Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2012-08-10 20:48:31

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Twierdza

Tak jak zamkiem nie postawisz aniołów w pierwszym tygodniu to już masz w plecy, bo masz słabszą farme. Jak słabsza farma to i słabszy bohater i mniej kasy, możesz się nie wykupić. Twierdza wbije i zrobi jesień średniowiecza.

Offline

 

#22 2012-08-10 22:48:03

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Zamek vs. Twierdza

Baron, jeżeli będziesz grał na czas to dasz zamkowi szansę się rozbudować i wykupić


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#23 2012-08-11 21:01:52

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Zamek vs. Twierdza

Twierdza robi szybki wlot i zazwyczaj pozamiata Zamek nie będzie się miał zbytnio czym bronić, a i bohater twierdzy będzie silniejszy, bo posiadanie behemotów pozwoli mu atakować silniejsze neutrale co = większy exp= wyższy lvl = wyższe staty i więcej skilli

Ogólnie im dłużej trwa gra tym gorzej dla twierdzy, bo podchodzenie do zamku to średni pomysł, a uruki i cyklopy raczej mnicha i kusznika nie przestrzelają


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#24 2012-08-12 11:36:15

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Zamek vs. Twierdza

Przestrzelą, pamiętam jak kiedyś walczyłem z Deferdusem arenkę. Jego barbarzyńca miał ogromną ilość ataku, a ja grałem Loynisem, który miał używać modlitwy do podreperowania statystyk (które były zbalansowane, ale mogłyby być nieco lepsze). Problem w tym, że trafił mi się płaszcz o którym zapomniałem, a blokował zaklęcia wyższych poziomów. Zostałem bez modlitwy, a moim kuszom i kapłanom się trochę oberwało z tego powodu. Głupio mi było jak cholera, choć miałem slow i blessa a Def miał kiepsko z magią. Sporo głupot wtedy zrobiłem i nie powinienem był wówczas wygrać.

Może to wynika ze statystyk, ale jakoś nie jestem przekonany do kapłana i kusznika vs uruk + cyklop. Kusznicy szybko giną, a kapłan najbardziej wybitny na swoim poziomie nie jest, choć można to powiedzieć też o cyklopie i uruku (ale oni są z wyższych poziomów niż strzelcy Zamku).


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#25 2012-08-12 12:40:05

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Twierdza

Taka sytuacja to tylko na arenie, bo w grze jak będziesz miał cycki to bardzo mało.

Offline

 

#26 2012-08-13 13:18:25

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Zamek vs. Twierdza

W kazdym zamku najlepiej zatakowac na poczatku jak jeszcze sie nie rozbudowal przeciwnik. Co chcecie atakowac ? Z gremlinami i jezdzcami na pikinierow i kusznikow ??? To samobojstwo . A jak dojda gryfy to urukowie ich nie skompensuja ... Pozniej co macie ? Nawet jak wybudujecie behemota to jest on JEDEN . I nie zaszaleje bo przeciwnik ma juz miecznikow co najmniej . A pozniej kaplanow a wy co ? ptaki ? Ale 3 tylko . A pozniej juz tylko dochodza wam ogry a przeciwnik ma juz kawalerzystow . Za chwile anioly a wy czekacie na cyklopy ... Nie widze za bardzo z czym atakowac zamek w pierwszym momencie ?

Offline

 

#27 2012-08-13 13:52:12

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Zamek vs. Twierdza

Baron ja już mówiłem. Zapoznaj się z podstawą, gdzie jakie jednostki, potem trochę pograj i dopiero możesz z nami dyskutować.

Offline

 

#28 2012-08-13 14:19:28

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Zamek vs. Twierdza

Baron w pierwszym tygodniu w twierdzy masz behemoty i ptaki wybudowane z zamkiem, czyli na czas 1/2/1 masz 3 miśki i bodajże 9 ptaków.
Zamek, by budować takiego miecznika już traci jeden dzień dodatkowy, bo wymagana jest kuźnia.
Na szybki wlot twierdza jest jedną z najlepszych o ile nie najlepszą alternatywą.

Po za tym miecznicy nie sprostają miśkom,a ty na ten czas niemal na pewno nie będziesz miał ani 6, ani 7 lvl, bo na ten pierwszy trochę drewna idzie, a drugi na ten czas jest po prostu drogi.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#29 2012-08-13 18:08:46

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Zamek vs. Twierdza

Baronie, co ty wgl gadasz, takich bzdur dawno nie słyszałem. W większości gier łatwiej zrobić szybki wjazd Twierdzą, tak ja twierdze...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#30 2012-08-14 20:07:48

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Zamek vs. Twierdza

Każde z tych miast ma zupełnie inne zastosowanie. Twierdza to bardzo niewygodny sąsiad na S, zamek za mocno nie straszy tymi swoimi zbrojnymi A do kapłanów i czempów to barby nawet dojść nie pozwolą ;p

Na XL zdecydowanie wolę zamek, bo na tego typu mapkach często idzie zbudować anioły w 1 tygodniu. Szansa na spotkanie behemota w 1/2 tygodniu jest nikła, później ta przewaga nie ma takiego znaczenia. Boli z kolei brak cyklopów, które dostaniesz dopiero przy szczęściu do kryształów.

Na L i M siły dość wyrównane, osądziłbym tu remis z leciutką przewagą twierdzy. Niech będzie, za te behy i spółkę w 1 tygu. No i Crag Hacka, który bez trudu kładzie Orrina czy Valeskę.


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki