Obywatel
Co o nich sodzicie?
Wampiry lubie za umiejętności ale i za wygląd w Każdym Heroesie jest coś wampirzastego i wkażdym jest to coś bardzo mocne i wszystkie wyglądają świetnie
tylko nie w piątce
Offline
Wlasnie w piatce Wampiry byly naprawde fajnie zrobione. Niestety, brak tej animacji zaminiania sie w nietoperza, ale nie mozna miec wszystkiego...
Offline
Obywatel
Jednostka za bardzo napakowana!W ogole powinna byc usunieta z Nekropolii do Inferno bo Nekropolia i tak ma juz za duza moc.Oczywiscie jest to bardzo ciekawa koncepcja jednostki.Im wiecej roznych jednostek tym ciekawsza gra...
Offline
Obywatel
A jak ty chcesz przypasować jednostkę nieumarłą do demonów?
Offline
Generał
Zapewne teoretycznie. Chociaż Inferno rzeczywiście jest trudne w prowadzeniu. Nekropolia ma niby dużo szkieletów, ale zombi czy upiory nie są najwyższych lotów. Smoki są tanie, ale odstają od czołówki.
Za to wampiry robią to, do czego są stworzone. Są fajne we wszystkich częściach. Wzorowane na Draculi, taka arystokracja nieumarłych. Wysysają punkty życia i mogą się wskrzeszać. Warto je mieć w armii.
Offline
Wampiry, rycerze i lisze muszą nadrabiac braki w reszcie armii, niekontrolowana nekromancja to taka cecha, która sprawia, że w pewnym etapie gry reszta armii jest dla picu...
Offline
Rekrut
Wiadomo, że wampiry i alpy to jedne z czołowych jednostek swojego poziomu. Bardzo fajnie zrobiono animacje latania (przemiana w nietoperza).
Offline
Wampiry to najlepsza jednostka na swoim poziomie. Ma jeden z najbardziej użytecznych skilli w grze. Dobrze prowadzony oddział wampirów potrafi wygrywać całe bitwy bez strat. Krzyżowiec nie pozostaje daleko w tyle, ale mimo wszystko jest gorszy.
Ogólnie całe necro jest dość dziwnie rozłożone z jednostkami
słabe/przeciętne szkielety, które nadrabiają tylko necromacją
tragiczne/słabe zombie, które w gruncie rzeczy przerabia się na szkielety
słabe/przeciętne zjawy. Ogólnie nie są złe, a ich zdolność wysysania many potrafi napsuć krwi. Niestety są po prostu za słabe
bardzo dobre/świetne wampiry. Ich skill potrafi zapewniać zwycięstwo, a same w sobie też do słabeuszy nie należą.
dobre/bardzo dobre lisze. Są silne i walą kilka oddziałów na raz. Co ważne w przeciwieństwie do magogów nie walą w swoich.
świetni czarni rycerze. Możliwość podwójnej siły uderzenia i potraktowania przeciwnika klątwą robi swoje. Po za tym statystyki też mają niczego sobie
słabe/przeciętne kościane smoki. Uważane za najsłabsze jednostki 7 lvl i w sumie jest to prawda. Mają bardzo mocny skill, jednak szansa na jego wejście jest znikoma, tak więc ciężko brać go jakoś na poważnie po szerszym spojrzeniu. Fajnie jak wejdzie, ale nie można na nim polegać.
Wracając do wampirów to dziwnie by było, gdyby w mieście umarłych zabrakło jednostek, które w sumie są kwintesencją umarłych. Szkielety, zombie, zjawy(duchy) i właśnie wampiry musiały się pojawić w takim mieście. Ogólnie nie lubię necro, jednak dobór jednostek pod względem klimatycznym muszę uznać. Wampira niestety nie widziałem jeszcze w innych częściach heores. Jak będę miał okazje to obejże i kto wie, może się do necro przekonam
Offline
Wampiry są jednostką idealną do ekspansji mapy ze względu na swoją umiejętność specjalną, szybkość i dobre statystyki. Co do ich użyteczności w FB zdania są podzielone.
Offline
W samym FB więcej robią krzyżowcy, ale Alpów może być więcej i tam też mogą nieźle namieszać.
Offline