Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2011-11-19 22:31:03

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Życze powodzenia rzucając czary żywiołakami, gdy tanki z cytadeli podchodzą.
WŻ ma jedne z droższych jednostek i feniksy odradzają się, a nie regenerują.

Offline

 

#22 2012-05-07 23:08:36

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Hmm...
Rusałka= gnoll maruder- Ta pierwsza dzięki wysokiej szybkości oraz opcji "czekaj" w pierwszych dniach potrafi zdziałać cuda. Gnoll to z kolei bardziej tank, który z biegiem czasu staje się lepszy od licznej, lecz mało wytrzymałej konkurentki.

Żyw. burzy = reptilion- Obydwaj w czołówce poziomu, jaszczur bardzo wytrzymały i silny, lecz mimo to żywiołak przygniata go statami. Po dłuższym zastanowieniu dałem remis, a to głównie przez przyrost i mój sentyment do reptów.

Żyw.lodu <  ważka - Ważka to bardzo mobilna i liczniejsza jednostka, posiada wiele zastosowań taktycznych np. blokowanie strzeloków i zdejmowanie czarów z wroga. Lodziarz to z kolei nieco wytrzymalszy strzelec, który nie prezentuje się aż tak dobrze.

Ogień << bazyl- Kompletna deklasacja.

Magma <<<<<< gorgona- Za taką wygraną byczkowi powinienem przyznać 2 punkty, ale nie chcę wszczynać kłótni już w swoim pierwszym poście . Jedno jest pewne- gorgona miażdży magmę.

Magia> wiwerna- Żywiołak dużo ważniejszy w naprawdę ciężkich bitwach, jego zdolności przydają się podczas walki w tłumie. Staty z kolei bardzo podobne, dlatego tym razem przedstawiciel wrót górą.

Kurak> hydrant- hydra jest powolna, fenek najszybszy w grze. Hydra prowadzi z kolei w zdolnościach i statach, jednak przyrost feniksa mówi nam wystarczająco wiele by orzec, kto wygrywa ten pojedynek. Inna sprawa tyczy się gry z łatką zmniejszającą liczbę kurczaków.
Wtedy mimo dzięki skillom i statsom dominuje hydra. Mimo wszystko punkt leci do feniksa, bowiem patcha nie posiadam.

Magia: wrota wygrywają, jednak najważniejsze zaklęcia to te z poziomów 1-2, dlatego żywiołaki otrzymują tylko pół punkta.
Bohaterowie: Ci z wrót to ekhem... razem z alchemikami najwiekszy szmelc jaki ten świat widział! Z kolei cytka ma Tazara, Wystana, Brona i paru innych.
Budynki: wrota - i bez gadania.
Cena: cytka razem z bastionem to wspaniałe pod tym względem miasta, z kolei wrota są... przeciętne.
Rozbudowa: wiwki w drugim dniu, hydry pod koniec 2 tygodnia, wszystkie poziomy od 1-5 w pierwszym ( I to na całkiem przeciętnych mapach). Wrotami też można, lecz bardzo szybko popadnie się w kryzys i gra skończy się stanowczo za szybko.

Wynik: cytadela 6, wrota 3,5. Jaszczury rulez!


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#23 2012-05-07 23:54:03

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Ale WŻ ma całkiem w pytkę bolków...
Poziom vs poziom jeszcze nigdy w życiu chyba nie walczyłem, nawet komp to uniemożliwi...
To zaktualizuj grę:D


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#24 2012-05-08 01:02:19

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Co do bohaterów chodziło mi o to, że ich specjalizacje są dosyć nijakie. Wędrowcy specjalizują się jedynie w jednostkach, przez co nie mają polotu do bohaterów takich jak Tazar, Crag Hack, Mephala, Shakti, Kyrre/Gunnar (chyba, że mówimy tylko o online). Minusem bohaterów wż jest fakt, iż bardzo dużo punktów ładują w atak. Jak dla mnie za dużo, gdyż skutkuje to zbyt szybkim wytracaniem jednostek. Może nieco przesadziłem z tym szmelcem, lecz mimo wszystko wygrywają tylko z fortecą oraz infernem.


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#25 2012-05-08 07:16:51

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Hydra bije kuraka nawet z przyrostem.
Nie wiem jak ty budujesz cytadelę, ale ja postawie 1-7 + zamek jak mam na start repty, jeżeli nie to sobie odpuszczam hydry albo zamek, zależy od mapy.

Offline

 

#26 2012-05-08 15:50:38

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Mimo że jestem fanem cytki, muszę przyznać wyższość kurakom.
Ich pierwszy ruch daje nam możliwość rzucenia na samym początku mass haste/ slow/ co tam jeszcze chcecie. Wtedy i tak szybkie jednostki z wż podchodzą w pierwszym ruchu i zaczynają zabawę. Oczywiście, nie muszą tego robić (mają zwykle lepszych strzelców od wroga), lecz musisz przyznać, że duży wachlarz możliwości magicznych z pewnością jest po ich stronie. 4 feniksy gniotą 2 hydry w dmg, w większości przypadków są przydatniejsze w oblężeniach i walkach z neutralami. Brak kontraataku hydry to faktycznie coś świetnego, lecz nie jest w stanie pokryć wszystkich atutów fenka. Atak dookoła nie działa tak często, każdy mądry gracz postara się oddalić od siebie swoje jednostki.

Na deser dodam jeszcze, że feniksy odporne są na klątwe i berserk, a sztuczka z czekaniem zawsze im się udaje.

Ostatnio edytowany przez Kramer (2012-05-08 15:52:31)


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#27 2012-05-08 17:36:02

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

No ale nawet pierwszy ruch i próba natychmiastowego, szybkiego ataku wrót na twierdzę zakończy się rozbiciem tych wojsk.
feniksy padają od byle czego, ale i tak gorgona się do nich dorwie, bo po to właśnie jest, by usuwać 7 lvl

Co do samego starcia feniska z hydrą to tutaj bezapelacyjnie lepsza jest hydra. Powstrzymywanie kontry (najlepszy skill w grze) i wielopolowy atak to potężne zestawienie, a mówienie, że każdy się przed tym broni nie jest do końca prawdą. Uderzenie w 2-3 jednostki wroga nie jest czymś szczególnie niezwykłym, a już na pewno ma się na to większe szanse niż smok. Układa się to proporcjonalnie tak, jak pomiędzy żywiołakiem magii i wiwerną

Sam feniks daje nam pierwszy atak i teoretyczną inicjatywę, jednak jest to chwilowe (cytka bez magii wody to byłby szok dla mnie osobiście),a po za tym w cytadeli mamy praktycznie tanki z potężnym specem tazara i ogromnymi ilościami obrony jaki władcy bestii otrzymują

jak dla mnie cytka win


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#28 2012-05-08 19:34:34

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Hehe, właśnie z powodu tych tanków oraz samego Tazara sam postawiłem na cytadelę kilka postów wyżej

Jeśli chodzi o pojedynek hydry z feniksem, to naturalnie ta pierwsza miażdżąco przoduje, lecz 4 feniksy na 2 hydry to już trochę za wiele. W końcu za coś został zbanowany w lidze

Z kolei w pojedynku żyw. magii- wiwerna zagłosowałem na magię, ponieważ lekko przegania w statach wiwki (atak i obrona równoważą się, podobnie jak damage, lecz magia jest tańsza - o 1200 na populację- no i posiada 10 hp więcej). Także w tym przypadku różnica speeda wynosi tylko 2 pkt. Nie 14. No i wiwerna nie ma skilli takich jak odrodzenie czy oddech.

Kurcze, kiedy tak patrzę na te moje wypociny, to wygląda to tak, jakbym wolał wrota


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#29 2012-05-08 20:30:10

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Kramer co do wiwern i magii zrozumiałem o co ci chodzi

W kwestii hydr i feniksów chodzi mi głównie o to, że nawet pierwszy atak niewiele feniksom pomaga, ponieważ i tak w tym starciu na każdą turę mamy jeden atak feniksa na 2 hydry (atak zwyczajny i kontra, której feniks nie ma ).

Wiadomo, że jak już się gra na mapie typu XL i zbiera wszystko co popadnie byle armię ulepszyć to warto mieć feniksy, ale gdybym miał brać do armii 20 hydr, czy 20 feniksów to brałbym hydry

Czytałem, że stawiasz na cytadelę, ale faktycznie wygląda to tak jakbyś był za cytadelą i bronił wrót

ogólnie dużo tutaj zależy też od strategii, ale jednak hydra daje większe możliwości jak choćby słynne obrabianie smoczej utopii (choć tutaj powinien się wypowiedzieć nasz ekspert Xeno )


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#30 2012-05-08 21:21:15

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Wrota Żywiołów czy Cytadela?

Chociaż i tak wolę 4 fenki od 2 hydr głównie z racji przydatności w zwykłych walkach, przyrostu i szybkości.

Muszę sobie zaktualizować grę, wtedy nie będzie już żadnych wątpliwości

Grunt, że każdy woli cytadelę a konkurencji ani widu, ani słychu


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Sucha Beskidzka medycyna tropikalna warszawa