Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#61 2012-05-13 00:37:44

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Lochy vs Twierdza

Twierdza dobrze się spisuje przy oblężeniach, jedna tura katapulta + cyklopi i nie ma murów.

Offline

 

#62 2012-05-13 00:45:04

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Lochy vs Twierdza

Po pierwsze cyklopow trzeba miec i to ulepszonych a to w srodku gry dopiero . Balistyke rozwinac latwiej ale nawet jak zniszczysz mury to wrog moze cie przytrzymac przy fosie a nie musze mowic ze fosa zadaje straty . Nie tak prosto . A i w innych zamkach tez mozna balistyke rozwinac wiec ten argument nie swiadczy na korzysc twierdzy .

Offline

 

#63 2012-05-13 00:47:49

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Lochy vs Twierdza

A fakt, że z reguły przy mistrz balistyce niszczę bramę w max 2,ewentualnie 3 turze jest dość dobrym argumentem? To, że dość łatwo zniszczyć wieżyczki bez których nie ma większego znaczenia po której stronie jesteś też nie?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#64 2012-05-13 00:50:02

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Lochy vs Twierdza

Jak będę miał już cyklopy to na pewno ulepszone. Ulepszenie to śmich nie koszty.
Z resztą nieulepszone tez niszczą mury.

Offline

 

#65 2012-05-13 00:55:14

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Lochy vs Twierdza

Balistyke mozna wziac w KAZDYM zamku a nie tylko w twierdzy .  Nie rozumiem jaka to ma byc zaleta twierdzy .
Zniszczenie murow nie oznacza jeszcze przejscia fosy bo wrog blokuje dziury i stoisz w fosie dostajac obrazenia . Oprocz murow sa jeszcze oddzialy wroga ...

Cyba nie masz pojecia o kosztach . Ulepszenie cyklopow kosztuje 350 !!! Z 750 na 1100 . Jest koszmarnie drogie zwazywszy na mala korzysc . Bez ulepszenia cyklopy sa niecelne .
Sory ale wyglada na to ze nie znacie gry .

Offline

 

#66 2012-05-13 00:57:51

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Lochy vs Twierdza

Dla mnie cena jednostki jest nieistotna, bo zawsze jak mam budynek to ona mi przyrasta i ją wcześniej czy później wykupię.
Chodzi mi zawsze o cenę siedliska. A zniszczenie murów i wież to już jest prawie win, bo bitwa przeistacza się w normalną i jak mamy strzelców lepszych to oni muszą wyjść, a nie my do nich wchodzić...
Baronie na prawdę zastanów się, czy chcesz z nami dyskutować posiadając takie "argumenty".

Offline

 

#67 2012-05-13 00:59:43

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Lochy vs Twierdza

Balistyka nie daje zalety Twierdzy, tylko niweluje jej "wadę". Zauważ, że tylko up jednorożce i chimery jako jednostki są tańsze jako jednostki. Co Ci po murach jeśli musisz wyjść?


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#68 2012-05-13 01:02:32

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Lochy vs Twierdza

Nie wiem skąd się wziął ci pomysł, że ktoś napisał, że balistykę można mieć tylko w twierdzy. Ja powiedziałem tylko o cyklopach, które są lepsze od balistyki nawet.
A co do oblężenie. Kto ci powiedział, że ja muszę stać w fosie, mogę walczyć w rozbitej bramie i mając jednostki zadające więcej obrażeń, bo twierdza ma rekordowe DMG spokojnie zmuszę cie do wyjścia.

Offline

 

#69 2012-05-13 01:05:04

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Lochy vs Twierdza

Baronie, jeżeli nie masz wystarczającej siły ognia w dystansie/magii to w takiej sytuacji albo wychodzisz, albo jesteś tak miły, że dajesz sobie wyrżnąć wszystkich oddział po oddziale.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#70 2012-05-13 01:08:15

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Lochy vs Twierdza

To zalezy od preciwnika . A w bramie moze stac tylko jeden i jego mozna blokowac . Inni musza dziurami wchodzic a tam mozna tez ich przytrzymac . Inne zamki tez moga mury rozbic a majac wiecej latajacych i strzelajacych moga strzelac i wleciec do zamku wejsc przez barme rowniez . Przypomne ze nie mowimy o tym czy twierdza moze zdobyc zamek tylko ze ma trudniej niz inni...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://sieuns.online Hotely Nizozemsko Milano Marittima www.worldhotels-in.com Hotely Lesotho