Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2008-10-13 22:23:44

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Wrota Żywiołów czy Twierdza?

jeśli chodzi o tygodniówke z graala, to stawiam na Wrota
jeśli chodzi o zwykłą tygodniówke stawiam na Wrota
jeśli chodzi o ogólne jednostki stawiam na Twierdze
jeśli chodzi o staty stawiam na Twierdze
jeśli chodzi o czary stawiam na Wrota
jeśli chodzi o bohaterów stawiam na Twierdze

Ps. Ale się zapisałem
Ps2. Pusty głos


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#2 2008-10-14 09:24:21

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

No, ja nie wiem. Każde z miast ma swoje + i -. Większość ludzi (ja kiedyś również) widzi w WŻ tylko minusy ze względu na... opinie innych! Nie mówię tu oczywiście o nikim z tego forum. Niektórzy ludzie ocenili wrota przed zagraniem nimi, bo ,,na stronie/forum tak piszą"!
A oto moja decyzja:
Graal: WŻ bez dwóch zdań!
Jednostki: Twierdza
Bohaterowie: Twierdza
Dodatki w mieście: równo (WŻ ma sprzedawcę artefaktów, natomiast w Twierdzy można nabyć dwie machiny oblężnicze oraz wymienić wojsko na kasę)
Przychód jednostek: WŻ
Moja opinia i doświadczenie: Twierdza wygrywa z WŻ, zanim ta zdobędzie Graala.

A więc w taki sposób należy uzasadnić swoją opinię o WŻ. I ja właśnie tak robię. StaWIAM na Twierdzę.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2008-10-14 11:22:28

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Ja myślę że twierdza wygra bo ma dobre jednostki.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#4 2008-11-29 09:43:25

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

To wedlug mnie wyglada to tak:
1. Hobgobiln - Driada = 1:1, bo Driada lata, jest szybsza i powsztrzymuje kontre, no i ma wiekszy przyrost.
2. Wilczy Rycerz - Zywiolak Burzy = 0:1, to chyba oczywiste.
3. Uruk - Zywiolak Lodu = 0:1, Zywiolak jest szybszy, ma wiecej HP, a Uruk jest na szarym koncu listy jednostek 3 poziomu.
4. Ogr Szaman - Zywiolak Energii = 1:0, bo Ogr Szaman, to jednym slowem - potega.
5. Ptak Gromu - Zywiolak Magmy = 1:0, Ptak Gormu jest szybki, lata i ma uderzenie blyskawicy.
6. Cyklop - Zywiolak Magii = 0:1, bo cyklop jest slaba jednostka i szybko pada, a "Magik" powsztrzymuje kontratak, jest odporny na wszelka magie i atakuje wszystkich dookola.
7. Starozytny Behemot - Fenik = 1:1, bo silniejszy jest Behemot, ale Feniks sie odradza i ma przyrost +4.

Magia:
Wrota Zywiolow > Twierdza

Graal:
Wrota Zywiolow > Twierdza

Jednostki:
Twierdza > Wrota Zywiolow

Cena:
Remis - (oba miasta sa jednymi z najtanszych w grze)

Podsumowanie:
Twierdza - 6
Wrota Zywiolow - 8

Wynik:
Lepsze sa Wrota Zywiolow.
Oczywiscie moge sie mylic i jakby co, to mnie poprawcie .


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#5 2008-11-29 11:23:13

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

A no właśnie. Ja zagłosowałem na WŻ. Twierdzy nie lubię i zaznaczałem to w wielu moich wypowiedziach.

Driady mają wielki przyrost. 50 tygodniowo. Doliczyć sobie mapkę z siedzibami Driad wokół zamku? huh

Legion driad spoko pokona 2 Behemoty.

Offline

 

#6 2008-11-29 20:04:35

crazy'olka

Przestępca

12624371
Zarejestrowany: 2008-11-29
Posty: 113
Miasto: Bastion/Cytadela/Loch
Kampania: SoD
Jednostka: Gorgona większa/Ent/Koszmar
Bohater: Mephala/Tazar/Mutare

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Ja na postawiłam na wota jedno z moich ulubionych miast:)


A może frytki do tego?

Offline

 

#7 2008-11-29 21:44:28

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Ja też b. lubię Wrota, ale w tym pojedynku może wygrać Twierdza.


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#8 2009-02-05 12:27:00

Crow

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-02-03
Posty: 16

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Ha, ha.

1. Rusałki > Gobliny. Przez swój chory przyrost Rusałki wygrywają. Żeby nie było tak tragicznie, powstrzymują kontrę.

2. Żyw. Burzy > Wilczy Jeździec. Wilczki są bardzo dobrymi jednostkami, ale Żyw. Burzy ma jeszcze lepsze statystyki i strzela w dodatku.

3. Żyw. Lodu > Uruk. Obie strzelają, ale Uruki są marne.

4. Żyw. Energii < Ogr. n/c

5. Żyw. Magmy < Ptaki. Ptak jest lepszy we wszystkim, poza obroną, którą żywiołak ma taką samą (11)

6. Żyw. Magii > Cyklopy. Żywiołaki tutaj są jak Hydry, powstrzymują kontrę, atakują przyległych wrogów i do tego są odporne na magię. Cyklop tylko strzela.

7. Feniks = Behemot. Niestety, gdyby nie ten przyrost, Behemoty wygrałyby.

Magia
WŻ > Twierdza

Bohaterowie
WŻ < Twierdza

Ceny
WŻ < Twierdza

Wynik:
6:5 dla WŻ.


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#9 2009-02-05 15:47:27

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Grałem WŻ vs. Twierdzy, którą grał przeciwnik.
Wygrałem i to najlepiej jak mogłem
Po 1 tygodniu doszedłem do zamku wroga, wróciłem się do zamku po populację i ruszyłem na kompa...
Oczywiście wygrałem, Twierdza za wolno się rozbudowywała.
Z kolei, kiedy ja wziąłem Twierdzę, nie starczało mi zasobów, w szczególności drewna. Przegrałem.

Offline

 

#10 2009-02-05 16:10:42

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Widać źle grałeś. Twierdza to jedno z najtańszych miast w grze. A poza tym nie masz czym się chwalić, że wygrałeś z kompem, bo każdy to potrafi.

Ja nadal stoję przy twierdzy:
1. Hobgobiln < Driada - Rusałka jest niestety lepsza od goblina, ale nie dlatego, że ona jest jakaś super, tylko goblin jest tandetny. W konfrontacji z innymi jednostkami lvl. 1 może pokona jeszcze chochlika, ale nic więcej.
2. Wilczy Rycerz < Zywiolak Burzy - Po prostu to jedyny dobry żywiołak.
3. Uruk < Zywiolak Lodu - Gdyby nie to, że żywiołak dostaje strzelanie po ulepszeniu, nie miałby szans. Uruk może nie jest najlepszy, ale za to strzela. Niestety, żyw. lodu ma więcej HP.
4. Ogr Szaman > Zywiolak Energii - żyw. odnia to największe badziewie w tym i tak już badziewnym mieście. Nie ma szans z potężnym ogrem.
5. Ptak Gromu > Zywiolak Magmy - podobnie jak wyżej, nie ma wątpliwości, kto wygra.
6. Cyklop Królewski > Zywiolak Magii - zaskoczeni? Nie wiem czym. Nie słyszałem większej bzdury niż to, że Cyklop jest słaby. Ta jednostka ma mnóstwo zalet. Przede wszystkim strzela i rozwali te badziewie w pelerynie, zanim do niego dojdzie. Ale najważniejsza jest jego przydatność do oblężeń. Kruszy mury, a to chyba najlepsze, co może nas spotkać w czasie zdobywania miasta. I to nie jest jakieś pojedyncze. On rzuca tymi kamulcami dwukrotnie na turę. Dodajmy do tego katapultę z balistyka na mistrzu i w przeciągu jednej tury zaatakujemy mur 4 razy. A to daje ogromne prawdopodobieństwo, że rozwalimy jakąś wieżę. W drugiej turze jest to już prawie pewne. A żywiołak? Atakuje wszystkich wokół siebie i powstrzymuje kontrę. To przydatne, ale nie w tym wypadku. Już pisałem, dlaczego.
7. Starozytny Behemot > Feniks - w patchu, który wszyscy tak forsujecie, przyrost fenixów został obniżony o połowę. To powoduje, że tracą one swą główną przewagę. Co zostaje? Szybkość. Zgadzam się, są to najszybsze jednostki w grze. Ale nic poza tym. Jeśli zniszczymy wszystkie fenixy w czasie bitwy, to już się nie odrodzą, więc ich umiejętność upada. A Behemoty? Istna machina do zabijania. Obiża deff. o 80%, co czyni fenixy bezbronnymi. Ponadto mają duużo większą liczbę HP i wyższe pozostałe staty.

Co z tego wynika?
4:3, wygrywa Twierdza.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Augustów przegrywanie kaset