Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2012-08-31 16:39:52

Kramer

Obywatel

43458767
Skąd: Poznań- miasto doznań
Zarejestrowany: 2012-05-07
Posty: 226
Miasto: Cytka
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Archanioł/ gorgona
Bohater: Isra :p i Tazar

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Poruszanie się jednostek samopas to często fajna sprawa, bardzo dobrze zastępują tzw. szczurki z innych części. Zbieramy nimi zasoby, odkrywamy mapę, dosyłanie armii jest proste

Nie podoba mi się natomiast perspektywa walki bohaterem podczas bitwy. Np. w 3 miesiącu bohater może łatwo paść w starciu z silniejszymi neutralami, stąd nie ma mowy o podpakowujących armię Tazarach z trójki.

Wybieranie jednostek na każdym poziomie to również dobry pomysł, szkoda że komuś nie chciało się robić 7 poziomów Najlepsze byłyby alternatywne ulepszenia znane z piątki.


Prawdziwy kramarz jest nieógięty i nie wie, co to strach. Jego straszliwa zdolność ószczóplania portfeli sieje zamęt i zniszczenie w szeregach klientów. Swoje ofiary zwabia żółtymi dywanami i różowymi podószkami, a następnie zaczyna krzyczeć. Jeżeli dostrzeżesz jego wzrok, powoli wycofaj się i nie wykonój gwałtownych róchów. Kiedy do Ciebie podejdzie, jóż będzie za późno. Zawładnie twoim ómysłem i zmósi Cię do zakópó. Jeżeli właśnie myslałeś o ó, już cię ma.

Offline

 

#12 2013-10-06 22:51:42

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Cala dziedzina mikstur jest swietna . Tego nie bylo dotad . Magia bardziej zbalansowana . Zniknelo latanie po mapie . Oslepic mozna maksymalnie na 3 tury nie na 20-30 jak miales moc . Pojawilo sie kilka ciekawych zaklec typu spychanie w kierunku . Artefakty sa fajne bo daja umiejetnosci podstawowe np. ten od przyzywania daje przyzywanie jednostek w stopniu podstawowym . Artefakty nie sa az tak napakowane jak plaszcz nieumarlego . Pojawily sie tez nowe o ciekawych wlasciwosciach typu drugi atak czy negacja kontry .

Offline

 

#13 2013-10-07 10:31:50

 Wuwu

Rekrut

Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-05
Posty: 253
Miasto: Zamek
Kampania: Nowy początek
Jednostka: Archanioł, Rdzawy Smok, Feniks
Bohater: Gem, Sandro, Gelu

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Chyba moja kolej:
- Świetna muzyka
- Świetna fabuła ( ach te pergaminy do przeczytania )
- Mikstury
- Dobre ,,współgranie'' artefaktów z Gathering Storm
- Rozwój bohaterów
- Zaklęcia i ich klimatowe opisy
- W dodatkach ( NARESZCIE!! ) zrobili nowy wygląd dla bohaterów głównych
- Dobry edytor


,,Ptaki męczy latanie jak chodzenie ludzi"

Offline

 

#14 2013-10-07 12:07:29

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Picie miksturek wbrew pozorom jest przydatne ot taka mikstura nieśmiertelności, która nie raz uratuje tyłek w bardziej epickich bataliach. Bohaterowie dają dużo premii, rzucają czary a mając np. Taktykę wspierasz całą armię. Wiadomo że wysokopoziomowi bohaterowie atakują mocniej i mogą więcej, ale nawet na poziomie 10-18  są już w stanie wspierać armię, grając z kimś można wtedy zakończyć rozgrywkę, wtedy i tak sporo zależy od armii. Lepiej jednak nie bagatelizować bohaterów, bo zginą dość szybko a są oni sercem i duszą armii, bez nich po prostu wszystko idzie gorzej.

Mniejsza liczba poziomów już dawno przestała mi przeszkadzać, daje ona też okazję do wepchnięcia drugiego bohatera do armii. Jest tutaj więcej okazji do układania określonej kompozycji armii, by lepiej kontrować specyficznych przeciwników.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#15 2013-10-07 22:05:43

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Poziomow pozornie tylko jest mniej . Jak popatrzec to nawet wiecej .
Kazdy prawie poziom ma dwa rodzaje jednostek . Jedna slaba i duzo druga mocna i malo .
Np. Ptaki i behemoty .
Zatem jest 8 poziomow oraz 9 poziom czarne smoki przyrost 1 ale statystyki olbrzymie .
Dwie mikstury sa podstawowe . Ozywiajaca za 1000 i leczaca za 500 . Majac juz troche nabuzowanego bohatera mozna dzieki nim rozgramiac armie . Ja kupuje po 20 takich i w ostatniej chwili np gdy zostaje 7 zdrowia lecze rany i znowu jest 300 np :-):-):-) To jedna z podstawowych taktyk . Tego zupelnie nie bylo i to jest plus !

Offline

 

#16 2013-10-08 11:54:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Ostrożnie z miksturami bo można łatwo wypstrykać się z pieniędzy. Lepiej trochę podleczyć, ale przed ciężką bitwą dobrze jest łyknąć coś na nieśmiertelność (ale można to rozproszyć czarami) by nie ryzykować. W przeciwieństwie do many, zdrowie leczy się natychmiast przez 1 turę nawet gdy było się kompletnym trupem. Stąd dobrym konceptem jest ostrożne tankowanie neutrali by oszczędzić na armii (sytuacyjne, bo lepiej nie podrzucajmy bohatera jednostce która ma nas na hita). Mikstur można znaleźć całkiem sporo na mapie, ale nie każda jest jednakowo przydatna. Fajny jest też pomysł na sklep, gdzie można kupić coś taniego a przydatnego. Ze sprzedawcy artefaktów z III nie korzystałem, a przynajmniej sobie nie przypominam. Po prostu ceny zbyt drogie, lepiej było wykupić armię a artefakty znaleźć.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#17 2013-10-08 21:41:36

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Troche kasy na mikstury idzie ale i tak malo tysiak za ozywienie to moim zdaniem nic . A 500 za uleczenie czyli ozywienie praktycznie to juz darmocha . Ja zbieram bohaterem kontry i tym samym oszczedzam jednostki . Stad mikstury niezastapione a jak trzeba podejsc pod magow to bez mikstur ciezko bo wala ostro . Tak sa tez dziwne mikstury typu dajace 3 do ruchu itp. Nie wszystkie sa rewelacyjne jak te dwie . Ale nawet jak mozna rzucic i wybucha to na poczatku potrafi uratowac bitwe .

Offline

 

#18 2013-10-12 20:44:50

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Jak się gra postacią magiczną to bywa, że bardziej opłaca się rzucić użyteczny w danej chwili czar. Takie "ofensywne" buteleczki są fajne na start, kiedy bohater nie jest w stanie nikomu zbyt mocno przywalić. Potem mając jakieś mikstury osłabiające mamy taką jakby magię Śmierci w butelce, ale potem trochę szkoda ruchu. Mając drugiego bohatera można dać mu mikstury, by nimi ciskał.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2013-10-12 20:45:11)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#19 2013-10-12 22:47:34

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Ta te wybuchy sa dosc slabe i tylko na poczatku sie przydaja . Powinna byc mozliwosc kumulacji i rzucenia na raz kilku . Z tym ze z kolei za latwo mozna by bohatera wykonczyc . Ta gre by trzeba zbalansowac . Swietne pomysly ale wszystko niedorobione .

Offline

 

#20 2013-10-19 15:50:00

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Pewne rzeczy wymagały szlifu, sporo zostało poprawionych w patchach, resztę trzeba poprawić samemu lub Equilibrisem. 3DO potrzebowało tej gry, bo miało problemy finansowe które powstały nie wiem jak, bo przecież Heroesy przynosiły ogromne zyski. To magiczne remedium było rushowane by pojawiło się jak najszybciej, wersja 1.00 jak słyszałem nie miała nawet działającego multi!


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lodging Corbu