Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-09-05 16:08:40

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Nowe informacje o Heroes VI. Jak się gra, pole bitwy i inne.

Co jest w nazwie?

Podniecenie szybko zmieniło się w zdumienie, a następnie zakłopotanie na ogłoszenie Ubisoftu, że pracują nad nową grą z serii Heroes of Might & Magic. Nie dlatego, że zapowiedź była nieoczekiwana, ale z powodu nazwy gry: Might & Magic: Heroes VI. Nie wiem jak wy, ale dla mnie to brzmi jak "uderzenie głową w gwóźdź" lub "kiedy leci świnia". Czytając informację prasową, przyszło mi nawet do głowy, że osoba z francuskiego PR (Public Relations - przypisek tłumacza) ze słabą znajomością zarówno angielskiego jak i serii musiała naprawdę nawalić pisząc to. Jak się jednak okazało, ta dziwna nazwa była całkowicie zamierzona. Zapytany, Ubisoft wyjaśnił, że planowali całkowite odnowienie marki, wykraczając poza turową grę Heroes i rozgałęziając ją na jeden lub więcej innych gatunków. Nowy Might & Magic RPG jest z pewnością pasjonującym pomysłem, ale ja nie widzę potrzeby do przymusowej zmiany imienia dla HoMM, albo... odtąd MMH jak sądzę.

Might & Magic: Heroes VI zabiera gracza 400 lat w przeszłość przed Heroes of Might & Magic V i umieszcza go w roli jednego z piątki rodzeństwa, każdy napalony na zniszczenie każdego pozostałego członka rodziny. Ubisoft ciągle zachowuje wiele z fabuły dla siebie, ale powiedział, że niegdyś kochająca się rodzina królewska podzieliła się przez zdradę, co wyjaśnia waśń pomiędzy piątką. Każdy z rodzeństwa reprezentuje jedną z pięciu frakcji. Ustalone do powrotu są Przystań (ludzie), Inferno (demony) i Nekropolia (nieumarli). Każde z rodzeństwa reprezentuje też własną kampanię. Tak, to prawda, gra będzie zawierać 5 pełnych kampanii, każda połączona z resztą, ale możliwe do rozegrania w jakiej tylko zechcecie kolejności.

Jak się gra

Dziwne konwencje nazewnictwa na bok, gra którą widzieliśmy na żywo na Gamescomie była bardzo Heroes of Might & Magic...błąd.... Might & Magic: Heroes grą. Cztery lata minęły od wydania Heroes of Might & Magic V i technologie silników gier uległy znaczenej poprawie od tego czasu.  Ten skok technologiczny tłumaczy się głównie jako poprawki, niektóre drobne, niektóre nieco większe.

Jedną z takich zmian jest rozmiar mapy. Pokazano nam mapę o nazwie " Wilk i Pająk", która okazała się być mniej więcej cztery razy większa od jakiejkolwiek mapy, jaką kiedykolwiek widziałem w każdej grze Heroes of Might & Magic. Oczywiście większe mapy oznaczają więcej terytorium do obrony. Fani serii z pewnością pamiętają żmudny proces odzyskiwania budynków wytwarzających surowce od dokuczliwych bohaterów błąkających się po dalekich i niezabezpieczonych terenach. Biorąc przykład z Disciples, producent Black Hole wypełnia każdą mapę Focus Point'ami które kontrolują wszystkie produkcyjne budynki w danym obszarze. Kontrolujcie Focus Point'y a uzyskacie produkcję ze wszystkich budynków na całym terenie.

Zamki nie wymagają już "wejścia" w celu przeglądania i korzystania z ich budynków i placówek produkujących jednostki. Będziecie musieli ciągle zbliżyć się do miasta, ale można wtedy uzyskać dostęp do istniejących budynków, albo utworzenia nowych z mapy ogólnej bez konieczności znoszenia ekranów ładowania. Posiadane zamki nie muszą odzwierciedlać frakcji właściciela i jak tylko zdobędzie, bohater Przystani może tak samo łatwo wynajmować jednostki Inferna jakby to były jednostki z jego własnego stronnictwa. Po zdobyciu nowego zamku, gracz jest pytany czy chce przekształcić je do swojej frakcji, lub zostawić tak jak jest. Przekształcanie jednak oznacza stratę wszystkich budynków unikalnych oryginalnej frakcji.

Toczenie bitew

Turowa arena także urosła. Grywalny obszar został zwiększony, jednocześnie rozmiar poszczególnych kwadratów został zmniejszony. Szacuję, że wynik tych dwóch działań, oznacza że każda arena może pomieścić co najmniej o 50% więcej kwadratów niż w Heroes of Might & Magic V To tylko spekulacje, ale technicznie może to oznaczać równie dobrze o 50% większe armie.

Szachownica, którą widzicie kiedy zaczyna się walka, może nie być taka sama kiedy będziecie toczyć bitwę albo kiedy zbliżać się będzie do końca. Ubisoft obiecuje dynamiczne areny, które mogą się zmieniać przez akcje gracza i SI, także przez zdarzenia losowe. Bezpieczna naturalna bariera może pozostać aż do końca sesji, ale może także zniknąć jak kamfora prosto przed waszymi oczami, odsłaniając twoje słabo opancerzone jednostki strzelające na potężne ciosy walczących wręcz wojowników waszego przeciwnika. Niektóre obszary mogą ulegać powoli powodzi w czasie gry na nich, ograniczając wolne miejsce do zajęcia i tworzyć nowe naturalne przeszkody.

Wiele wysiłku włożono w tworzenie stronnictw, które nie tylko wyglądają unikalnie, ale też gra się nimi unikalnie. Na przykład armia Nekropolii, jest wypełniona stosunkowo lekko opancerzonymi jednostkami. Taka armia opiera się na umiejętności nekromancji, aby przywracać poszczególnych zabitych do akcji tak szybko jak to możliwe. Z drugiej strony, armia Przystani, jest złożona z istnych czołgów, które będą kosztowne do rekrutacji, ale trudne do wyłączenia z gry.

Jak stare, ale świeże

Jeśli powyższe nie jest wystarczające do wzbudzenia waszego najwyższego zainteresowania, to jest tego więcej, dużo więcej. Co powiecie o większym niż kiedykolwiek drzewku umiejętności? Albo o specyficznych dla każdej frakcji zdolnościach, które ładują się jak toczycie bitwę na arenie, pozwalające korzystać wielokrotnie z waszych mocy ze słabym efektem, albo jednorazowo z wielkim hukiem? A jeśli jesteście hardcore'owymi fanami i niektóre zmiany brzmią dla was przerażająco to pozwólcie, że was uspokoję: wszystko jest przygotowywane z najwyższym szacunkiem dla oryginalnej formuły Heroes of Might & Magic. Faktycznie, Might & Magic: Heroes VI ma tak wiele do zaoferowania, że prawie zapomnieliście o jej nazwie. Prawie.


----------------------------------------------------------------------

Źródło: http://www.hookedgamers.com/pc/might__m … e-734.html
Tłumaczenie mojego autorstwa.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2010-09-05 16:09:15)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs w polsce Is TS2 Space legit? https://nerko.pl/