Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#31 2008-02-12 12:02:28

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

widze że każdy zmienia ostatnio zdania(prawie każdy)


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#32 2008-02-12 14:36:29

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6896
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Zmieniamy, bo zaczynamy dostrzegać popełnione błędy.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#33 2008-02-12 17:54:05

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

niom...każdy ma inny wybór


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#34 2008-08-29 10:28:26

kaczormenix

Obywatel

1112613
Call me!
Zarejestrowany: 2008-08-21
Posty: 60

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1.Mądrość
2.Magia ziemi
3.Magia powietrza
4.Dyplomacja
5.Logistyka
6.Inteligencja
7.Atak
8.Mistycyzm


http://i46.tinypic.com/96vlp2.png
http://img.userbars.pl/136/27039.png
http://img.userbars.pl/150/29989.gif
http://img.userbars.pl/24/4736.gif

Offline

 

#35 2008-08-31 23:38:30

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Czesc wszystkim!
Moje ulubione 8 umiejetnosci to:
1.Madrosc
2.Magia Ziemi
3.Logistyka
4.Taktyka
5.Magia Powietrza
6.Lucznictwo
7.Balistyka (Chociaz sa tez lepsze specjalnosci)
8.Miscytyzm/Inteligencja


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#36 2008-09-01 12:12:01

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Mistycyzm

A ten badziew niby po co? Jedna z najgorszych umiejętności w grze.

1. Magia powietrza,
2. Magia ziemi,
3. Magia ognia,
4. Logistyka,
5. Mądrość,
6. Taktyka,
7. Łucznictwo,
8. a) Inteligencja - dla wszystkich, poza Lochem i Fortecą - tam jest zbędna:
8. b) Dowodzenie,
8. c) Nawigacja - na mapy z dużą ilością wody,
8. d) Dyplomacja - jak ktoś chce mieć skopaną grę...

Offline

 

#37 2008-09-09 16:25:42

Mutare

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-09-09
Posty: 129
Miasto: Lochy
Kampania: Smocza Krew
Jednostka: Wszelakie Smoki
Bohater: Mutare/Mutare Drake

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Ja się nie zgodzę z przedmówcą. Dypla nieraz mi się przydaje. A jeśli chodzi o wszystkiemagie, też jest to dobre. Mnie się przydają najbardziej te umiejętności które pomagają w ofensywie.


"Udało mi się. Teraz Orwald i jego pachołkowie próbują mnie zabić i wypić mą krew. Wierzą, że zmieni ich to tak, jak mnie zmieniła zawartość Fiolki. Ale nigdy nie napiją się mej krwi. To JA wypiję ich krew..."

Offline

 

#38 2008-09-09 16:56:10

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Dyplomacja się przydaje aż za bardzo, o czym zresztą napisałem - efekt podobny do grania na kodach, więc jeśli ktoś chce mieć skopaną grę, to bierze sobie dyplomację, a już w szczególności gdy gra Nekropolią - jest się wtedy nie do pokonania (samo Nekro jest trudne do pokonania, z dodatkowym źródłem szkieletów, jakim jest dyplomacja, pokonanie Nekropolii choćby na mapie M jest technicznie niewykonalne, chyba że ktoś szkielety wywala z armii, ale nikt nie jest tak głupi, żeby bez szkieletów grać). Zaś w ofensywie pomagają tylko skut. ataku i łucznictwo, z czego to drugie jest zdecydowanie lepsze w Fortecy i Lochu, czyli w miastach, którymi najczęściej gram. Magie też nie wszystkie potrzebne, woda jest niemal zupełnie zbędna, a dobre czary są tam wyjątkiem od reguły. Najważniejszą magią jest ziemia, bez której ani rusz, potem szalenie przydatne powietrze i ogień z ciekawymi zaklęciami, jak klątwa, oślepienie, szał czy berserker.

Offline

 

#39 2008-10-14 19:41:32

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6896
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

U mnie ostatnio sie sporo pozmieniało:
1. Magia Powietrza.
2. Logistyka.
3. Mądrość.
4. Skut. Ataku. lub Płatnerstwo (to zależy od gracza)
5. Dowodzenie
6. Taktyka
7. Dyplomacja
8. Magia ziemi lub ognia.

Gdy napisałem swoją pierwszą opinię, byłem niedoświadczonym noobkiem. Teraz lepiej znam się na rzeczy.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#40 2009-01-19 10:33:09

Serious Pandzior

Obywatel

13853770
Skąd: Sosnowiec
Zarejestrowany: 2009-01-19
Posty: 11
Miasto: Cytadela
Jednostka: Hydra Chaosu
Bohater: Tazar (L)

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1. Płatnerstwo.
2. Taktyka.
3. Magia ZIEMI.
4. Magia WODY.
5. Mądrość (Ale nie zawsze się przydaje. Zwykle czary 1 i 2 poziomowe są częściej używane).
6. Logistyka.
7. Skuteczność Ataku.
8. Dowolna. Zazwyczaj nie trafiają się wszystkie jakie chcemy. Ja co 2 gry trafiam wszystko co bym chciał powyżej, a z 8 wybieram to co jest lepsze z wyboru. Czasem się trafi taki badziew (Dla Władcy Bestii) jak Talent Magiczny, a czasem znajdywanie drogi. Myślę, że są tu tylko dwie pozycje. Mianowicie Odporność (Na magię) albo Dowodzenie (Morale).

Teraz wytłumaczę dlaczego:

Płatnerstwo: Według mnie przydatniejsze od ataku, a jak się cytadelą (Większość Hirków już ją ma) gra, to um. obowiązkowa. Innym Zamkom mniej przydatna. Zawsze gdy gram Magiem to stawiam full na obronę, a nie atak. Oczywiście Wybieram Moc + Obronę.

Taktyka: Nie musimy wymyślać taktyk nad pozycją jednostek przed bitwą, poza tym jednostki wolne zaczynają już od połowy pola gry. To naprawdę duży plus. Oczywiście pamiętam o obronie strzelców, ale jak znajdzie się taki latający as, to łucznik i tak polegnie. Porównując do Cytadeli: Tam są jednostki wolne. Nie trzeba więcej tłumaczyć.

Magia Ziemi: Jeszcze większy bonus do obrony, teleport miejski, pozycja raczej obowiązkowa.

Magia Wody: Teleport (Chodzi o oblężenia + Hydry i te inne sprawy) Modlitwa, Blessy - po prostu wspomagacze. A to dla Cytadeli najważniejsze. Innym zamkom też pomocne, ale one zazwyczaj wybierają inną magię.

Madrość: Bonus do czarów. Udostępnia Teleporty, i czasem warto wybrać to dla takiego jednego czaru, bo reszta umiejętności jest już raczej słaba. Ale to zależy od mapy. A co do cytadeli, to ona ma 3 poziomową Gildię Magów, więc jeśli gra się na dwa zamki (Dwóch przeciwników) to jak nam się nie trafi wymarzony czar, to współczuję.

Logistyka: Na pewno lepiej mieć ten bonus niż parę innych. Więcej chodzimy = Szybciej wygramy lub coś odbijemy. Na mapach XL pozycja obowiązkowa na pierwszym miejscu.

Skut. Ataku - Po prostu zadajemy więcej obrażeń. Raczej we wszystkich zamkach (oprócz Twierdzy) stawiam na defa, więc taki bonus zamiast paru punktów do ataku się przydaje.

Armii nie mieszam nigdy lecz są wyjątki. Po ciężkiej bitwie gdy mam resztki po obiedzie i się coś do mnie przyłączy, lub jak po prostu dostanę naprawdę dobry bonus to zamieniam z najsłabszym oddziałem i potem gdy wracam (Albo robię łańcuch) do zamku to zostawiam w innym, do którego należy (Albo do mojego, gdy zdecyduję się zebrać wszystkie jednostki). A oprócz tego jak się trafi "orzełek" dla Hydr to przeciwnik często już obgryza paznokcie.

Odporność: Na pewno jak ktoś grał Cytadelą to zdarzyło mu się skrzyżować miecze z jakimś potężnym magiem. Ten zaś nas jechał jak chciał, bo może mamy najodporniejszego w grze bohatera ale nie na czary. Tak więc ten bonus 20% może wydawać się niski, jednak co można by innego wybrać? Ponosimy trochę mniejsze straty od czarów (Przeciwnik to odczuje) i chyba czasem trafi nam się takie coś jak Dłorfy (Krasnoludy..) posiadają.

Nie rozumiem po co komu wszystkie 4 żywioły? To tylko straty slota ponieważ dobremu graczu wystarczy jedna lub dwie dziedziny. Nie wszystko można mieć. Coś kosztem drugiego. Nie tylko magią się żyje.

Inteligencji lub mistycyzmu nigdy nie biorę. Są studnie i miasta, które odnawiają nam manę i to powinno wystarczyć. A w pierwszej lepszej walce z jednostkami na mapie nie używa się czarów, chyba, że mamy obok studnię lub wykorzystamy to na taką strzałę zabierającą chyba 3 many..

Jest taki czar "Spacer po wodzie" i często on załatwia problemy z Nawigacją. Nawet jeśli nie mamy zasięgu to lepiej stracić te dwie-trzy tury na podróż po wodach niż potem mieć lukę w takim czymś jak skuteczność ataku.

Finanse dają tylko 500 Golda. To NIEWIELE. Nie rozumiem po co tracić slota. Rozumiem, gdy gramy na 2-3 przeciwników którzy są w sojuszu to brak kasy by ochraniać coraz to nowo-zdobyte zamki. Ale 500 SZ dziennie nie bardzo to poprawia. Od tego są targi, Herosi od odbijania kopalni, skrzynie etc. Pomyślcie w ten sposób: Gdy nie wybierzemy takiego płatnerstwa, to stracimy więcej jednostek w walkach, a te 500 SZ nam tego nie da co stracimy. A ilości tych jednostek są ograniczone.

Dyplomacja: Psuje rozgrywkę. To w grę w ogóle nie wchodzi, tego nie powinno się wybierać. Chyba, że jesteśmy tak ograniczeni, że zrobimy wszystko by wygrać nawet z takim botem, niż pobawić się umysłem w wymyślanie taktyki.


http://i35.tinypic.com/d0ef.png

Offline

 

#41 2009-02-08 21:26:19

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Dla Kleryka:
1.Mądrość
2.Inteligencja
3.Magia Ziemi
4.Magia Powietrza
5.Magia Wody
6.Logistyka
7.Talent Magiczny/Taktyka
8.Dyplomacja/Nauka
Gdy gramy bez regulaminów PLH i WoH,bardzo fajna jest dyplomacja.Umiejętności 7 i 8(Nauka i Talent Magiczny)rzadko sie trafiają dlatego zamiennikiem może być Taktyka,Szczęście,Dowodzenie,do wyboru.

Dla Rycerza:
1.Logistyka
2.Taktyka
3.Łucznictwo
4.Skuteczność Ataku
5.Płatnerstwo
6.Magia Wody
7.Magia Powietrza/Magia Ziemi
8.Magia Ziemi/Dyplomacja/Dowodzenie
Znowu ostatnie umiejętności do wyboru,gdyż zależy to od sposobu w jaki gramy,mapy i innych czynników.
Dyplomacja wcale nie psuje gry,chyba ,że osobie która jej nie ma. .Ostatnio grałem z kolegą( ja - Stronghold,on - Castle) i rozgrywka skończyła się źle dla mnie,ponieważ on miał dyplo i przyłączył sobie Tytanów,Starożytne Behemoty i inne potwory.Mimo,że miałem wybudowanego w mieście Graala,oblężenie było nie do odparcia.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#42 2009-02-09 17:07:29

tasakadi

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-01-29
Posty: 3
Miasto: Lochy
Jednostka: Chłopowie xD

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

1.Madrosc
2.Magia ziemi
3.Log.
4.Atak
5.Dowodzenie
6.Szczescie
7.Znajd. drogi
8.Obrona/Kontrola nad katapulta(zapomnialem jak to sie nazywa)

Offline

 

#43 2009-02-09 18:10:52

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

"Kontrola nad katapulta", to jest Balistyka .
U mnie sie to troszke zmienilo. Jak dobrze wszyscy wiemy, to w kazdym miescie sa bohaterowie od magii, czyli nazwijmy ich "Mag" a takze bohaterowie "od wojowania" i nazwijmy ich "wojownik" - na przyklad w miescie Zamke sa to kolejno: mag- Kleryk i wojownik- Rycerz, wiec tak:

Mag:
1. Madrosc
2. Magia Powietrza
3. Magia Wody
4. Magia Ziemi
5. Magia Ognia
6. Inteligencja
7. Talent Magiczny
8. Logistyka/ Taktyka/ Miscytyzm

Wojownik:
1. Logistyka
2. Dowodzenie
3. Madrosc
4. Magia Wody
5. Magia Powietrza
6. Taktyka
7. Znajdowanie drogi
8. Skutecznosc ataku/ Platnerstwo

Ostatnio edytowany przez stasek93 (2009-02-09 18:11:18)


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#44 2009-02-09 19:39:16

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

stasek93 napisał:

Mag:
1. Madrosc
2. Magia Powietrza
3. Magia Wody
4. Magia Ziemi
5. Magia Ognia
6. Inteligencja
7. Talent Magiczny
8. Logistyka/ Taktyka/ Miscytyzm

Powietrze i ziemię rozumiem, nawet ogień ujdzie, ale woda to dla mnie kompletna strata cennego miejsca, chyba że bohater specjalizuje się w dziedzinie czaru z magii wody, ale wtedy wyrzuciłbym ogień. 4 magie to zdecydowanie za dużo, wystarczą najlepsze, czyli ziemia i powietrze, z wskazaniem na ziemię, bez której może być ciężko. Inteligencja ok, ale za wyjątkiem czarnoksiężników i suwerenów, którzy mogą skorzystać z wiru magii. Talent to kolejna strata miejsca, choć w porównaniu z takim czymś, jak mistycyzm, czy sokole oko jest nawet niezły. Zupełnie zaś nie rozumiem mistycyzmu, po co brać takie śmieci i zajmować nimi cenne miejsce? Mistycyzmu nie biorę nigdy, za wyjątkiem sytuacji bez wyjścia, czyli gdy to coś trafi mi się z sokolim wzrokiem, bądź nawigacją (na mapie bez wody, bo w przeciwnym razie biorę nawigację).

stasek93 napisał:

Wojownik:
1. Logistyka
2. Dowodzenie
3. Madrosc
4. Magia Wody
5. Magia Powietrza
6. Taktyka
7. Znajdowanie drogi
8. Skutecznosc ataku/ Platnerstwo

Logistyka świetna oczywiście, dowodzenie? Nie do końca jestem przekonany, raczej unikałbym pochopnego wybierania tego skilla, bo ogólnie jest taki sobie, nie najlepszy, z drugiej strony nie jest też najgorszy. Mądrość dla woja to chyba jakieś nieporozumienie. O ile dla maga jest to dobry skill, to dla woja liczą się tylko podstawowe czary, do których nie potrzeba mądrości. Woda to totalny niewypał, sto razy lepiej mieć ziemię i/lub powietrze. Taktyka to najlepszy skill w grze, więc nie ma o czym mówić, należy brać przy każdej nadarzającej się okazji, znajdowanie drogi jest średniawe, można wcisnąć zamiast niego balistykę, czy nawigację na mapie z wodą, choć samo w sobie znajdowanie znajdzie jakieś zastosowanie, więc unikać tego nie trzeba. Skut. ataku i płatnerstwo - najlepiej mieć oba, a jedno to absolutny mus dla wojownika. Niekiedy może się trafić odp. na magię, co wziąłbym zamiast dowodzenia, ale ogólnie idealny woj to dla mnie:

1. TAKTYKA,
2. Logistyka,
3. Skut. ataku,
4. Płatnerstwo,
5. M. ziemi,
6. M. powietrza,
7. Balistyka,
8. Odp. na czary/Nawigacja (w przypadku mapy z wodą).

tasakadi napisał:

6.Szczescie

Bez urazy, ale to propozycja, jak skutecznie zniszczyć sobie miejsce? Branie tego badziewia jest jak samobójstwo, bądź marnotrawstwo miejsca.

altaeir napisał:

Gdy gramy bez regulaminów PLH i WoH,bardzo fajna jest dyplomacja.

Tak, w szczególności, gdy pozwala nam być nie do pokonania, rzeczywiście super... Jaki cel ma gra, skoro wynik jest z góry wiadomy?

altaeir napisał:

Umiejętności 7 i 8(Nauka i Talent Magiczny)rzadko sie trafiają dlatego zamiennikiem może być Taktyka,Szczęście,Dowodzenie,do wyboru.

Zamiennikiem? Od kiedy najlepszy skill w grze, czyli taktyka, ma jakiekolwiek porównanie do nauki, talentu, dowodzenia, czy w szczególności do gniotu, jakim jest szczęście?

Offline

 

#45 2009-02-09 20:11:50

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: 8 najpotrzebniejszych umiejętności dodatkowych

Zagraj na arenie,wtedy zobaczysz czy szczęście jest takie złe.Dowodzenie jest bardzo dobrą umiejętnością,gdyż wtedy zaatakuję dwukrotnie tym samym oddziałem w jednej turze.Umiejętności rozpisywałem dla maga,więc zadawanie pytań,po co mi talent magiczny jest bez sensu.Nauka też się przydaje w levelowaniu naszego bohatera.Jeśli idę całkowicie drogą magiczną,w jakim celu mam wybierać taktykę?Umiejętności rozpisałem tylko dla Kleryka i Rycerza,nie dla klas mieszanych.Nie twierdzę,że taktyka jest zła,nie zrozum mnie źle.Mam nadzieję,zenie wstawisz mi upomnienia za offtop,ale tutaj odpowiedziałem na twój post.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.plr.pun.pl calivita Metki skóropodobne Kantory Rzeszów