Rekrut
Takie testy są bez sensu, bo wszystko zależy od statystyk i umiejętności.
Offline
Tylko z tym zionięciem, to trzeba wziąść pod uwagę, że raczej na 2 pola nie uderzy, ponieważ są braki w cyklopach i nie ma jednego slota, więc na środku nie ma 1 potwora (tylko trzeba ustawić)
Smok jest ogólnie bardziej przydatny od Behemota i to prawda, no ale żadna jednostka na polu bitwy nie uderzy tak mocno, więc pchanie się na kontrę miśków jest z lekka niepoważnie (choć to zależy też od sytuacji)
A teoryzowanie kto co zrobi też nie ma większego sensu, bo tu dużą rolę mają staty, posiadane czary, liczebność armii, czy ukształtowanie terenu.
Ogólnie czas działa na niekorzyść Twierdzy, no a szkoda, bo lubię to miasto, no ale niestety taka jest prawda
Offline
Przestępca
Jako fan lochów wyrażę swoje zdanie . Lochy mają bardzo dobre jednostki, szczególnie Minotaury, Czarne smoki i meduzy. Jedynie harpie to nie wypał... Twierdza, no cóż... Na swój sposób jest dobra i przydaje się na niektórych mapach . Co do Behemont vs Cz. Smok: jak dla mnie Behemont jest mało przydatny, cz. smok przydaje się x2 bardziej niż on.
Offline
Przestępca
Harpie, czy ja wiem czy taki niewypał? Mają ogromny rozrzut zadawanych obrażeń i mogą często uderzyć słabo, ale wróg im nie oddaje i przylatują na miejsce. Funkcjonują jako taki strzelec na krótszy dystans i na początku gry dużo pomagają
Offline
Przestępca
Tak,to ze odlatuje to +,ale zadają strasznie małe DMG
Offline
Przestępca
Mogą zadać małe obrażenia, ale wcale nie muszą. To taka broń obosieczna, bo raz harpia zada wrogowi 1 lub 2 obrażenia, ale innym razem może zadać 3 lub 4. Najlepiej ptaszyska wypadają potraktowane błogosławieństwem Harpia nie jest może za dobra, ale przydawać się przydaje.
Offline
Harpia jest w czołówce poziomu dzięki skillom, więc n/c - ona jest przydatna, a z reguły jej dmg wychodzi z górnych granic - bynajmniej u mnie. Thunderbird, meduza jest raczej średnia, ale... mix meduzy i beholdera daje dużo lepszy efekt niż uruki, biorąc pod uwagę duże prawdopodobieństwo na m. ziemi, to przy rzuceniu mass slow Twierdza ma marne szanse - bo w sumie dwaj strzelce + harpia i możliwość paraliżu daje efekt axe przeciw spowolnionej piechocie. A co do starcia miśka i smoka to smok również będzie miał sporą przewagę ataku nad miśkiem, poza tym ma zbite dmg i tak naprawdę zwycięstwo miśka w walce 1 vs 1 nie jest pewne, bo sam sprawdziłem, więc bez bajek, nie mówiąc o tym, że na miśka można rzucić klątwę, slow, osłabienie (co może boleć), a nawet berserker, można go oślepić, smoka nie. Jak już mówiłem, bez szybkiego wjazdu Twierdza powoli zaczyna zostawać w tyle...
Offline
Jeśli Harpia jest niewypałem, to Mantikora jest najlepsza na swoim poziomie - oba twierdzenia to bzdury.
Harpia ustępuje jedynie Burzy i Reptowi - gdyby miała 2-3dmg, jak Rept, to raczej byłaby nawet druga. Ma 2 świetne skille, a przy małym farcie i obrażenia wysokie się trafią z tego przedziału.
Offline
Tylko że lochy mają małe szanse, jak twierdza wchodzi z mass haste i czyści wszystkie jednostki, na dodatek loch zawsze będzie miał mniej i to o dużo obrony niż twierdza ataku.
Ostatnio edytowany przez Bos18 (2010-01-16 15:25:39)
Offline
Ale przewaga w ataku lochu będzie większa proporcjonalnie aniżeli ma to miejsce w twierdzy. Loch zawsze zacznie (mając smoki oczywiście) i prawdopodobnie będzie miał taktykę, więc nie dość, że może się dobrze ustawić, to on zacznie i Twierdza ma większe szanse na krótkiej grze.
Offline