Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#41 2012-05-13 14:50:12

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Hydry sa mocna jednostka . Smoki cienia ewidentnie najgorsza . Albo powinno ich byc trzy albo powinny byc silniejsze bo w takiej formie sa za drogie aby je kupowac i pozniej z tego miac niewiele . Lepiej dobrac jednostki z innego miasta . Oczywiscie hydra bez problemu wygra ... Nawet nieulepszona...

Offline

 

#42 2012-05-13 15:02:42

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Nieulepszona nie wygra ze smokiem...
Do necro dodawać inną jednostkę tez głupi pomysł ze względu na niskie morale.

W pojedynku Hydra kładzie smoka tak jak i w każdej bitwie.

Offline

 

#43 2012-05-22 20:07:10

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Smok to dno poziomu, z tym rozrzutem dmg chyba przegrałby z czerwonym smokiem bez skilla... Bo jest tylko po to, żeby necro miało czym zacząć...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#44 2012-05-22 22:25:32

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Postarzanie to fajna rzecz, mocno odczuwalne w przypadku wysokopoziomowych jednostek. Smok po ulepszeniu staje się już bardziej pożyteczną jednostką, gdyż tak jak gigant bez ulepszenia to tak nie bardzo. Można latać smokiem tu i tam i dziobać tylu wrogów ile się da by spróbować ich postarzyć. Smok jest zresztą bardziej mobilny, co oprócz dania ruchu Nekro pozwala mu na w miarę sprawne manewrowanie po polu bitwy. Hydra jest jednostką wolną, ale wrzucona w środek wrogów potrafi tak jak cerber zadawać zwielokrotnione obrażenia. Czarów już nie będę w to mieszał, bo potem będziemy przerzucać się stwierdzeniami "ja rzuciłbym haste, a ja skontrowałbym slowem etc."


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#45 2012-05-23 14:09:40

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Hydra jest lepsza, bo nie obrywa z kontry no i nie możesz zbić się w kupę, bo cię mocno walnie. Teoretycznie zadaje największe DMG na poziomie.

Offline

 

#46 2012-05-23 22:09:51

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Xeno nie "zadaje najwyższe DMG na poziomie", a "ma możliwość zadania najwyższych DMG na poziomie". W praktyce wygląda to tak, że jeśli uderzy w więcej niż 2 jednostki jednym atakiem to jest sukces. Mój max to 4 stworki. Od smoka, który czeka, aż Polska wygra mundial jest niewątpliwie lepsza, ale do tej jednostki można momentami porównywać te z 6 poziomu. Skill smoka byłby coś wart gdyby wchodził z szansą 50%, bo nie powiem odebranie połowy hp przeciwnikowi to potężny bonus, ale przy tych 20% jednak zbyt losowy, by na niego liczyć

Ogólnie Hydra choć siłowo przegrywa z wieloma to jest najlepszą jednostką pod względem taktycznego użycia na polu bitwy, a o smoku wszystko w sumie napisał Sauron.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#47 2012-05-23 22:33:54

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

odebranie połowy hp jednostkom wysokich lvli to ogromny bonus, nie umniejszaj go. Inna sprawa, że wchodzi rzadko. Mniejsze hp to szybsza śmierć, mniejsza liczebność, a z nią i dmg zadawane, co jest logiczne... Hydra deklasuje smoka jak wszystko na 7 i część na 6 lvlu...

Ostatnio edytowany przez GiBoN (2012-05-23 22:40:42)


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#48 2012-05-24 10:20:28

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

GiBoN  o ile ja znam działanie tego skilla to nie umniejsza o dmg zadawanych przez oddział, a jedynie ich HP, ale pewny nie jestem. Nie twierdzę, że skill jest nieprzydatny, bo jest potężny, ale szansa na jego użycie jest tak mała, że nie można na nim zbytnio polegać. Zresztą nie wiem czy tylko ja tak mam, ale odnoszę wrażenie, że postarzenie częściej wchodzi na smoki niż na cokolwiek innego.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#49 2012-05-24 11:08:22

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Postarzanie wchodzi na wszystko jak leci, lepiej zaczepiać jednostki wyższych poziomów by mocniej to odczuły, choć jeżeli postarzymy krzyżowców (połowa poziomów) to jak będzie ich 50, to zamiast 1750 HP będą mieli o połowę mniej + odjąć tych co zginęli w ataku. Wtedy rzucamy coś o dużym DMG jak np. władców mroku i kasujemy. Zawsze można ściągnąć czymś kontrę jeżeli żal nam smoków np. podłożyć upiory, które będąc szybsze od takich zombi czy szkieletów prędzej znajdą się w okolicy. Można też zrobić myk taki, że zaatakujemy smokami, postarzymy jednostkę a jak stracimy trochę smoków to rzucamy animację i jedziemy dalej. Najpierw trzeba mieć czar, wiadomo, ale sposób sam w sobie dobry. Postarzanie jest bardzo niebezpieczne w przypadku miast, które cierpią na brak wody, bo jeżeli wejdzie na wiele jednostek to przeciwnik albo będzie musiał po kolei cierpliwie usuwać kolejne postarzania jednocześnie odpuszczając rzucanie ważniejszych zaklęć lub biegać z o połowę łatwiejszymi do ubicia jednostkami. Może się też zdarzyć, że nic nie będzie miał i jednostki będą osłabione przez 3 tury, co można szybko wykorzystać. Ciekawą sprawą jest fakt, że skoro postarzanie wchodzi też na smoki, to naturalną siłą rzeczy nie będzie możliwym usunięcie tego przekleństwa gdyż są odporne na magię - z czarnym smokiem o 150 HP jest mniejsza katorga.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#50 2012-05-24 11:16:55

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Hydra Chaosu vs Smok Cienia

Olórin nie czytasz ze zrozumieniem. To, że rzadko wchodzi nie znaczy, że jest słaby. Wręcz przeciwnie, tylko trudno dostępny i nie można na nim polegać.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs w polsce