Większość z was porównuje miasta poziomami co osobiście uważam za tępe, przestarzałe i niemiarodajne rozwiązanie. Chciałbym wiedzieć dlaczego tyle osób w taki sposób dokonuje oceny i co chce przez to osiągnąć...
Offline
Ja nie porown oje miast poziomami, ja je dopasowywuje do mojego stylu gry, oraz charakerku(ktory do milych nie nalezy )
Offline
Generał
No więc, żeby nie było, że tchórzę:
Różnie to u mnie bywa. Gdy jednostki spełniają podobne funkcje w armii i mają ten sam poziom, to przyrównuję je śmiało. Właściwie to chyba robię raz tak, raz tak, zależy od rodzaju pojedynkujących się miast.
Offline
Ja nie tchorze, Sarcio. Tylko po prostu ten typ(czyli ja) tak ma, ze ma inne zdanie niz wszyscy.
Offline
Generał
Ja nic nie mówiłem, że tchórzysz.
GiBoN zrobił masowy odzew, rękawica została rzucona, trzeba odpowiedzieć.
Offline
Ponieważ takie porównanie daje czystko siłowy pokaz jednostek. Zgadzam się z tym, że może nie jest to do końca obiektywne, gdyż jednostki na tych samych poziomach rzadko mają te same zadanie.
Generalnie chodzi o to, że lepszego sposobu jeszcze nikt nie wymyślił, bo można rozpisywać się co się będzie działo w bitwie, ale tam już występuje zbyt wiele zmiennych
Offline
Ale to zasugerowales.
Ale widze, ze gobon porzocil temat, oj niedobry on jest, niedobry...
Offline
Nie porzuciłem. No porównywanie miast można ocenić na podstawie nastawienia miast, ról jednostek i ich statystykach oraz skillach. Następnie można ocenić wydajność miast i ocenić kluczowych bohaterów. Z tym jest już ciężej do napisania, bo wymaga pokazania indywidualnego spojrzenia na dany pojedynek.
Offline
To moze lepiej zmien temat tego posta na np: Taktyki walki miastami, oraz porownywanie ich do indywidualnego systemu zaczepnego, pozycjonalnego oraz uniwersalnego.
Offline
Nie, on jest nazwany właściwie, ja tutaj chcę wiedzieć, czemu ludzie dokonują oceny w taki, a nie inny sposób i zachęcić lud do bardziej kreatywnego postrzegania walki miast, co ze wszystkich rodzajów pojedynków( chodzi mi o tematy a vs b) jest najtrudniejszy, gdyż tutaj trzeba uwzględnić indywidualne predyspozycje miast, jednostek, bohaterów itp...
Offline