogich zaklęć. Jeszcze kilka artefaktów od ochrony przed magią i klątwy nam niestraszne. Może są lepsze, ale odporność jeszcze nie jest taka zła w porównaniu do innych śmieci jakie bohaterowie czasem nam serwują.
Prawdę mówiąc, temat "o bohaterach" w najnowszych postach zawiera to, o czym właśnie rozmawiamy. Niemal słowo w słowo, lol.
Dalej dyskutujemy zgodnie z tematem.
Twierdza jest tania, problem to ma tylko z ogrami, które są zbyt wolne by mieć z nich pożytek przy zwiedzaniu mapy, spowalniają i cyklopami. Podstawa behemotów kosztuje 10 kryształów, ulepszenie siedliska 20, podstawa siedliska cyklopów 20 klejnotów. Te 10 kryształów zdążymy znaleźć, a rolę strzelca z braku cyklopa spełnia uruk. Zmiękczamy nim neutrali, a kto przeżyje salwę to pierzemy beszkami.
Porównując ceny samych siedlisk behemota i smoka, to nie ma wielkiej różnicy. Twierdza oszczędza po 10 drewna i kamienia, 5000 złota i to wszystko, bo liczba kryształów równa się liczbie siarki. Haczyk jest kiedy spojrzymy na wymagania. Podstawa beh. - gniazdo na urwisku, które wymaga tylko wilczego wybiegu (który często mamy już 1. dnia), podstawa smoków - gildia 2 poziom, minotaury, mantikory, ulepszenie - jeszcze gildia 3 poziom.
Ostatnio edytowany przez Sauron (2012-07-19 13:45:47)
Offline