Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-05-23 21:18:05

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Seria Sid Meier's Civilization

Kto z was grał w tę niezwykłą serię? Kto nie zna, ten lamka.

Pierwszą część widziałem jeszcze na Amidze, ale nie grałem.
Drugą już poznałem osobiście, lubiłem sobie grać z bratem, te sojusze i te angielskie "Konsekwencje? Chrzanić konsekwencje!" . Każdy z nas grał praktycznie każdą cywilizacją, pamiętam na pewno Greków, Rzymian, Wikingów, Mongołów, Niemców, Egipcjan, Hiszpan, Persów i Japończyków. Ulubiona część brata, moja zresztą też.

Trzecia część nie przypadła nam do gustu. Głupie były te granice terytorialne, gdzie inna nacja budowała miasto na jednym kwadracie. I zabawy w kulturę.

Czwarta część... Nawet, nawet. Zostało kilka elementów z trójki, ale cała gra wywarła pozytywne wrażenie, dobrze rozbudowana i niezła muzyczka w menu głównym. Jednak brat uparł się przy dwójce.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#2 2010-05-23 22:24:38

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Seria Sid Meier's Civilization

Ja gralem w dwojke i trojke, ciekawa gierka. Ale nie wydawala sie dl mnie switna, poniewaz wole bitwy na wielka skale np. 3000wojow vs 10000wojow w Medivalu, niz 2karabiny maszynowe wali jeden helikopter.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#3 2015-03-01 12:24:50

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Seria Sid Meier's Civilization

Niedawno kupiłem sobie Civilization IV, gra bardzo fajna, przynajmniej dla mnie, ponieważ lubię tego typu strategie. Upodobałem sobie szczególnie Mongołów .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#4 2016-10-20 17:28:13

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Seria Sid Meier's Civilization

Heh, cóż przez 6 lat sporo się działo. Między innymi dorwałem się na emulatorze do jedynki, dalej hejtuję trójkę, czwórka jest świetna, a piątka po wydaniu mnóstwa dodatków też nabrała jakości i przekonała do siebie. Szóstka na początku odstraszyła mnie stylem graficznym, ale jak to gra Cywilizacji, ostatecznie przekonałem się. Szkoda tylko, że SI będzie głupie jak but, będą to na pewno poprawiać po premierze.

Która ma miejsce DZIŚ. WIEKOPOMNA CHWILA MOI PAŃSTWO. SEAN BEAN ŻYJE I MA SIĘ DOBRZE.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#5 2016-10-21 16:07:07

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Seria Sid Meier's Civilization

No i po premierze. Odwiedziłem stream https://www.youtube.com/watch?v=z1lNsdBLvmM jakąś godzinę, półtora po rozpoczęciu. Premiery były uruchamiane w kolejnych światowych strefach, stąd gracze z np. USA zaczynali grać szybciej niż w Europie. Z tego co widziałem, SI rzeczywiście ma problemy, chociaż to dotyczy w sporej części walki. Chociaż z innych sytuacji ciągle próbują ubijać z graczem bardzo nieopłacalne interesy, np. za futro chcą jedwabiu, sumę złota i jeszcze trybut przez ileś tam tur. Może jeszcze technologię? Jednocześnie jeśli wypowiadasz komuś wojnę bez dobrego casus belli to wtedy też robi się bulwers. Niby dobrze, bo wojujesz szabelką bez powodu to wiadomo, że inni sąsiedzi będą zaniepokojeni. Jednak jeśli sąsiedzi nie lubili twojego wroga to w czym problem? Nie powinni się ucieszyć i spróbować podzielić się łupem? Eh, ta SI. Wiadomo, że na wyższych poziomach trudności wcale nie stanie się mądrzejsza, tylko będzie oszukiwać przez dodatkowe premie. Z tego co słyszałem, premie te odpalają się na starcie, zamiast równomiernie wzmacniać przeciwników. Oznacza to, że nacje wczesnej gry (np. Aztekowie) będą mieć kłopoty.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#6 2016-10-22 09:47:16

 Obertyn29

Przybysz

Zarejestrowany: 2016-09-10
Posty: 29
Miasto: Forteca/Twierdza/Zamek/Nekro
Jednostka: Namiot medyka
Bohater: Jabarkas/Isra
Magia: Ziemi

Re: Seria Sid Meier's Civilization

No cóż, w dzisiejszych czasach, autorzy gier są tak skupieni na stworzeniu jak najpiękniejszej grafiki, że aż zapominają o podstawach, takich jak usunięcie błędów czy zbalansowanie gry; bo przecież typowy gracz ocenia gre po trailerze, a błędy odkrywa dopiero po zakupie gry - ja prawie nigdy w życiu nie kupiłem gry od razu po premierze (wyjątkiem było Polskie imperium: od krzyżaków do potopu, ale na szczęście, gra okazała się nawet dobra). Co do rozgrywki to bardzo nie podoba mi się mgła wojny - pewnie z przyzwyczajenia, że mgła wojny powinna być poprostu przyciemniona - tak jak to było w poprzednich częściach, czy też w aoe. Szkoda, że w grze nie ma Polski, bo naprawde zasługujemy na to bardziej niż jakieś Kongo...

Ostatnio edytowany przez Obertyn29 (2016-10-22 10:43:07)


"Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu" - Blaise Pascal

Offline

 

#7 2016-10-22 19:17:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Seria Sid Meier's Civilization

Wg przecieku, Polska jak i kolejne państwa będą w DLC. Na czymś zarobić trzeba. Kontynuując modę na nietypowych przywódców, gdzie mamy np. Francję z Katarzyną Medycejską (matka królów, regentka, trucicielka), Polska ma być przewodzona przez królową Jadwigę (właściwie to Króla).


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#8 2016-10-22 21:20:17

 Obertyn29

Przybysz

Zarejestrowany: 2016-09-10
Posty: 29
Miasto: Forteca/Twierdza/Zamek/Nekro
Jednostka: Namiot medyka
Bohater: Jabarkas/Isra
Magia: Ziemi

Re: Seria Sid Meier's Civilization

Dla mnie mało trafny wybór, ale mogli wybrać zawsze kogoś gorszego np. Henryka Walezego czy Bolesława Bieruta


"Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu" - Blaise Pascal

Offline

 

#9 2016-10-23 10:33:00

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Seria Sid Meier's Civilization

Długo nie rządziła, ale ogólnie to podjęty został szereg dobrych decyzji, który zaprocentował w przyszłości. Zresztą dla przykładu w tej części nie ma Aleksandra (Grecja), który był od samego początku serii. W ogóle już od piątki dobór nacji jest dość dziwny, bo często dają takie, które niczym wybitnym się nie wykazały.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#10 2016-10-23 12:37:34

 Obertyn29

Przybysz

Zarejestrowany: 2016-09-10
Posty: 29
Miasto: Forteca/Twierdza/Zamek/Nekro
Jednostka: Namiot medyka
Bohater: Jabarkas/Isra
Magia: Ziemi

Re: Seria Sid Meier's Civilization

Jeśli chodzi o tych nietypowych władców i pańatw, to chyba już wiem dlaczego, twórcy je wybrali. Powód jest taki sam, jaki kierował 3DO/NWC podczas tworzenia heroes 4 - chęć jak największego odróżnienia gry od poprzedniej części. Wystarczy porównać władców civ5 i civ6 - mało podobieństw.


"Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu" - Blaise Pascal

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl