Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2013-10-20 22:24:26

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Tak smutne . Gra miala olbrzymi potecjal . Zreszta h3 nie wyczerpala swojego jeszcze by pociagnela . H4 wprowadzala same dobre zmiany niestety niedorobione . A jeszcze to jest rynek trzeba zarabiac .  Niepotrzebnie wprowadzili pieszych bohaterow i konnych na mapie . Dwa razy wiecej roboty . Dodanie piatej magii tez bez sensu i niepotrzebe powtarzanie pod inna nazwa mistycyzmu i inteligencji 5 krotnie . A na koniec katastrofalne pomieszanie jednostek miedzy zamkami . Seria bledow .

Offline

 

#22 2013-10-21 12:09:56

 Wuwu

Rekrut

Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-05
Posty: 253
Miasto: Zamek
Kampania: Nowy początek
Jednostka: Archanioł, Rdzawy Smok, Feniks
Bohater: Gem, Sandro, Gelu

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Pomieszanie to serio mogłoby wyglądać inaczej i lepiej,
Natura jest OK, chociaż te białe tygrysy bardziej bym widział jako neutralnych.
Chaos wyrzucić ifryty i dać kogoś innego
Śmierć ja bym zrobił samych truposzy, a Kreeganom zrobił oddzielne miasto.
Życie tylko zmienić balisty, lub chociaż ich wygląd
Moc wyrzucić centaurów, ( choć w sumie mogły by zostać skoro odkryły w sobie to barbarzyństwo ) harpie i nomadów
Ład tu by chyba mogło wszystko zostać


,,Ptaki męczy latanie jak chodzenie ludzi"

Offline

 

#23 2013-10-21 12:28:45

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Właśnie tworzono IV, bo III już nie dawała wystarczających dochodów. Samo Heroes Chronicles było tworzone głównie dla szybkiego zastrzyku gotówki, gdy większość studia pracowała nad IV.

Same miasta są ok i nawet nie wiem jak mogłyby wyglądać inaczej.
- Ifryty są naturalnymi wrogami Dżinów i darzą się gorącą nienawiścią, to naturalne że stanęli po przeciwnych stronach. Same Ifryty pochodzą ze Sfery Ognia, to nie Kreeganie, porzucili ich bo służba im stała się nieopłacalna.
- Sami Kreeganie po wydarzeniach z Might & Magic 6, Heroes 3 i dodatkach, znaleźli się w krytycznej sytuacji, odnosząc klęskę za klęską potrzebowali sojusznika. Tylko Nekropolia była zainteresowana bo trupom to i tak wszystko jedno. No i Kreeganie nie lubią bagien jak przypuszczam.
-


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#24 2013-10-21 12:31:40

 Wuwu

Rekrut

Call me!
Zarejestrowany: 2013-08-05
Posty: 253
Miasto: Zamek
Kampania: Nowy początek
Jednostka: Archanioł, Rdzawy Smok, Feniks
Bohater: Gem, Sandro, Gelu

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Heroes IV zaczyna z całkowicie nowym światem, bez potęg i z legionami nie zagrażających uchodźców, Kreeganie jakby się postarali to mogli by gdzieś na mapie ,,zakotwiczyć''


,,Ptaki męczy latanie jak chodzenie ludzi"

Offline

 

#25 2013-10-21 21:40:39

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Miasta i jednostki sa w porzadku . Nie mozna nic zarzucic . Chodzi tylko o bezsens typu krasnoludy obok golemow a tymczasem sa w grze gargulce ktore mozna bylo dac za krasnoludy itp . A krasnoludy zamiast wilkow . Balista zamiast gryfa itp. To oczywiste bzdury . Widac w ostatniej chwili zepsuli na szybko wklejajac .

Offline

 

#26 2013-10-22 11:07:50

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Nieprawda, mieszanie jednostek było i jest tradycją serii. Stare sojusze gasną, pojawiają się nowe. Czasami strony dogadują się ze sobą bardzo dobrze to i pakt trwa dłużej. Nowinka to jest z całą pewnością, bo krasnoludy zawsze siedziały z elfami w "leśnym" zamku. Pewna nowość w świecie fantasy, bo krasnoludy takie od Tolkiena (główny, choć niejedyny wyznacznik) nie lubiły elfów i nie cierpiały lasów. W samym Heroes też są pewne odmiany krasnoludów, np. czerwone krasnoludy które po przejściu do Akademii zajęły się produkcją smoczych golemów. Czerwone k. nie są nowinką, były już w Might & Magic.

Co do gryfów to jednak już utarł się wizerunek gryfa jako godła i przyjaciela człowieka. W H3 mamy gryfa jako godło i jednostkę, a w H5 jest nawet Święte Imperium Gryfów i też gryf jako jednostka. Ciekawy przeskok od sługi mrocznego Czarnoksiężnika z I-II. W sumie nawet lepsze gryfy w Zamku, bo jednak gryf kojarzy się z pewną szlachetnością i dumą, jak to orły. Same orły też pojawiały się u Tolkiena, choć on sam zaznaczył że nie wszystkie orły są dobre. Może nam się kojarzy z godłem Polski? Erathia jest trochę jak Polska, bo wszyscy chcieli ją zniszczyć czy dokonać rozbiorów.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#27 2013-10-22 21:47:29

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Jednak obecnosc gargulcow ktore sa golemami przeciez swiadczy ze pierwotnie mialy byc tam gdzie w trojce tylko na koncu popsuli bo sie nie wyrobili w czasie . Zamkow mialo byc pewnie 10 a upakowali do 6 stad balagan nie z zamierzenia . Krasnoludy wylecialy od elfow bo tam juz byl tlok 16 jednostek !!! Bo nie wyrobili z Wrotami Zywiolow .
Gryfy po prostu lataja a w zamku zawsze byl z tym problem . Dopiero trojka madrze to rozwiazala dajac sojusz z gryfami i skrzydla dawnym paladynom . I tu juz nie ma co mieszac jak jest dobrze .

Offline

 

#28 2013-10-23 14:12:45

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Hola, hola. Gargulce służyły Czarnoksiężnikowi, a Golemy były od zawsze lojalne Czarodziejowi. Zresztą w H4 gargulec jest żywiołakiem o twardej skórze, a nie konstruktem takim jak golem. W H3 też jest istotą żywą. Nie myl pojęć.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#29 2013-10-23 21:32:34

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Kamienny golem a pbsydianowy gargulec to pojecia identyczne . Mowia z czego cos jest zrobione . Pierwsze slysze ze gargulce sa zywe . Nie mozna ich wyssac przez wampiry ani magia na zywych ruszyc to jakie zywe ?
Ja zreszta nie mowie o kombinowaniu bo tym sposobem mozna zrobic wszystko i kazdego wcidnac wszedzie . Mowie o logice gry . Z przegladu stworzen wynika ze mialo byc inaczej na poczatku niz pozniej zrobili . Chyba zrobie watek o tym .

Offline

 

#30 2013-12-13 17:01:23

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Elementy gry, które się wam podobają.

Po prostu gargulce nie są oznaczone jako istoty nieumarłe czy mechaniczne. W Heroes IV zostały oznaczone jako żywiołaki poddane sferze Śmierci. Żywiołak nie jest do końca tym samym co istota żywa. Gargulec jako żywiołak sfery Śmierci brzmi kontrowersyjnie, przecież służył dobrym Czarodziejom. To prrawda, Czarodzieje z Bracady służą dobru, kontrolując nie zawsze szlachetne moce jak przypuszczam, magia sama w sobie jest neutralna. Wystarczy niewielka zmiana priorytetów by Czarodziej stał się Czarnoksiężnikiem i odwrotnie. Czarnoksiężnik wykorzystuje swój talent do własnych celów, a Czarodziej ma dokładnie to samo, ale bardziej skupia się na tym by świat był bezpieczniejszy i lepszy. Ład jest połączeniem Życia i Śmierci, Czarodzieje zdają się akceptować ten naturalny porządek (ład) rzeczy, co pozwala im odblokować zarówno ochronno-leczące moce Życia jak i złowrogą, osłabiającą potęgę Śmierci.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl