Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#31 2010-08-10 11:48:58

Dark Master

Obywatel

5850122
Zarejestrowany: 2008-01-20
Posty: 21

Re: Magia vs. Siła

No ale skad wiesz ze w gildii ci się modlitwa trafi aurat...?? cała magia to jedna wielka niewiadoma.


http://img229.imageshack.us/img229/7338/sygnatura46dk3rz7.jpg

Offline

 

#32 2010-08-10 11:49:49

Diego

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-07-28
Posty: 18

Re: Magia vs. Siła

Poprę cię pod tym względem bo nigdy nie wiadomo co może się znaleźć w danej gildii. Więc to ruletka.

Offline

 

#33 2010-08-10 11:53:52

Sevel

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-19
Posty: 7

Re: Magia vs. Siła

Z doświadczenia wiem że magowie wypadają gorzej od typowych wojowników. Ja zawsze biorę magię ziemi (wolę to od mądrości) i tylko to. Stone skin, shield z umiejętnością odporność na magie i nie ma bata. Takiemu magowi zazwyczaj jednostki padają jak muchy I co z tego że raz mi koleś rzuci implozje i zabije 10 archaniołów jak w tym czasie reszta mojej armii wyrżnie go do końca następnej tury

Offline

 

#34 2010-08-10 11:55:57

Gonzales

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-12-14
Posty: 8

Re: Magia vs. Siła

Stawiam na magie ) za pomocą magii siłe można podrasować a przy okazji mocno osłabić przeciwnika

Offline

 

#35 2010-08-10 11:57:44

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Magia vs. Siła

Magia magia i jeszce raz magia. Osłabia, rozwala, niszczy, wspomaga. Powiedzmy że mamy taką sytuacje nagle wyłazi nam przeciwnik z 3 razy wiekszą armią i logidtyka na expercie. Nie mamy co zwiewać itak nas dogoni chyba, że mamy takie czary jak chodzenie pow odzie (jeśli stoimy na brzegu a inny ląd jest blisko), Lot, Teleport no i najbardziej w danej sytuacji przydatny PORTAL MIEJSKI.

Druga sytuacja: Mamy niezłą armie, wiekszą od armii przeciwnika. Lecz mamy tylko jedną badź 2 jednostki strzelające. Armia wroga zaś zbudowana jest z samych jednostek strzelających... dajmy na to z szarych elfów. To oczywiste że po jakimś tam czasie dojdziemy do wroga, ale zanim nam się to uda zdarzy nam wystrzelać połowe armii. No i co robimy? Rzucamy grupowe zapomnienie :)Po kłopocie. Oni nie moga strzelać a my mozemy stracic czas na dojście do elfów :)nie będe podawał innych argumentów ale jest iuch o wiele więcej


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#36 2010-08-10 11:58:53

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia vs. Siła

Z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że SIŁA>MAGIA. Magia jest dobra w początkowych etapach gry, gdy trzeba jakimś piorunem zarzucić . Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć. Jeszcze jak się zdobędzie "Odporność" grając z typowym magiem to już naprawdę SIŁA>>MAGIA.
Szczególnie ważni są bohaterzy ze specjalnością płatnerz, o których pisałem w temacie "Bohaterowie i Umiejętności". Nie można też zapomniec o artefaktach "blokujących", że tak to nazwę magię (Płaszcz, Kula przeciwstawienia), które już całkowicie masakruję takowego maga .
P. S Sevel dobrze "prawisz" . Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez Doktor Schnabel von Rom (2010-08-10 11:59:06)

Offline

 

#37 2010-08-10 11:59:57

Gonzales

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-12-14
Posty: 8

Re: Magia vs. Siła

Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć.

I tu się z tobą nie zgodze, może na niektórych mapach, żeczywiście jest więcej do obrony i siły budynków, ale nawet jeśli to są to różnice jednego bądź 2 punktów a to nie jest dość dużo by się skarżyć, choćby dlatego, że są losowe artefakty dodające moc wiedze siłe czy obrone... więc tu jest los... ja sam nieraz planowałem rozwijać maga a wychodził mi wojownik, i na odwrót

Offline

 

#38 2010-08-10 12:00:41

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Magia vs. Siła

Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć.

I tu się z tobą nie zgodze, może na niektórych mapach, żeczywiście jest więcej do obrony i siły budynków, ale nawet jeśli to są to różnice jednego bądź 2 punktów a to nie jest dość dużo by się skarżyć, choćby dlatego, że są losowe artefakty dodające moc wiedze siłe czy obrone... więc tu jest los... ja sam nieraz planowałem rozwijać maga a wychodził mi wojownik, i na odwrót

Gonzales ma racje to jest kwetsia scenariusza i przypadku.

Ostatnio edytowany przez Macielug (2010-08-10 12:01:02)


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#39 2010-08-10 12:02:40

Sevel

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-19
Posty: 7

Re: Magia vs. Siła

Qbba, Ktoś kto kompletuje armie z samych jednostek strzelających jest chyba głupi IMHO 3 jednostki strzelające to absolutny max. Więc ta sytuacje jest absurdalna. Dodatkowo taki fighter przeważnie ma odporność na magie co z kolei chroni np 1/3 jednostek przed rzuceniem na nie jakiegokolwiek czaru Co do pierwszej sytuacji to w takim właśnie przypadku przeciwnik również ma te czary i jest to o wiele bardziej prawdopodobne także nie masz szans Ja jak juz wcześniej wspomniałem biore zawsze wiedze i magie ziemi. Reszta to umiejętności do walki. I jak gram z człowiekiem nie z kompem to obowiązkowo odporność na magię.

Pozdro

Offline

 

#40 2010-08-10 12:03:38

Diego

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-07-28
Posty: 18

Re: Magia vs. Siła

Niestety ja musze grać z kompem.
Ale podstawa to Inteligencja,Magia Ziemi,Dowodzenie.
Sila jednostek też jest ważna a z wskrzeszeniem i mnóstwem many można sobie wskrzesić całą armie i wyjść z walki z zerowymi stratami.

Offline

 

#41 2010-08-10 12:04:22

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia vs. Siła

Co do Dowodzenia i Magii Ziemi się zgodzę, lecz Inteligencja, to (moim zdaniem) strata jakże ważnego "slota", który można w całkiem inny sposób lepiej wykorzystać. Ponadto na mapie są budynki zwiększające manę x2, magiczne źródła, studnie(regenerujące mane) itp. Do tego są też arty przywracające po kilka pkt dziennie, oraz "Źródło Maga" które można złożyć. Dlatego ja w miejsce Inteligencji wolę dać np: Skut. Ataku, lub Płatnerz. Pozdrawiam

Offline

 

#42 2010-08-10 12:06:30

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: Magia vs. Siła

Oczywiscie że magia jest lepsza

A koles 60 atak 60 obrona 3 moc 3 wiedza, wszystkie umiejetnosci podnoszobe atak i wszystko, zarobista armia vs.

B 1 altak 1 obrona 40 moc 40 wiedza wszysto od magi i jeden feniks, 200 glemow


B: slow na dzien dobry

A- strzela i troche podchodz
B: rzca zapomnienie
A; troche podchodzi
B- rzuca berserk
A- wiekszosc jednostek rozwala się sama rzeszta strzele lub podchodzi
B- berserk
A- to samo
B- berserk
A- to samo
Jednostki z berserkow byly by juz bardzo wyczeroane
B blinda na te jednostki kture się " wymknelyu" i za blisko podeszly
A podchodzi tymi juz słabymi ew. strzela słabymi
B dobija ich wszystkich np. pioronami
A robi guwno
B wali implozje
a podchodzi tmi powiecmy dwoma dobrymi jeszczeodziałami
B implozja
A podchodzi
B telepor golemy na drugi koniec planszy i to samo

WALKA WYGRANA NA KORZYSC MAGI

oczywiscie nie wziolem tego pod uwage ze oczywuscie magi tez by miala przeciez ruwnozedna armie nie tam 200 golemow i feniksa
przygład sily: 80 bechemotow 120 cyklopow itp.

Offline

 

#43 2010-08-10 12:07:59

Krwiopijca23

Obywatel

Zarejestrowany: 2010-08-10
Posty: 10

Re: Magia vs. Siła

Kusznik napisał:

WALKA WYGRANA NA KORZYSC MAGI

Nie jest to takie proste.

Po pierwsze nie spotkalem się jeszcze chyba z bohaterem ktory mialby po 60 ataku i obrony i ni w zab zadnego czaru, chociazby dispela, ktorego jak sobie rzuci na lepsza jednostke to czarodziej juz ma smutno.

Po drugie - zalezy co rozumiesz przez "zarobista armia". Armii ktora dalaby się wytluc w sposob ktory przedstawiles nie nazwalbym "zarobista".

Kusznik napisał:

A robi guwno

Jak chcesz uzywac takich "doroslych" slow to sprawdz przynajmniej jak się pisza.

Offline

 

#44 2010-08-10 12:10:07

 Kusznik

Obywatel

Zarejestrowany: 2007-05-27
Posty: 62

Re: Magia vs. Siła

krwiopijca23 napisał:

Kusznuk napisał:

WALKA WYGRANA NA KORZYSC MAGI

Nie jest to takie proste.

Po pierwsze nie spotkalem się jeszcze chyba z bohaterem ktory mialby po 60 ataku i obrony i ni w zab zadnego czaru, chociazby dispela, ktorego jak sobie rzuci na lepsza jednostke to czarodziej juz ma smutno.

Po drugie - zalezy co rozumiesz przez "zarobista armia". Armii ktora dalaby się wytluc w sposob ktory przedstawiles nie nazwalbym "zarobista".

Kusznik napisał:

A robi guwno

Jak chcesz uzywac takich "doroslych" slow to sprawdz przynajmniej jak się pisza.

przypuszczajmy ze armie były by takie same rzucił by dispela i co? cała tamta armia by się rzuciła i go natłukła i tak pokolei
wtedzy zle podałem mniej wiecej statystki prawidłowe :
Siła: 30 30 5 5
Magia 5 5 30 30

jak tak pokolei by się dispelował to "magia" by w każdej turze rzucała jakiś wspomagajocy czar np. blesa playera albo samo implozje z magio ziemi na ex i 30 mocy duzo by zdalo

Offline

 

#45 2010-08-10 12:12:10

Krwiopijca23

Obywatel

Zarejestrowany: 2010-08-10
Posty: 10

Re: Magia vs. Siła

Kusznik napisał:

przypuszczajmy ze armie były by takie same

Kusznik napisał:

wtedzy zle podałem mniej wiecej statystki prawidłowe :
Siła: 30 30 5 5
Magia 5 5 30 30

Teraz to co innego. Twój poprzedni przykład był wysoce przesadzony i nierealny.

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mydlice.pl Prawnik Poznań Klinika medycyny estetycznej popularne rasy psów w polsce samsung avilas5230 zaproszenia-recznie-robione.eu