Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2010-09-12 22:40:07

 Asiņains

Heros

Call me!
Zarejestrowany: 2007-10-12
Posty: 1659
Miasto: Zamek
Jednostka: Kusznik
Bohater: Valesca
Magia: Powietrze
WWW

Impressions from Gamescom

Czyli to, o czym mówi nazwa, zamieszczam moje tłumaczenie pewnego postu z angielskiej strony.



W demonstracji gry, która odbyła się na Gamescom chodziło tylko o możliwości i grafikę gry. Mapy, które w niej występowały, nie będą wykorzystane w grze. Silnik graficzny jest bardzo podobny do tego z HoMM V, lecz jest zrobiony przez Black Hole Entertainment, tak więc był robiony inaczej. Gra jest dopiero w wersji pre-alpha, tak więc zdjęcia z internetu są jeszcze nie do końca skończone. W demonstracji, bohater Sveltana porusza się i walczy z kilkoma potworami z mapy, zabierał trochę artefaktów oraz pokazywał miasto Heaven ( podziemia <lochy> ). Zaraz po tym zaczął przekształcać miasto w Necropolis i wszedł do portalu, który był tylko krok od walki z bossem. Zbliża się do stawu, z którego wyłania się wielki ogromny niebieski wężowy potwór, który zaczyna się rozglądać dookoła. Ekran gaśnie i pojawiły się niesamowite krajobrazy ( muszą być naprawdę niezłe, autor posta się nieźle zachwycił ). Po demonstracji była szansa na sprawdzenie gry osobiście i zostać pierwszym na świecie fanem, który zagra w Heroes VI. Oto kilka rzeczy, które zauważyłem:

- grafika jest bardziej dojrzalsza, nie jest zbyt przesłodzona jak w HoMM V.
- obiekty na mapie są o wiele bardziej szczegółowe i zdaje mi się, że można bardziej przybliżyć niż w poprzedniej części.
- nie będzie walki z bossami co drugi scenariusz. Od wielkości węża potwór może być około 2x8, 2x2 nie będzie największym stworzeniem w grze.
- nie ma zestawów artefaktów.
- inicjatywa nie występuje już w grze, każde stworzenie ma jeden ruch w turze.
- jedną z najciekawszych nowości jest fort, który kontroluje wszystkie kopalnie w jakimś promieniu. Co oznacza, kto kontroluje fort, kontroluje kopalnie.
- można zrobić tzw. quicksloty, np. w trakcie walki przeciągasz na ekran jedno zaklęcie i możesz je szybko użyć, działa to też na mapie przygody.
- ekrany miast są w 2D, bądź nie została wprowadzona grafika 3D
- Hans Zimmer, który tworzył muzykę do HoMM V, nie jest zaangażowany w projekt (tak więc muzyka powinna być inna ).


Tutaj streszczenie ogólnie :

Na koniec niektórzy dostali T-Shirty z logiem HVI. Najbardziej zabawne wydarzyło się w sekcji King's Bounty, kiedy jeden z programistów zapytał się mnie jak tam postęp z grą, na odpowiedź "jestem fanem serii heroesów" odpowiedział uśmiechem, lecz zapewnił mnie, że seria KB nie ma zbyt wielu fanów.


Kilka zdjęć z sekcji VIP'ów:

http://i51.photobucket.com/albums/f390/ … scom01.jpg
http://i51.photobucket.com/albums/f390/ … scom02.jpg

http://i51.photobucket.com/albums/f390/ … scom03.jpg




Jest to tłumaczenie z wyobraźnią, tak więc czytam tekst,a później tłumacze na swój sposób Chciałbym również przeprosić wszystkich za moją nieobecność, cały tydzień mam zawalony w tym semestrze, tak więc mam góra 1h na dzień.

Ostatnio edytowany przez Asiņains (2010-09-12 22:42:16)


Śmierć jest jedynie wypadkową człowieka wiedzionego przez instynkt.
'I look up high, from the steel tower.
Wondering how i would feel if I fall down.'
http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl