Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2010-06-14 21:56:11

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Jeśli już farmujesz to na xl, gdzie pewnie puchy się trafią nie ma mocnych. Grając np. na takim random balance pc2, gdzie masz 2 inferna, w 2 miesiącu dosłownie miażdżysz wszystko, a samo miasto takie drogie nie jest. Jeżeli doliczysz, do tego zalety płynące z Wrót wymiarów na takiej xl i późniejszą słabą sytuację WŻ, którego bohaterowie i jednostki na dłuższych grach sporo tracą to nie ciekawie wygląda to dla żywiołaków. No i ciężko się Wrotami utopię obrabia.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#12 2010-06-15 14:42:03

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Grając na pc2 nawet bastion, przy dużej ilości entów, krasnali (o to nie trudno) i ok 80 elfów (jak uda się zrobić db to można nawet przebić 100 sztuk) jest sobie w stanie poradzić z farmioncym inferno (do końca pierwszego miesiąca), a biorąc pod uwagę, że wrota to najszybsze miasto w grze ( tak ogólnie patrząc) to jest spora szansa na to, że demony zostaną po prostu wystrzelane jak kaczki przez burze i lód. To się oczywiście ma do pc2 (moim zdaniem).

Podczas gry na jakiejś mapce wszystko zależy od czasu gry i od tego, czy inferno farmi.


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#13 2010-06-15 22:29:20

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Jeżeli nie będzie fenixów to WŻ nie zacznie. Wtedy przy haste Wrota zostaną rozniesione w pył, a słaby 5 i 4 lvl nie pomoże. Poza tym drugie miasto to od chu*a materiału i ewentualnie więcej czartów, to ma znaczenie.


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#14 2010-07-16 20:44:11

 Rufus42

Obywatel

Skąd: Żabki
Zarejestrowany: 2010-07-16
Posty: 105
Miasto: kilka
Kampania: lubie te z Cienia Śmierci
Jednostka: najfajniejszy jest chłop :)
Bohater: Pan Piotr-sam zrobił kuchnie
Magia: combo
WWW

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Worta są lepsze od inferno - słabiutkich dziwadeł1


Praktyker - da rade!

Offline

 

#15 2011-05-18 14:27:26

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Wrota miazdza ... Nie trzeba nawet analizowac ... Troche klopotow moze byc z rogaczami jak jest ich duzo . Natomiast nie ma z Ifrytami bo na Feniksy ogien nie dziala !
Z innymi nie ma problemu...

Offline

 

#16 2011-05-18 14:31:26

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

WZ dostanie ostro po POSLADKACH . Horda demonow wgniecie w ziemie spora ilosc wroga. Reszte dokancza diabol oraz ifry(oraz czarty, oczywiscie po zfarmieniu wroga)


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#17 2011-05-18 14:33:47

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Nie trzeba analizować? Wątpię. WŻ przy szybkiej grze ma przewagę, z czasem proporcje się odwracają. Mówisz, że fenixy dadzą radę ifrytom? Uwierz, że będzie im ciężko, ifryty i tak podlecą do lodu i burzy, a diabły i czarty zrobią swoje. Masa demonów będzie likwidowała połowę oddziału jednym ciosem, jeżeli się dobrze sfarmi...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#18 2011-05-18 15:56:38

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Demony po farmieniu kładą całe oddziały na hita, takie małe sprostowanie.
Inferno od 3 tygodnia daje rade.

Offline

 

#19 2011-05-19 17:31:21

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Mase rogatych to trzeba najpierw miec... Poza tym masa Feniksow jest lepsza niz masa rogatych...
A to nie przyrasta tak jak szkielety...

Offline

 

#20 2011-05-19 18:03:44

 Visttia

Obywatel

2088082
Skąd: Archiwum X
Zarejestrowany: 2011-05-04
Posty: 74
Miasto: Loch
Kampania: Smocza Krew
Jednostka: Czarne Smoki
Bohater: Mutare
Magia: Wszelaka
WWW

Re: Wrota Żywiołów vs. Inferno

Mimo, że za WŻ nie przepadam to na małe mapy są świetne bo jest bardzo duży przyrost i jednostki są dość tanie (tańsze przynajmniej od jednostek w Inferno).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Zamość przegrywanie kaset vhs warszawa