Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-02-23 19:45:49

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Wiedźmintką informację z gry

Zamieszczę krótką fabułe gry
Północnym krainom zagraża potworna zagłada - według przepowiedni elfiej wieszczki imieniem Ithlinne, świat zostanie zniszczony w Czasie Białego Zimna i Białego Światła, a od północy skuje go lód i pokryje śnieg. Przepowiednia końca nie jest jedynym zmartwieniem północnej ludności - niedawno skończyła się krwawa, okrutna wojna z południowym cesarstwem Nilfgaardu i elfami, która spowodowała wielkie spustoszenie żyznych niegdyś krain; upada władza skłóconych ze sobą królów rządzących w imię partykularnych, krótkoterminowych interesów... W tym całym chaosie i zamieszaniu jawi się nowy bastion pokoju - Zakon Płonącej Róży. Należący do niego rycerze obiecują bezpieczeństwo i dobrobyt, a także zjednoczenie całej Północy. Twierdzą również, że jedynie potęga czczonego przez nich ognia zdoła powstrzymać nadchodzącą zimę, ale kataklizm przeżyją tylko ludzie północy. Zakon zyskuje na znaczeniu - królestwo Aedrin przekazało mu pewne ziemie, z których prowadzi on wojnę z elfami z Doliny Kwiatów. Wydaje się, że wojowniczy mnisi dążą do wkupienia się w łaski możnych z północy i zapanowania nad zamieszkiwanymi dotychczas przez elfy pustkowiami.

Tymczasem na drogi i szlaki powróciły hordy bestii, w tym wiele dawno zapomnianych lub wytępionych. Potwory żywią się truchłami zmarłych, atakują żywych i szerzą strach wśród mieszkańców Północnych Królestw. Doszło nawet do tego, że plotkuje się o niemożliwym - że ktoś w tajemnicy hoduje te bestie, zamierzając wykorzystać je w nieznanym jeszcze celu...

W takich właśnie nieprzyjemnych czasach Geralt, bohater tej historii, powraca w tajemniczych okolicznościach do Kaer Morhen. Znaleziony nieprzytomny przez innych wiedźminów, starych znajomych, których nie pamięta, nie ma czasu na ochłonięcie. Wkrótce po jego powrocie twierdza zostaje zaatakowana - jest to pierwsze starcie, które przyjdzie nam stoczyć. W czasie kiedy poznajemy arkana sterowania, fabuła nabiera tempa. Z Kaer Morhen... Albo nie. Tego wam nie zdradzimy. Mimo, że to prolog, to warto się jednak z nim zapoznać samemu:)

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA GRY


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#2 2010-02-23 20:37:42

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wiedźmintką informację z gry

Też grałem we Wiedźmina. Czekam na dwójkę. Niech będzie jeszcze lepsza, bo właśnie o to chodzi.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#3 2010-02-26 16:13:40

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Wiedźmintką informację z gry

No ale sporo musza sie postarac zeby pobic jedynke No i spytam sie: W jakie umiejetnosci szedles geraltem?


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#4 2010-02-28 11:43:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Wiedźmintką informację z gry

Powiedziałbym, że trochę tu i tu. Znak Aard i Igni głównie + Quen w razie wielkiego zagrożenia mogłem się wycofać i łyknąć jakiś eliksir. Style to oczywista sprawa, punkty rozkładałem mniej więcej po równo i radziłem sobie w każdej sytuacji. Warzyłem kilka przydatnych eliksirów: lecznicze, zamieć, rosomak. Zdarzały się też smarowidła na broń i puszczałem czasem kilka petard (chyba oślepiające)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#5 2010-02-28 23:04:06

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Wiedźmintką informację z gry

Ja szedłem w znak igni na maksa arda na 4 poziom a reszta po rowno. Najwiekszy problem mialem z Dagonem bo nie umiem warzyc dobrych eliksirów


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://livinghome-plytki.pl/ http://openprof.eu warsztat samochodowy lublin bogucin serwis iveco pojemnik na piasek i sól 400l