Obywatel
O nekropolii.
Ja sadze ze to miasto jest 5 miasto w kolejnosci miast
Jednostki porzadne.
Grall na miare mozliwosci nekro
jeszzcze cos
Całun Śmierci
Całun Śmierci Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort
Ukrywa miasto przed wrogiem
Cmentarz
Cmentarz Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu zrekrytować Ożywieńce
Ulepszony Cmentarz
Ulepszony Cmentarz Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Zombi
Dom Mroku
Dom Mroku Koszt budowy: 6000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątnia
Możesz tu rekrutować Czarnych Rycerzy
Ulepszony Dom Mroku
Ulepszony Dom Mroku Koszt budowy: 3000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 2 rtęci + 2 siarki + 2 kryształy + 2 klejnoty
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątnia
Możesz tu rekrutować Władców Mroku
Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie
Ratusz
Ratusz Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĄnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie
Kapitol
Kapitol Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĄnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie
Dwór
Dwór Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Cmentarz, Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Wampiry
Ulepszony Dwór
Ulepszony Dwór Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Cmentarz, Fort, Gildia Magów poziom 1, Nekromatron, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Alpy
Fort
Fort Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego
Umocnienia
Umocnienia Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%
Zamek
Zamek Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek
Gildia Magów, poziom 1
Gildia Magów, poziom 1 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu
Gildia Magów, poziom 2
Gildia Magów, poziom 2 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 siarki + 4 kryształy + 4 klejnoty
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu
Gildia Magów, poziom 3
Gildia Magów, poziom 3 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 siarek + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu
Gildia Magów, poziom 4
Gildia Magów, poziom 4 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 siarek + 8 kryształów + 8 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu
Gildia Magów, poziom 5
Gildia Magów, poziom 5 Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 10 rtęci + 10 siarek + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 5 poziomu
Krypta Dusz
Krypta Dusz Koszt budowy: 1500 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Zjawy
Ulepszona Krypta Dusz
Ulepszona Krypta Dusz Koszt budowy: 1500 złota + 5 rtęci
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Upiory
KuĽnia
KuĽnia Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Namioty Medyka
Mauzoleum
Mauzoleum Koszt budowy: 2000 złota + 10 kamieni + 10 siarek
Wymaga: Cmentarz, Fort, Gildia Magów poziom 1, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Licze
Ulepszone Mauzoleum
Ulepszone Mauzoleum Koszt budowy: 2000 złota + 5 kamieni + 5 siarek
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Arcylicze
Nekromatron
Nekromatron Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
Zwiększa zdolności Nekromancji wszystkim nekromantom
Pchli Targ
Pchli Targ Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby
Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 drewna i 1 kamieni dziennie
Przeklęta Świątynia
Przeklęta Świątynia Koszt budowy: 400 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Szkielety
Ulepszona Przeklęta Świątynia
Ulepszona Przeklęta Świątynia Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Kościeje
Rozkopane Groby
Rozkopane Groby Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia, Szkieletornia
Zwiększa przyrost Szkieletów lub Kościej o 8 tygodniowo
Smoczy Grobowiec
Smoczy Grobowiec Koszt budowy: 10000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarek + 5 kryształów + 5 klejnotów
Wymaga: Cmentarz, Dom Mroku, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Drakolicze
Ulepszony Smoczy Grobowiec
Ulepszony Smoczy Grobowiec Koszt budowy: 15000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Cmentarz, Dom Mroku, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Smoki Cienia
Stocznia
Stocznia Koszt budowy: 2000 złota + 20 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować okręt
Szkieletornia
Szkieletornia Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu przekształcić dowolne jednostki w Szkielety
Tawerna
Tawerna Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku
Więzienie Dusz
Więzienie Dusz Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i zwiększa o 20% umiejętności Nekromancji u Nekromantów
Szkielet
Szkielet
Atak: 5
Obrona: 4
HP: 6
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 45
Kościej
Kościej
Atak: 6
Obrona: 6
HP: 6
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 70 złota
Przyrost: 45
Ożywieniec
Ożywieniec
Atak: 5
Obrona: 5
HP: 15
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 3
Koszt rekrutacji: 100 złota
Przyrost: 24
Zombi
Zombi
Atak: 5
Obrona: 5
HP: 20
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 125 złota
Przyrost: 24
Zjawa
Zjawa
Atak: 7
Obrona: 7
HP: 18
Uszkodzenia: 3-5
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 21
Upiór
Upiór
Atak: 7
Obrona: 7
HP: 18
Uszkodzenia: 3-5
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 230 złota
Przyrost: 21
Wampir
Wampir
Atak: 10
Obrona: 9
HP: 30
Uszkodzenia: 5-8
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 360 złota
Przyrost: 12
Alp
Alp
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 40
Uszkodzenia: 5-8
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 500 złota
Przyrost: 12
Licz
Licz
Atak: 13
Obrona: 10
HP: 30
Strzały: 12
Uszkodzenia: 11-13
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 550 złota
Przyrost: 9
Arcylicz
Arcylicz
Atak: 13
Obrona: 10
HP: 40
Strzały: 24
Uszkodzenia: 11-15
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 600 złota
Przyrost: 9
Czarny Rycerz
Czarny Rycerz
Atak: 16
Obrona: 16
HP: 120
Uszkodzenia: 15-25
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 1200 złota
Przyrost: 6
Władca Mroku
Władca Mroku
Atak: 18
Obrona: 18
HP: 120
Uszkodzenia: 20-25
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1500 złota
Przyrost: 6
Drakolicz
Drakolicz
Atak: 17
Obrona: 15
HP: 150
Uszkodzenia: 25-50
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1800 złota
Przyrost: 3
Smok Cienia
Smok Cienia
Atak: 19
Obrona: 17
HP: 200
Uszkodzenia: 25-50
Szybkość: 14
Koszt rekrutacji: 3000 złota + 1 rtęć
Przyrost: 3
Ostatnio edytowany przez lordpiorunow (2007-03-23 19:25:21)
Offline
Lordzie, jak ty to robisz? jesteś na forum 3dni i już masz drugi punkt. Doganiasz Chopina! Macieju, postaraj się
Ale pamiętaj, że teraz już będzie coraz trudniej o punkt.
Jeśli chodzi o nelro bardzo fajne i przyjemne miasto.
Offline
Obywatel
po prostu,sporo wiem o HoMM3:)
cos takiego
A oto Necropolis Pospolitus, czyli miasto trupów w generalnym znaczeniu. Frajda dla wszystkich fanów imprez cmentarnych i nie tylko. A tak na (prawie) poważnie, to mamy tu do czynienia z elementem umarłymanastępnieponownieożywionym. A wszystko to w ślicznych, szaro-czarnych kolorkach. Ale najlepsze zostawiłem na koniec: miasto to specjalizuje się w pewnej niepozornej umiejętności o równie niepozornej nazwie - Nekromacja (występuje u wszystkich tutejszych bohaterów - klasy: Death Knight i Necromancer). Przy odpowiednim jej wykorzystaniu, dzięki pokonanym wrogom można zebrać armię z nastu tysięcy (co prawda słabych, ale zawsze coś) Szkieletów.
Offline
Obywatel
Potwornie silny zamek.Zdecydowanie najsilniejszy.Wielu twierdzi ze jest ZBYT silny i nie dopasowany do reszty.Faktycznie.
Szkielety.Najlepiej ich nie ulepszac bo jak zostaje wolne pole mamy jedne szkielety nieulepszone drugie ulepszone a to oslabia sile.Jesli mamy 2 nie mowiac juz o 3 zamkach to mamy 30% +30% mistrz jak mamy nawet slaby artefaky artefakt 10%.To daje 300-400 szkieletow po bitwie!!!
Dodatkowo mamy <obrzydliwa- ja jej nie uzywam> szatkarnie gdzie mozemy mordowac wszystkie jednostki.BRRR.Dodatkowo jesli ktos jest cyniczny nie pozwala uciec jednostkom przy drodze i je morduje ma TYSIACE tych szkieletow.10tysiecy szkieletow jest nie do pokonania z armia typu 16 archaniolow!!!
2.Zombie sa wolne ale oslabiaja wroga.
3.Wiedzmy nie dosc ze pomagaja swoim rzucajac pomocnicze wzmocnienia to jeszcze same się lecza.Jest to ruchomy namiot medyka!
4.Wampiry NIE GINA jesli się je umiejetnie pokieruje nie ma się strat.
5.Lisze atakuja kilka pol I NIE SZKODZA SWOIM jak Magogi!!!
6.Czarni Rycerze nie dosc ze oslabiaja wroga to maja potworna sile i zywotnosc.
7.Smoki sa najslabsze ale i tak zabieraja szczesie i lataja!!!
To jest jedyny zamek,ktory jest silniejszy PO BITWIE niz przed.I sila ta narasta lawinowo.
Gram nim ale nigdy nie wykorzystuje wszystkich mozliwosci.Nie dosc ze sa obrzydliwe to i tak bardzo ulatwiaja gre...
Offline
No, nie najsilniejsze, nie przesadzajmy Faktycznie jedno z najsilniejszych, ale przykład 16 000 szkieletów v 16 archaniołów to drobny nietakt. Porównujmy po ludzku
Offline
Obywatel
Silne jak zamek.
Baron sluszna uwaga to miasta jest silniejsze po niz przed bitwa<brawo>
Offline
Tak to prawda. Baron dobrze mówi. Jednak uważam, że miasto jest na równo z Zamkiem, nie najlepsze.
Offline
Powiem tak... Ciekawy zamek... Właśnie pracuje nad ich kampanią... Najśmieśniejsze jest to, że mam problem z misja ze zbieraniem 3000 szkieletów. Niby nie dużo le wszystko strasznie spowalnia pływanie po morzu. Pamiętam ze raz mi sie to udało ale teraz nie mogę powtórzyć
Offline
to cieńko... W takim razie zastosuj moją taktykę: Kup w Karczmie Nekromantę, ulepsz Ratusz miasta do Kapitolu i stwórz Cmentarz, potem ruszaj na bitwy z wojem i może ci sie uda. Jak robisz kampanię, to potem ją umieść na serwerze i podaj nam linka.
Offline
Obywatel
Anael napisał:
Powiem tak... Ciekawy zamek... Właśnie pracuje nad ich kampanią... Najśmieśniejsze jest to, że mam problem z misja ze zbieraniem 3000 szkieletów. Niby nie dużo le wszystko strasznie spowalnia pływanie po morzu. Pamiętam ze raz mi sie to udało ale teraz nie mogę powtórzyć
Jeśli chodzi ci o kampanię z Odrodzenie Erathi to ta misja jest prosta.Jeśli nie to nie czytaj dalej.A tak wogóle tam trzeba zdobyć 2500 a nie 3000. Robisz tak: najpierw płyniesz w górę mapy i bierzesz artefakt który zwiększa poziom nekromancji. Poźniej idziesz w dół po następny artefakt dzięki któremu chodzisz po wodzie. Przekazujesz go drugiemu bohaterowi. On dostarcza ci armię. Postaraj się szybko zająć zamki to poźniej możesz wykupić jednostki z tych zamków i zaimenić w szkielety w swoim zamku. Aha dużo neutralnych jednostek chce się przyłączyć. Przekazujesz je drugiemu(trzeciemu) heroesowi i zamieniasz w szkielety. Musi się udać. Powodzenia. POzdrawiam
O SORKI NIE ZAUWAZYLEM DATY POSTU ALE MOZE KOMUS SIE PRZYDA
Ostatnio edytowany przez cyrkiel (2007-05-14 12:34:21)
Offline