Frezen zależy tylko co dla kogo jest silniejsze. Dla mnie horda golemów, czy innego równie powolnego ścierwa nie stanowi problemu w 1/2 tygodniu. Tak samo jak utopie w 2 tygodniu grając cytką^^.
Offline
Obywatel
Nikt nie powiedział że jak stracisz trochę wojsk w 1 tyg. to od razu przegrasz, ale jak stracisz boha z jakimiś artefaktami to już problem (ale zawsze można uciec a potem w karczmie go odkupić).Tylko że wtedy chyba nie będzie miał artefaktów?
Offline
Obywatel
Eeeee to fajnie myślałem że tylko z lvl.Jak tak to zmienia postać rzeczy.
Offline
No nie do końca, jeżeli stracisz armię z tygodnia, czy dwóch i musisz czekać na przyrost to już raczej za późno będzie...
Offline
Obywatel
Wtopić armię z 2 tyg. to duża strata zwłaszcza jak przeciwnik cię znajdzie to masz pozamiatane ale mnie się to raczej nie zdarza bo wolę atakować słabsze jednostki na początku aby nie ryzykować za bardzo.
Ostatnio edytowany przez Frezen (2011-07-10 21:45:19)
Offline
Ale czasami nie masz wyjścia. Ja raz w sumie we wczesnym etapie gry zaatakowałem ok 100 bazyli i straty miałem bardzo niskie, bo były powolne i bawiłem się w slow + oślepienie + bless. Zależy co nazywasz słabym, jeżeli umiesz walczyć to poradzisz sobie nawet z teoretycznie silniejszym oddziałem, poza tym, Ty masz bohatera, a neutral nie, wtedy jednostka jednostce nie równa...
Offline
Obywatel
Tu masz dużą racje bohater daje silnego kopa twoim jednostką.Kiedyś jak grałem Galhranem w Nekro to moje szkielety miały prawie tyle samo obrony i ataku co smoki.
Offline
I właśnie dlatego musisz expić, a żeby mieć w miarę płynny przepływ między bohaterem, a zamkiem, po np. armię, czy żeby nie musieć latać za surowcami, co oszczędza ruch i daje szansę na szybszą ekspansję mapy i więcej walk potrzebujesz wielu bohaterów...
Offline
Obywatel
Tera rozumiem przeważnie grałem 2 bohaterami ( główny i od zbierania surowców ) ale zawsze brakowało mi tych kilku żeby w inne strony mapy iść jak np. miałem 2 ścieżki do wyboru.A większa ilość bohów pomaga przy przekazywaniu armii.
Offline