Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-08-27 16:22:15

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Zapowiedź z GameStar.de

Po czterech latach przerwy wniesienia Ubisoft Heroes of Might Magic powraca, ale tym razem z potezna fabula.

Ach, Pawel, Wladco Panstwa Gryfow, jaka masz fajna rodzinke: Zamordowany przez wlasna córkę! Naturalnie, po tym występku Anastazja zostala stracona, ale bardzo szybko powróciła do swiata żywych w postaci nieumrlego wampira. Twój najstarszy syn, Antoni, będzie nastepca tronu, ale kto wiecznie słyszy glosy aniołów w glowie, ma raczej troche nieporządku w glowie. I brat-blizniak Anastazji, Kiril, podobnie jak siostra, oddal swoje cialo i umysle Demonom. Chwala Imperium Gryfow! Kto jest dalej zaskoczony tym faktem, ze rodzina w Might& Magic Heroes VI jest podzielona pomiedzy materialne Anioly i Demony?

Dynastia Gryfow powinna być znana od casow Heroes V, która wyszla w 2006 roku, opowiadajaca dzieje Krola Mikołaja(?) i jego zony Izabeli. Heroes VI dzieje się 400 lat przed ta epoka, do każdej z piatki rodzeństwa, jest dolaczona oddzielna kampania.

W podstawowej wersji gry jest dostępne 5 frakcji, lacznie z dodatkami będzie ich 10, ale bedo ta miasta, które zawsze występowały w uniwersum Might&Magic.

Nowy Deweloper, stary koncept.

Ale co ja gadam, wygadamy o Heroes of Might& Magic, kogo interesuje fabula? Może mnie, oraz Ubisoft, ktoryktory rozmyślał o tym przez dlugi czas >>Swiat jest dla nas bardzo wazny<< powiedział producent Erwan le Breton >> Heroes VI będzie naprawde mocna gra<<.

Le Breton, przewodniczący wewnętrznego zespołu Ubisoft, wytyka bledy przy braku rzeczywistego zakończenia Herose V, które tworzylo rosyjskie studio Nival. Przy produkcji Heroes VI, takie cos nie będzie mialo miejsca "Mieliśmy różne twórcze cele," wyjaśnia Erwan "Nival chciał raczej zrobić online role-playing."  Rozwój przejęła węgierski studio Black Hole, tworca ostatnio wydanego(2006) Warhammer: Mark of Chaos. W celu ujednolicenia Ubisoft ma przemianowany tytul serii, z „Heroes of Might and Magic” na  „Might and  Magic HeroesVI”. Oprocz tradycyjnej Strategii
Turowej, Heroes VI będzie miala pare elementow wprowadzonych z DS.-Ableger(?) i Might and Magic: Kingdoms.

Ale i to jest chyba najważniejsze dla fanow. Heroes VI pozostaje w dużej czesci tradycyjny, i jak poprzednie czesci będzie dostępny tylko na PC.Rzeczywiscie, na wersji która zostala nam przedstawiona w paryzu, na pierwszy zut oka wyglada praktycznie tak samo jak Heroes V. Co nie jest takie zle.

W pewnym sensie czerpie wszystko co najlepsze z najlepszej, trzeciej czesci serii: System inicjatywy zostaje zastopiany tradycyjnym podzialem na rundy, bohaterowie ponownie zostaja podzieleni na „Moc” i „Magie”. Wszystkie podstawowe mechanizmy pozostaja nienaruszone: System walki, poruszanie się po swiecie(podziemnym także), rozwoj miasta oraz ekwipunek bohatera.

Zrodlo: http://www.gamestar.de/spiele/might-mag … 17016.html
Tlumaczenie: Moje


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapas stronas archiwizacja