Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#31 2010-08-10 11:48:58

Dark Master

Obywatel

5850122
Zarejestrowany: 2008-01-20
Posty: 21

Re: Magia vs. Siła

No ale skad wiesz ze w gildii ci się modlitwa trafi aurat...?? cała magia to jedna wielka niewiadoma.


http://img229.imageshack.us/img229/7338/sygnatura46dk3rz7.jpg

Offline

 

#32 2010-08-10 11:49:49

Diego

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-07-28
Posty: 18

Re: Magia vs. Siła

Poprę cię pod tym względem bo nigdy nie wiadomo co może się znaleźć w danej gildii. Więc to ruletka.

Offline

 

#33 2010-08-10 11:53:52

Sevel

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-19
Posty: 7

Re: Magia vs. Siła

Z doświadczenia wiem że magowie wypadają gorzej od typowych wojowników. Ja zawsze biorę magię ziemi (wolę to od mądrości) i tylko to. Stone skin, shield z umiejętnością odporność na magie i nie ma bata. Takiemu magowi zazwyczaj jednostki padają jak muchy I co z tego że raz mi koleś rzuci implozje i zabije 10 archaniołów jak w tym czasie reszta mojej armii wyrżnie go do końca następnej tury

Offline

 

#34 2010-08-10 11:55:57

Gonzales

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-12-14
Posty: 8

Re: Magia vs. Siła

Stawiam na magie ) za pomocą magii siłe można podrasować a przy okazji mocno osłabić przeciwnika

Offline

 

#35 2010-08-10 11:57:44

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Magia vs. Siła

Magia magia i jeszce raz magia. Osłabia, rozwala, niszczy, wspomaga. Powiedzmy że mamy taką sytuacje nagle wyłazi nam przeciwnik z 3 razy wiekszą armią i logidtyka na expercie. Nie mamy co zwiewać itak nas dogoni chyba, że mamy takie czary jak chodzenie pow odzie (jeśli stoimy na brzegu a inny ląd jest blisko), Lot, Teleport no i najbardziej w danej sytuacji przydatny PORTAL MIEJSKI.

Druga sytuacja: Mamy niezłą armie, wiekszą od armii przeciwnika. Lecz mamy tylko jedną badź 2 jednostki strzelające. Armia wroga zaś zbudowana jest z samych jednostek strzelających... dajmy na to z szarych elfów. To oczywiste że po jakimś tam czasie dojdziemy do wroga, ale zanim nam się to uda zdarzy nam wystrzelać połowe armii. No i co robimy? Rzucamy grupowe zapomnienie :)Po kłopocie. Oni nie moga strzelać a my mozemy stracic czas na dojście do elfów :)nie będe podawał innych argumentów ale jest iuch o wiele więcej


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#36 2010-08-10 11:58:53

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia vs. Siła

Z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że SIŁA>MAGIA. Magia jest dobra w początkowych etapach gry, gdy trzeba jakimś piorunem zarzucić . Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć. Jeszcze jak się zdobędzie "Odporność" grając z typowym magiem to już naprawdę SIŁA>>MAGIA.
Szczególnie ważni są bohaterzy ze specjalnością płatnerz, o których pisałem w temacie "Bohaterowie i Umiejętności". Nie można też zapomniec o artefaktach "blokujących", że tak to nazwę magię (Płaszcz, Kula przeciwstawienia), które już całkowicie masakruję takowego maga .
P. S Sevel dobrze "prawisz" . Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez Doktor Schnabel von Rom (2010-08-10 11:59:06)

Offline

 

#37 2010-08-10 11:59:57

Gonzales

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-12-14
Posty: 8

Re: Magia vs. Siła

Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć.

I tu się z tobą nie zgodze, może na niektórych mapach, żeczywiście jest więcej do obrony i siły budynków, ale nawet jeśli to są to różnice jednego bądź 2 punktów a to nie jest dość dużo by się skarżyć, choćby dlatego, że są losowe artefakty dodające moc wiedze siłe czy obrone... więc tu jest los... ja sam nieraz planowałem rozwijać maga a wychodził mi wojownik, i na odwrót

Offline

 

#38 2010-08-10 12:00:41

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Magia vs. Siła

Co ważne na mapie jest więcej budynków dodających do Ataku/Obrony niż Mocy/Wiedzy, to tylko szczegóły, ale w późniejszych etapach gry dają się odczuć.

I tu się z tobą nie zgodze, może na niektórych mapach, żeczywiście jest więcej do obrony i siły budynków, ale nawet jeśli to są to różnice jednego bądź 2 punktów a to nie jest dość dużo by się skarżyć, choćby dlatego, że są losowe artefakty dodające moc wiedze siłe czy obrone... więc tu jest los... ja sam nieraz planowałem rozwijać maga a wychodził mi wojownik, i na odwrót

Gonzales ma racje to jest kwetsia scenariusza i przypadku.

Ostatnio edytowany przez Macielug (2010-08-10 12:01:02)


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#39 2010-08-10 12:02:40

Sevel

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-19
Posty: 7

Re: Magia vs. Siła

Qbba, Ktoś kto kompletuje armie z samych jednostek strzelających jest chyba głupi IMHO 3 jednostki strzelające to absolutny max. Więc ta sytuacje jest absurdalna. Dodatkowo taki fighter przeważnie ma odporność na magie co z kolei chroni np 1/3 jednostek przed rzuceniem na nie jakiegokolwiek czaru Co do pierwszej sytuacji to w takim właśnie przypadku przeciwnik również ma te czary i jest to o wiele bardziej prawdopodobne także nie masz szans Ja jak juz wcześniej wspomniałem biore zawsze wiedze i magie ziemi. Reszta to umiejętności do walki. I jak gram z człowiekiem nie z kompem to obowiązkowo odporność na magię.

Pozdro

Offline

 

#40 2010-08-10 12:03:38

Diego

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-07-28
Posty: 18

Re: Magia vs. Siła

Niestety ja musze grać z kompem.
Ale podstawa to Inteligencja,Magia Ziemi,Dowodzenie.
Sila jednostek też jest ważna a z wskrzeszeniem i mnóstwem many można sobie wskrzesić całą armie i wyjść z walki z zerowymi stratami.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://klinikastonava.cz/