Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#51 2012-05-13 00:17:27

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Jak sie skupisz na wilkach i goblach to beszki i ptaki będą robić sieczkę. Możemy jeszcze dodać tanki twierdzy ogry, ale to już na bogatej mapie w drewno.

Offline

 

#52 2012-05-13 00:18:00

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Jak dla mnie behemoty i ptaki są groźniejsze i bardziej mobilne od wilków. To tak jak w zamku skupiałbyś się na krzyżowcach w pierwszej kolejności...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#53 2012-05-13 00:18:33

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Na wilkach to nie trrzeba sie ,,skupiac'' poniewaz nie sa one mocne w obronie. Dwa ataki i padaja . Rzecz w tym aby nie dac im szans na podwojne ataki . Najlepiej zaczac od eliminacji behemotow . Bo jak ich nie ma to juz nic nie pomoze ...

Offline

 

#54 2012-05-13 00:19:06

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Haha, chyba nie zdajesz sobie sprawy z siły wilczków, a na haste i blessie zrobią Ci z tyłka jesień średniowiecza... wink


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#55 2012-05-13 00:19:51

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Behemoty trzymają się dość długo, do tego zmniejszają obronę. Jednak zostawić wilki też niedobrze, by nieuszkodzone umieją przyłożyć i to boleśnie. Ptaki lecą daleko i mają tę swoją błyskawicę a zadają wielkie obrażenia. Wilki można uszkodzić byle czym, więc najwięcej uwagi powinno się skupić na ptakach i behemotach. Reszta jednostek nie ma aż tak wielkiego znaczenia (no cyklopy przyłożyć umieją, ale to jak zdąży się ich zebrać wystarczająco dużo, uruki to przeszkadzajki, ale mające sporo HP)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#56 2012-05-13 00:21:02

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

A szamani to istne tanki, które przyspieszone też są cholernie groźne... tylko drewna trzeba.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#57 2012-05-13 00:21:44

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Wg mnie zawsze lepiej najpierw wyeliminować jednostki, które łatwo rozwalić, a potem skupić się na głównych siłach. Co do behemotów, to trzeba je po prostu dystansować, podobnie jak Ogry.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#58 2012-05-13 00:22:43

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Behemot ma 9 speeda, dodaj, że pewnie bolek ma taktykę i jak pojedzie na haste, to bez zabawy np. blindem ciężko ich niwelować, a to tylko jedna jednostka...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#59 2012-05-13 00:23:43

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

Odnośnie taktyki to w WŻ jest więcej bohaterów z tą specjalnością, zatem on też może miec ten skill i pokrzyżowac plany wink. Co do przyspieszenia podobna sprawa, chociaż tutaj nie odbieram bohowi twierdzy "prawa" do użycia tego czaru. Pytanie, czy przeciwnik nie rzuci pierwszy spowolnienia, skoro WŻ ma fenixy i rusałki?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#60 2012-05-13 00:24:33

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów czy Twierdza?

WŻ ma pierwszy ruch, ale nawet mimo spowolnienia, czar się kontruje, a potem zaczyna się rajd. Behemotów nie opanujesz od tak, reszta armii chociaż najszybsza nie jest to średnią trzyma i atak ma konkretny.
PS. WŻ też szedłbym w haste...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl