Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#61 2010-08-14 14:32:55

Barth

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 2

Re: Mag czy Wojownik?

Ja wolę wojownika i mój bohater wygląda mniej więcej tak : 60% siły/40 % magii albo nawet tak 70% siły/30 % magii , z prostych przyczyn lepsze statsy i takie tam , a maga łatwo przyblokować płaszczem odwrócenia i kulą przeciwstawienia...

Offline

 

#62 2010-08-14 14:34:53

Sevel

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-01-19
Posty: 7

Re: Mag czy Wojownik?

Po dłuższym zastanowieniu... Optymalne wydaje się byc rozwiazanie mieszane. Musi miec wystarczajaco many by swobodnie korzystac z wrot wymiarow, lotu i wskrzeszen, oraz na poczatku dac masowa modlitwa, spowolnienia i przyspieszenia. Tak wiec potrzebuja madrosci, magii wody i ziemii. Reszta pktow podstawowych dobrze gdy idzie na atak i obrone, zas umiejetnosci logistyka, atak i platnerstwo wydaja się niezbedne. Z tego wzgledu trzymam się wersji ze Loynis rzadzi .

Offline

 

#63 2010-08-14 14:38:43

Barth

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 2

Re: Mag czy Wojownik?

Doktor Schnabel von Rom napisał:

Bez dobrych statów obrony/ataq za wiele się nie podziała, przykład Macieluga ewidentnie głupi, bo można to łatwo obejść wojem (teleport, hast, antymagia, cure, dispell). Dobre staty + armia --> podstawa do wygranej bitwy.

Tutaj się zgadzam w pełni - dobrze powiedziane, a dlaczego? Czy jest powiedziane, że woj nie może także korzystać z magii? chyba raczej nie więc z woja można zrobic maga o wiele łatwiej niż z maga woja i to jest moje zdanie pozdro!

Offline

 

#64 2010-08-14 14:42:22

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Mag czy Wojownik?

Jak mag ma kiepskie staty ataku i obrony, to wystarczy 1 tura i barbarzyńca rozmiecie maga, nawet jak będzie miał tą implozję big dmg.
Na co magowi 20 mocy, skoro będzie rzucał podstawowe czary, takie jak slow czy haste? Czary poziomów 1-2 są NAJEFEKTYWNIEJSZE i zapamiętajcie to. Grupowa klątwa na jednostki z dungeona sprawia, że dung zadaje słabiutkie obrażenia. (miny dmg 12-20, trogi 1-3, harpie 1-4).
Jedyne, co mag może podziałać, to berserk, jak przeciwnik nie ma magii water na exp. albo cure, czy dispella. Czary nigdy nie wyrównają różnic między siłą jednostek. Mają je jedynie wspomagać. Grałem trochę arenek i wiem, że mag wysiada 90%. No i jeszcze armageddon daje pewne szanse magowi. Ale trzeba mieć WŻ...

Offline

 

#65 2010-08-14 22:21:53

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Mag czy Wojownik?

Akurat podanie minotaurów za przykład jest jakby nieudane, bo jego najniższe dmg nie odstaje od reszty, natomiast fakt, że jest zawyżone to inna sprawa.  Po drugie najpierw trzeba miec m. ognia na expercie. Magowie są gorsi, byli gorsi, będą gorsi. Nie ma tutaj czego ciągnąc...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#66 2010-10-13 11:14:15

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: Mag czy Wojownik?

Zazwyczaj dąże z maga do wojownika, aby był pośrodku. Odwrotnie też. Sama magia, ani siła nie wystarcza na dobrego przeciwnika.

Przykładowy mój bohater niskolevelowy

http://img814.imageshack.us/i/prezentacja45.gif/

Offline

 

#67 2010-10-23 14:23:01

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Mag czy Wojownik?

Ale kijowy bohater, poza tym, wybór między magiem, a wojem jest ważny, bo mają różne szanse na otrzymanie skilli i inne rozdanie statystyk...

Ostatnio edytowany przez GiBoN (2010-10-23 14:23:50)


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#68 2010-10-23 19:17:42

 Caladan

Przybysz

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-10-03
Posty: 42
Miasto: minosy, elfy, orki, magowie
Kampania: Każda
Jednostka: Smoki
Bohater: Malekith
Magia: Wszystkie

Re: Mag czy Wojownik?

Wiesz jest coś takiego jak zamek losowy.
Po 10 levelu i tak wszystko unormowuje się w statystykach. Po to chodzi się  do budynków zwiększających statystyki. Dla mnie najważniejsze są atak, obrona i moc, a wiedza niech będzie gdzieś  od 15 i jest git.

Nie pamiętam czy nie było to mapa, gdzie walczyły kobiety przeciwko mężczyznom.

Offline

 

#69 2010-10-23 20:39:17

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Mag czy Wojownik?

Dziwnym trafem często się nie unormowuje, zdziwił mnie fakt, że masz tam co najmniej 4. tydzień i dopiero 10 lvl .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#70 2010-11-01 00:19:56

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Mag czy Wojownik?

Mag jest słaby na średnie i długie gry. Nie dość, że ma słabe skile to jeszcze jego współczynniki ataku i obrony są słabiutkie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl