Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2016-02-19 19:22:33

Heroine3

Obywatel

Zarejestrowany: 2016-02-19
Posty: 23
Miasto: Zamek/Inferno/Bastion
Kampania: eliksir życia
Jednostka: Archanioł/ifryt/jednorożec
Bohater: Sorsha/Nymus/Ryland
Magia: ognia/powietrza

Re: Magia poziom I

Według mnie  wszystkie raczej są dobre. Aury są najmniej przydatne jak dla mnie


Czy w życiu liczy się tylko szczęście?

Offline

 

#32 2016-02-19 22:00:08

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia poziom I

Tak, na I poziomie mamy najważniejsze zaklęcia, które później są dla nas kluczowe. Słabe zastosowanie ochrony przed danym żywiołem to z kolei przykład czarów raczej nieużytecznych.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#33 2016-02-20 10:36:16

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Magia poziom I

"Ochrony przed" są o wiele lepsze w Heroes 4, gdzie poza lepszą ochroną przed czarami z określonej sfery, poprawiały też statystyki jednostek w walce przeciw stworzeniom reprezentującym tę sferę. Trochę o tym pisałem swego czasu w dziale czwórki.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl