Tajemnice Antagarichu | Heroes 1,2,3,4,5,6,7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1,2,3,4,5,6,7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#16 2010-09-27 20:43:47

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Fabuła

A ja bym wziął wszystkich z zaskoczenia ;p.
Wprowadzić delikatnie i niemal niezauważalnie. Zamiast patentu z drużyną na start wszystkich rozdzielić - jak się pogrupują, razem, małymi drużynami, czy nawet na kilku wolnych strzelców - ich wola. Nie wiedzieliby na początku nic, ot, takie sobie podrzędne wojaki nie wiedzą, co ze sobą zrobić. O całym konflikcie z początku nic a nic by nie wiedzieli, dostawaliby tylko drobne sugestie, a przez swą niewiedzę raz-dwa w coś nieprzyjemnego by się wplątali .


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 

#17 2010-09-27 21:04:11

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6879
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

To brzmi ciekawie . Niczego nieświadomi bohaterowie i łowcy przygód przemierzają świat, nie wiedząc, co ich czeka i że trwają przygotowania do wojny i wyścig zbrojeń na Antagarichu . Dopiero stopniowo by się dowiadywali podczas podróży i rozmów z mieszkańcami krainy.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#18 2010-09-28 17:56:10

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

Dokładnie coś takiego chciałem. Każdy zaczynałby w kraju, w którym się urodził. Dopiero po jakimś czasie pozna fabułę. A co do niej - na początku walczą tylko te kraje, które walczą w grze. Działania graczy mogą dopiero powiększyć spór.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#19 2010-09-28 18:07:19

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6879
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Każdy zaczynałby w kraju, w którym się urodził.

Tak może być. Zacząłem opracowywać pewien projekt na rozgrywkę. Wprowadzimy m. in. system turowy.

na początku walczą tylko te kraje, które walczą w grze.

Ale przecież postawiliśmy na całkiem zmyślone 50 lat . Więc walczyć mogą wszyscy i praktycznie wszystko będzie zależeć od inwencji graczy i GM'a.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#20 2010-09-29 15:25:15

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

No tak. Ale urozmaićmy to wszystko. Wielka wojna między wszystkimi krajami jest nudna. Gdyby jakoś wyodrębnić sytuacje w różnych krajach byłoby dobrze. Poza tym zważ na charaktery różnych krajów. Tatalia - bronią się, są skryci, nie lubią walczyć na otwartym polu. Erathia - kraj dumny i wyniosły, dyplomatyczny z dużą i dobrą armią. I tak dalej... Wyszczególnijmy każdy kraj z osobna i dopiero później połączmy całą fabułę.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#21 2010-09-29 17:09:26

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6879
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

To oczywiste. Zamierzam stworzyć dla każdego państwa m. in. tabelkę z podstawowymi informacjami (władca, stolica ustrój, aktualny stan militarny/gospodarczy, obrana strategia) - zmyślonymi lub oryginalnymi z gry.
Jednak właściwie to ta wojna i tak przez dłuższy okres gry nie będzie istotna. Pierwsze tury miną na poznawaniu Antagarichu i poszczególnych krain, kolejne mogą już nieco nawiązywać do zbliżającej się walki (przygotowania - specyficzne dla każdego królestwa). Poza tym zostaną wprowadzone wątki poboczne: liczne questy, a także - co bardziej istotne dla samej fabuły - różnego rodzaju legendy, wieści o skarbach i w efekcie ich poszukiwanie.

Podsumowując: fabułę będziemy rozwijać stopniowo w trakcie rozgrywki. Wiele zależeć będzie od posunięć samych graczy, aczkolwiek rola GM w ustalaniu wydarzeń będzie także bardzo duża. Stopniowo bohaterowie będą poznawać historie z przeszłości, teraźniejszości, a także przebłyski jutra proroków i magów. Pod koniec gry, tuż przed wojną, gracze będą już w dużym stopniu zaznajomieni przynajmniej odnośnie państwa, które wybrali za bazowe (np. swoja ojczyzna lub ci, którzy dużo płacą) i kiedy przyjdzie czas wojny, będą musieli tę wiedzę wykorzystać w praktyce.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#22 2010-09-29 21:04:30

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

O ot mi chodzi. Myślę, że Fabuła gotowa. Tylko jeszcze to do kupy zebrać.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#23 2010-10-05 17:11:16

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6879
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Zmieniłem zdanie odnośnie czasu gry. 50 lat przed wojną to lekka przesada. Myślę, że 5 wystarczy. Co Wy na to?



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#24 2010-10-07 20:50:53

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

Może być. Ale lepiej 10. Bo wtedy gracze będą mieli więcej czasu na przygotowania do bitwy.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#25 2010-10-08 14:45:49

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6879
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Czasu i tak będzie dużo. 5 lat to kupa czasu przy turowej rozgrywce .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#26 2010-10-09 12:27:35

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

TAk, ale tury nie są takie świetne. Bo co to za RPG turowy? Wtedy to nie jest RPG tylko niewiadomoco. Dajmy swobodę graczom tworząc strefę czasową np. 1 rok w grze = 1 miesiąc prawdziwy, czy coś podobnego.


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#27 2010-10-09 13:59:40

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6879
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Wtedy to nie będzie a la Heroes 3.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#28 2010-10-10 21:04:57

 Shawn

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-08
Posty: 229
Miasto: Forteca
Kampania: Zło wraca do domu (WoG)
Jednostka: Dżinn Sułtański
Bohater: Astral

Re: Fabuła

Fabuła + mechanika = a'la Heroes
RPG + tury = tygodniowa biegunka


http://i46.tinypic.com/osqwef.png
Bo Szatana trzeba mieć w serduszku, a nie na koszulce...

Offline

 

#29 2010-10-11 17:44:51

 Mathias

Król

35762222
Call me!
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6879
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Fabuła

Tury jest zdecydowanie łatwiej prowadzić i wprowadzać poszczególne elementy gry.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#30 2010-10-11 19:55:54

 Nerevan

Obywatel

Skąd: Nadbrzeże/Elbląg
Zarejestrowany: 2008-06-24
Posty: 472
WWW

Re: Fabuła

Dajmy swobodę graczom tworząc strefę czasową np. 1 rok w grze = 1 miesiąc prawdziwy, czy coś podobnego.

Akurat przeciwko czemuś takiego ostro oponuję, bo wystarczy, że ktoś zachoruje albo będzie odcięty od neta a będzie potem solidnie klął. Już lepiej te tury, w sumie to nie jest taki zły pomysł, byle tylko był subtelnie użyty.

Ostatnio edytowany przez Nerevan (2010-10-11 19:56:59)


http://www.piercingmetal.com/graphics/logo_mastodon.jpg

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
Liga Heroes 3
Liga Heroes 5
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
herosy3.pun.pl shift light Karwia kwatery kantor rzeszów torebki atutem kobiecości Etykiety żakardowe