Przybysz
Wszystkie są dobre, nawet aury. (Może dlatego tak mówię, bo gram tylko z kompami, zwykle 200% i silne potwory - wtedy to się liczy w którą stronę iść, żeby zdobyć tak potrzebny zasób lub gdzie jest większe skupisko artefaktów).
Nie zapominajcie że na mistrzowskim poziomie magii, zasoby ziemi pokazują całą mapę (drogi, góry, wody, drzewa, etc.), a aura artefaktów położenie wrogich herosów i miast.
Offline
Bez I poziomu magia nie miałaby sensu . Przyspieszenie, Spowolnienie to najlepsze czary w grze. Dalej jest uleczenie, rozproszenie, błogosławieństwo, klątwa, kamienna skóra, tarcza... TYCH zaklęć używa się praktycznie zawsze, chyba że gramy Yogiem w kampanii ;p. Te czary są, jak wspomniał Olórin, najwydajniejsze i najczęściej wykorzystywane, nawet wojowie je mają przeważnie.
Offline
Wydaje mi się, że przyspieszenie i spowolnienie mają nieco wyższe taktyczne zastosowanie w bitwie.
Offline
Przeciwko Lochowi jest bardzo dobry, choć nie tylko.
Offline
bless to potęga jeśli loch zdołałby opanować magię wody na mistrzu
Ogólnie magie 1 poziomu są najistotniejsze dla walki taktycznej, choć i na innych poziomach mamy coś potrzebnego. np. takie oślepienie z 2, czy zapomnienie z 3 poziomu
Offline
Oślepienie traci jeżeli bohater ma wode na mass i uleczenie. Ty rzucasz to po 10 many a on rzuci za 4 i to na wszystkie oddziały.
Offline
No niby tak, ale samo w sobie jest użyteczne
Przydaje się też teleport, choć jest to ryzykowny czar
Offline
Teleport na 1. poziomie?
Offline