Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2007-03-23 18:37:46

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Nekropolia

O nekropolii.

Ja sadze ze to miasto jest 5 miasto w kolejnosci miast

Jednostki porzadne.

Grall na miare mozliwosci nekro




jeszzcze cos

Całun Śmierci
Całun Śmierci     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort
Ukrywa miasto przed wrogiem

Cmentarz
Cmentarz     Koszt budowy: 1000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu zrekrytować Ożywieńce

Ulepszony Cmentarz
Ulepszony Cmentarz     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Zombi

Dom Mroku
Dom Mroku     Koszt budowy: 6000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątnia
Możesz tu rekrutować Czarnych Rycerzy

Ulepszony Dom Mroku
Ulepszony Dom Mroku     Koszt budowy: 3000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 2 rtęci + 2 siarki + 2 kryształy + 2 klejnoty
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątnia
Możesz tu rekrutować Władców Mroku

Dom Rady Miasta
Dom Rady Miasta     Koszt budowy: 2500 złota
Wymaga: Tawerna
Dostarcza 1000 złota dziennie

Ratusz
Ratusz     Koszt budowy: 5000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĄnia, Pchli Targ, Tawerna
Dostarcza 2000 złota dziennie

Kapitol
Kapitol     Koszt budowy: 10000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1, KuĄnia, Pchli Targ, Tawerna, Zamek
Dostarcza 4000 złota dziennie

Dwór
Dwór     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Cmentarz, Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Wampiry

Ulepszony Dwór
Ulepszony Dwór     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Cmentarz, Fort, Gildia Magów poziom 1, Nekromatron, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Alpy

Fort
Fort     Koszt budowy: 5000 złota + 20 drewna + 20 kamieni
Wymaga: Brak
Otacza zamek murem, który jest przeszkodą dla atakującego

Umocnienia
Umocnienia     Koszt budowy: 2500 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Powstaje wieża strzelnicza oraz zwiększa przyrost jednostek o 50%

Zamek
Zamek     Koszt budowy: 5000 złota + 10 drewna + 10 kamieni
Wymaga: Brak
Powstają 2 wieże strzelnicze oraz dwukrotnie zwiększa przyrost jednostek

Gildia Magów, poziom 1
Gildia Magów, poziom 1     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 1 poziomu

Gildia Magów, poziom 2
Gildia Magów, poziom 2     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 4 rtęci + 4 siarki + 4 kryształy + 4 klejnoty
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 2 poziomu

Gildia Magów, poziom 3
Gildia Magów, poziom 3     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 6 rtęci + 6 siarek + 6 kryształów + 6 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 3 poziomu

Gildia Magów, poziom 4
Gildia Magów, poziom 4     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 8 rtęci + 8 siarek + 8 kryształów + 8 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 4 poziomu

Gildia Magów, poziom 5
Gildia Magów, poziom 5     Koszt budowy: 2000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 10 rtęci + 10 siarek + 10 kryształów + 10 klejnotów
Wymaga: Brak
Bohater uczy się czarów 5 poziomu

Krypta Dusz
Krypta Dusz     Koszt budowy: 1500 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Zjawy

Ulepszona Krypta Dusz
Ulepszona Krypta Dusz     Koszt budowy: 1500 złota + 5 rtęci
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Upiory

KuĽnia
KuĽnia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować Namioty Medyka

Mauzoleum
Mauzoleum     Koszt budowy: 2000 złota + 10 kamieni + 10 siarek
Wymaga: Cmentarz, Fort, Gildia Magów poziom 1, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Licze

Ulepszone Mauzoleum
Ulepszone Mauzoleum     Koszt budowy: 2000 złota + 5 kamieni + 5 siarek
Wymaga: Cmentarz, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Arcylicze

Nekromatron
Nekromatron     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Gildia Magów poziom 1
Zwiększa zdolności Nekromancji wszystkim nekromantom

Pchli Targ
Pchli Targ     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu sprzedawać lub wymieniać zasoby

Magazyn Zasobów
Magazyn Zasobów     Koszt budowy: 5000 złota + 5 kamieni
Wymaga: Brak
Dostarcza 1 drewna i 1 kamieni dziennie

Przeklęta Świątynia
Przeklęta Świątynia     Koszt budowy: 400 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Szkielety

Ulepszona Przeklęta Świątynia
Ulepszona Przeklęta Świątynia     Koszt budowy: 1000 złota + 5 drewna + 5 kamieni
Wymaga: Fort
Możesz tu rekrutować Kościeje

Rozkopane Groby
Rozkopane Groby     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia, Szkieletornia
Zwiększa przyrost Szkieletów lub Kościej o 8 tygodniowo

Smoczy Grobowiec
Smoczy Grobowiec     Koszt budowy: 10000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 5 rtęci + 5 siarek + 5 kryształów + 5 klejnotów
Wymaga: Cmentarz, Dom Mroku, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Drakolicze

Ulepszony Smoczy Grobowiec
Ulepszony Smoczy Grobowiec     Koszt budowy: 15000 złota + 5 drewna + 5 kamieni + 20 rtęci
Wymaga: Cmentarz, Dom Mroku, Dwór, Fort, Gildia Magów poziom 1, Mauzoleum, Przeklęta Świątynia
Możesz tu rekrutować Smoki Cienia

Stocznia
Stocznia     Koszt budowy: 2000 złota + 20 drewna
Wymaga: Brak
Możesz tu wyprodukować okręt

Szkieletornia
Szkieletornia     Koszt budowy: 1000 złota
Wymaga: Fort, Przeklęta Świątynia
Możesz tu przekształcić dowolne jednostki w Szkielety

Tawerna
Tawerna     Koszt budowy: 500 złota + 5 drewna
Wymaga: Brak
Zwiększa morale oddziałów broniących zamku

Więzienie Dusz
Więzienie Dusz     Koszt budowy: Grail
Wymaga: Brak
Zwiększa przyrost jednostek o 50%, dostajemy 5000 złota dziennie i zwiększa o 20% umiejętności Nekromancji u Nekromantów

Szkielet    

Szkielet
Atak: 5
Obrona: 4
HP: 6
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 60 złota
Przyrost: 45
Kościej    

Kościej
Atak: 6
Obrona: 6
HP: 6
Uszkodzenia: 1-3
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 70 złota
Przyrost: 45
Ożywieniec    

Ożywieniec
Atak: 5
Obrona: 5
HP: 15
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 3
Koszt rekrutacji: 100 złota
Przyrost: 24
Zombi    

Zombi
Atak: 5
Obrona: 5
HP: 20
Uszkodzenia: 2-3
Szybkość: 4
Koszt rekrutacji: 125 złota
Przyrost: 24
Zjawa    

Zjawa
Atak: 7
Obrona: 7
HP: 18
Uszkodzenia: 3-5
Szybkość: 5
Koszt rekrutacji: 200 złota
Przyrost: 21
Upiór    

Upiór
Atak: 7
Obrona: 7
HP: 18
Uszkodzenia: 3-5
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 230 złota
Przyrost: 21
Wampir    

Wampir
Atak: 10
Obrona: 9
HP: 30
Uszkodzenia: 5-8
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 360 złota
Przyrost: 12
Alp    

Alp
Atak: 10
Obrona: 10
HP: 40
Uszkodzenia: 5-8
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 500 złota
Przyrost: 12
Licz    

Licz
Atak: 13
Obrona: 10
HP: 30
Strzały: 12
Uszkodzenia: 11-13
Szybkość: 6
Koszt rekrutacji: 550 złota
Przyrost: 9
Arcylicz    

Arcylicz
Atak: 13
Obrona: 10
HP: 40
Strzały: 24
Uszkodzenia: 11-15
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 600 złota
Przyrost: 9
Czarny Rycerz    

Czarny Rycerz
Atak: 16
Obrona: 16
HP: 120
Uszkodzenia: 15-25
Szybkość: 7
Koszt rekrutacji: 1200 złota
Przyrost: 6
Władca Mroku    

Władca Mroku
Atak: 18
Obrona: 18
HP: 120
Uszkodzenia: 20-25
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1500 złota
Przyrost: 6
Drakolicz    

Drakolicz
Atak: 17
Obrona: 15
HP: 150
Uszkodzenia: 25-50
Szybkość: 9
Koszt rekrutacji: 1800 złota
Przyrost: 3
Smok Cienia    

Smok Cienia
Atak: 19
Obrona: 17
HP: 200
Uszkodzenia: 25-50
Szybkość: 14
Koszt rekrutacji: 3000 złota + 1 rtęć
Przyrost: 3

Ostatnio edytowany przez lordpiorunow (2007-03-23 19:25:21)


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#2 2007-03-23 21:43:59

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Nekropolia

Lordzie, jak ty to robisz? jesteś na forum 3dni i już masz drugi punkt. Doganiasz Chopina! Macieju, postaraj się
Ale pamiętaj, że teraz już będzie coraz trudniej o punkt.

Jeśli chodzi o nelro bardzo fajne i przyjemne miasto.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2007-03-24 08:07:40

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: Nekropolia

po prostu,sporo wiem o HoMM3:)

cos takiego

A oto Necropolis Pospolitus, czyli miasto trupów w generalnym znaczeniu. Frajda dla wszystkich fanów imprez cmentarnych i nie tylko. A tak na (prawie) poważnie, to mamy tu do czynienia z elementem umarłymanastępnieponownieożywionym. A wszystko to w ślicznych, szaro-czarnych kolorkach. Ale najlepsze zostawiłem na koniec: miasto to specjalizuje się w pewnej niepozornej umiejętności o równie niepozornej nazwie - Nekromacja (występuje u wszystkich tutejszych bohaterów - klasy: Death Knight i Necromancer). Przy odpowiednim jej wykorzystaniu, dzięki pokonanym wrogom można zebrać armię z nastu tysięcy (co prawda słabych, ale zawsze coś) Szkieletów.


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#4 2007-04-06 14:16:05

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Nekropolia

Potwornie silny zamek.Zdecydowanie najsilniejszy.Wielu twierdzi ze jest ZBYT silny i nie dopasowany do reszty.Faktycznie.
Szkielety.Najlepiej ich nie ulepszac bo jak zostaje wolne pole mamy jedne szkielety nieulepszone drugie ulepszone a to oslabia sile.Jesli mamy 2 nie mowiac juz o 3 zamkach to mamy 30% +30% mistrz jak mamy nawet slaby artefaky artefakt 10%.To daje 300-400 szkieletow po bitwie!!!
Dodatkowo mamy <obrzydliwa- ja jej nie uzywam> szatkarnie gdzie mozemy mordowac wszystkie jednostki.BRRR.Dodatkowo jesli ktos jest cyniczny nie pozwala uciec jednostkom przy drodze i je morduje ma TYSIACE tych szkieletow.10tysiecy szkieletow jest nie do pokonania z armia typu 16 archaniolow!!!
2.Zombie sa wolne ale oslabiaja wroga.
3.Wiedzmy nie dosc ze pomagaja swoim rzucajac pomocnicze wzmocnienia to jeszcze same się lecza.Jest to ruchomy namiot medyka!
4.Wampiry NIE GINA jesli się je umiejetnie pokieruje nie ma się strat.
5.Lisze atakuja kilka pol I NIE SZKODZA SWOIM jak Magogi!!!
6.Czarni Rycerze nie dosc ze oslabiaja wroga to maja potworna sile i zywotnosc.
7.Smoki sa najslabsze ale i tak zabieraja szczesie i lataja!!!
To jest jedyny zamek,ktory jest silniejszy PO BITWIE niz przed.I sila ta narasta lawinowo.
Gram nim ale nigdy nie wykorzystuje wszystkich mozliwosci.Nie dosc ze sa obrzydliwe to i tak bardzo ulatwiaja gre...

Offline

 

#5 2007-04-06 19:48:33

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Nekropolia

No, nie najsilniejsze, nie przesadzajmy Faktycznie jedno z najsilniejszych, ale przykład 16 000 szkieletów v 16 archaniołów to drobny nietakt. Porównujmy po ludzku



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#6 2007-04-07 12:38:13

lordpiorunow

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-03-21
Posty: 277
Miasto: Loch/Bastion/Nekro
Jednostka: Minotaury, Smoki ogólnie
Bohater: Malekith/Wystan/Vokial/Uland
WWW

Re: Nekropolia

Silne jak zamek.

Baron sluszna uwaga to miasta jest silniejsze   po niz przed bitwa<brawo>


http://i47.tinypic.com/wl7sl3.png

Offline

 

#7 2007-04-09 10:24:55

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Nekropolia

Tak to prawda. Baron dobrze mówi. Jednak uważam, że miasto jest na równo z Zamkiem, nie najlepsze.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#8 2007-04-11 01:49:07

Anael

Obywatel

8173474
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2007-04-11
Posty: 19

Re: Nekropolia

Powiem tak... Ciekawy zamek... Właśnie pracuje nad ich kampanią... Najśmieśniejsze jest to, że mam problem z misja ze zbieraniem 3000 szkieletów. Niby nie dużo le wszystko strasznie spowalnia pływanie po morzu. Pamiętam ze raz mi sie to udało ale teraz nie mogę powtórzyć


http://img142.imageshack.us/img142/4366/recsxv6.png

Offline

 

#9 2007-04-11 13:31:40

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Nekropolia

to cieńko... W takim razie zastosuj moją taktykę: Kup w Karczmie Nekromantę, ulepsz Ratusz miasta do Kapitolu i stwórz Cmentarz, potem ruszaj na bitwy z wojem i może ci sie uda. Jak robisz kampanię, to potem ją umieść na serwerze i podaj nam linka.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#10 2007-05-14 12:29:13

cyrkiel

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-04-19
Posty: 50

Re: Nekropolia

Anael napisał:

Powiem tak... Ciekawy zamek... Właśnie pracuje nad ich kampanią... Najśmieśniejsze jest to, że mam problem z misja ze zbieraniem 3000 szkieletów. Niby nie dużo le wszystko strasznie spowalnia pływanie po morzu. Pamiętam ze raz mi sie to udało ale teraz nie mogę powtórzyć

Jeśli chodzi ci o kampanię z Odrodzenie Erathi to ta misja jest prosta.Jeśli nie to nie czytaj dalej.A tak wogóle tam trzeba zdobyć 2500 a nie 3000. Robisz tak: najpierw płyniesz w górę mapy i bierzesz artefakt który zwiększa poziom nekromancji. Poźniej idziesz w dół po następny artefakt dzięki któremu chodzisz po wodzie. Przekazujesz go drugiemu bohaterowi. On dostarcza ci armię. Postaraj się szybko zająć zamki to poźniej możesz wykupić jednostki z tych zamków i zaimenić w szkielety w swoim zamku. Aha dużo neutralnych jednostek chce się przyłączyć. Przekazujesz je drugiemu(trzeciemu) heroesowi i zamieniasz w szkielety. Musi się udać. Powodzenia. POzdrawiam

O SORKI NIE ZAUWAZYLEM DATY POSTU ALE MOZE KOMUS SIE PRZYDA

Ostatnio edytowany przez cyrkiel (2007-05-14 12:34:21)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl