Obywatel
Hydry sa mocna jednostka . Smoki cienia ewidentnie najgorsza . Albo powinno ich byc trzy albo powinny byc silniejsze bo w takiej formie sa za drogie aby je kupowac i pozniej z tego miac niewiele . Lepiej dobrac jednostki z innego miasta . Oczywiscie hydra bez problemu wygra ... Nawet nieulepszona...
Offline
Nieulepszona nie wygra ze smokiem...
Do necro dodawać inną jednostkę tez głupi pomysł ze względu na niskie morale.
W pojedynku Hydra kładzie smoka tak jak i w każdej bitwie.
Offline
Smok to dno poziomu, z tym rozrzutem dmg chyba przegrałby z czerwonym smokiem bez skilla... Bo jest tylko po to, żeby necro miało czym zacząć...
Offline
Generał
Postarzanie to fajna rzecz, mocno odczuwalne w przypadku wysokopoziomowych jednostek. Smok po ulepszeniu staje się już bardziej pożyteczną jednostką, gdyż tak jak gigant bez ulepszenia to tak nie bardzo. Można latać smokiem tu i tam i dziobać tylu wrogów ile się da by spróbować ich postarzyć. Smok jest zresztą bardziej mobilny, co oprócz dania ruchu Nekro pozwala mu na w miarę sprawne manewrowanie po polu bitwy. Hydra jest jednostką wolną, ale wrzucona w środek wrogów potrafi tak jak cerber zadawać zwielokrotnione obrażenia. Czarów już nie będę w to mieszał, bo potem będziemy przerzucać się stwierdzeniami "ja rzuciłbym haste, a ja skontrowałbym slowem etc."
Offline
Hydra jest lepsza, bo nie obrywa z kontry no i nie możesz zbić się w kupę, bo cię mocno walnie. Teoretycznie zadaje największe DMG na poziomie.
Offline
Xeno nie "zadaje najwyższe DMG na poziomie", a "ma możliwość zadania najwyższych DMG na poziomie". W praktyce wygląda to tak, że jeśli uderzy w więcej niż 2 jednostki jednym atakiem to jest sukces. Mój max to 4 stworki. Od smoka, który czeka, aż Polska wygra mundial jest niewątpliwie lepsza, ale do tej jednostki można momentami porównywać te z 6 poziomu. Skill smoka byłby coś wart gdyby wchodził z szansą 50%, bo nie powiem odebranie połowy hp przeciwnikowi to potężny bonus, ale przy tych 20% jednak zbyt losowy, by na niego liczyć
Ogólnie Hydra choć siłowo przegrywa z wieloma to jest najlepszą jednostką pod względem taktycznego użycia na polu bitwy, a o smoku wszystko w sumie napisał Sauron.
Offline
odebranie połowy hp jednostkom wysokich lvli to ogromny bonus, nie umniejszaj go. Inna sprawa, że wchodzi rzadko. Mniejsze hp to szybsza śmierć, mniejsza liczebność, a z nią i dmg zadawane, co jest logiczne... Hydra deklasuje smoka jak wszystko na 7 i część na 6 lvlu...
Ostatnio edytowany przez GiBoN (2012-05-23 22:40:42)
Offline
GiBoN o ile ja znam działanie tego skilla to nie umniejsza o dmg zadawanych przez oddział, a jedynie ich HP, ale pewny nie jestem. Nie twierdzę, że skill jest nieprzydatny, bo jest potężny, ale szansa na jego użycie jest tak mała, że nie można na nim zbytnio polegać. Zresztą nie wiem czy tylko ja tak mam, ale odnoszę wrażenie, że postarzenie częściej wchodzi na smoki niż na cokolwiek innego.
Offline
Generał
Postarzanie wchodzi na wszystko jak leci, lepiej zaczepiać jednostki wyższych poziomów by mocniej to odczuły, choć jeżeli postarzymy krzyżowców (połowa poziomów) to jak będzie ich 50, to zamiast 1750 HP będą mieli o połowę mniej + odjąć tych co zginęli w ataku. Wtedy rzucamy coś o dużym DMG jak np. władców mroku i kasujemy. Zawsze można ściągnąć czymś kontrę jeżeli żal nam smoków np. podłożyć upiory, które będąc szybsze od takich zombi czy szkieletów prędzej znajdą się w okolicy. Można też zrobić myk taki, że zaatakujemy smokami, postarzymy jednostkę a jak stracimy trochę smoków to rzucamy animację i jedziemy dalej. Najpierw trzeba mieć czar, wiadomo, ale sposób sam w sobie dobry. Postarzanie jest bardzo niebezpieczne w przypadku miast, które cierpią na brak wody, bo jeżeli wejdzie na wiele jednostek to przeciwnik albo będzie musiał po kolei cierpliwie usuwać kolejne postarzania jednocześnie odpuszczając rzucanie ważniejszych zaklęć lub biegać z o połowę łatwiejszymi do ubicia jednostkami. Może się też zdarzyć, że nic nie będzie miał i jednostki będą osłabione przez 3 tury, co można szybko wykorzystać. Ciekawą sprawą jest fakt, że skoro postarzanie wchodzi też na smoki, to naturalną siłą rzeczy nie będzie możliwym usunięcie tego przekleństwa gdyż są odporne na magię - z czarnym smokiem o 150 HP jest mniejsza katorga.
Offline
Olórin nie czytasz ze zrozumieniem. To, że rzadko wchodzi nie znaczy, że jest słaby. Wręcz przeciwnie, tylko trudno dostępny i nie można na nim polegać.
Offline