Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#1 2010-10-15 18:18:34

 Malarz

Obywatel

6085348
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-07-03
Posty: 212
Miasto: Ostanio Cytka
Jednostka: Szkielet
Bohater: Zydar, Tazar
Magia: Wody

Malarz w gazetce- wyniki pracy

No więc, dzięki za opinie itd. Moją recenzję mam skrócić do pół strony. Dzisiaj ukazał się pierwszy numer i jest zapowiedź mojej recenzji, więc jestem zmuszony ukrócić o kilka faktów
Ale dam wam do poczytania całe moje wypociny. Są dosyć słabe jak się patrzyłem na recenzje innych gier, ale lubię pisać.


Magią i mieczem w potwory Erathii.
    Chyba każdy, kto choć trochę interesuję się grami strategicznymi, słyszał o serii Heroes of Might and Magic. Według rzeszy osób najlepszą częścią był HoMM III powstały w 1999 roku. Stara gra, która nie ma już zwolenników? Nic z tych rzeczy! Mimo ponad 10 lat istnienia popularni „Hirołsi” cały czas przyciągają ludzi z całego świata w różnym wieku. Najlepiej świadczy o tym multum stron internetowych traktujących o wszystkich częściach Heroesów, nawet o numerze VI, który swoją premierę doczeka za niecały rok.
    Po uruchomieniu gry oglądamy krótki film, który przedstawia nam ogólny zarys świata Erathii, fabuły oraz głównych konfliktów. Następnie, w zależności od zainstalowanego dodatku jest inne tło, pojawia się menu główne. Mamy tam oczywiście twórców gry, tabelę najlepszych wyników, samouczka, samotną grę i… grę dla wielu graczy! Pod koniec XX wieku jeszcze mało kto myślał o tym, by w grę mogło grać wiele osób naraz, a tu mamy i rozgrywkę LAN, oraz „hot seat”, czyli możliwość gry do 8 osób przy jednym komputerze. Co prawda, oba tryby były możliwe w HoMM II, lecz pod wieloma względami ustępują one swoim następcom.  Natomiast w trybie samodzielnej rozgrywki możemy rozegrać pojedynczą misję polegającą na pokonaniu wszystkich wrogów, uzbieraniu ilości surowców, wybudowaniu Sanktuarium Graala czy zabicia potwora. Mamy także możliwość rozegrania kampanii. Składa się ona z kilku misji, natomiast we wszystkich oficjalnych dodatkach jest ich około 20!  Dlaczego warto rozgrywać kampanie? O tym za chwilę, a teraz przejdźmy do aspektu graficznego i muzycznego.
    Jeżeli spodziewasz się grafiki 3D, która co najmniej dorównuje grom typu Wolfenstein (2009), to lepiej odłóż tę grę. Co ja mówię, nie odkładaj. W menu tego nie widać, ale po załączeniu misji, może i na mapie widać kilka pikseli, natomiast wygląd zamków i potworów może oszołomić. Mamy rok 2010, a grafika i płynne animacje 2D będą cieszyć jeszcze kilka lat na pewno. Pisałem w poprzednim akapicie, że HoMM II wiele ustępuje opisywanej grze. Jest to wygląd, a także towarzysząca rozgrywce muzyka. Co powiecie na zmianę muzyki nie tylko w zależności od walki, zamku, ale także od terenu na którym się poruszacie? Inną sprawą jest genialność muzyki. Pan Romero z kolegami naprawdę się postarali. Według ludzi uważających Heroes III za najlepszą część, muzyka jest najbardziej „epicka” z wszystkich części, a także większości gier, w które grali. Natomiast inni, którzy nie popierają poprzedników co do pierwszego zdania, to o muzyce mają bardzo podobne. Dźwięki wojny, częściowe pieśni chóru średniowiecznego i odpowiedni nastrój genialnie podkreślają fabułę. Jest ona powodem, dla którego warto grać kampanie.
   
    Zapewne spodziewacie się krótkiej fabuły, jednego państwa popadającego w konflikt z drugim. Na szczęście, znowu pomyłka. Mamy tutaj przedstawioną tułaczkę jednego z bohaterów jakiegoś państwa poszukującego artefaktu, zabijającego smoki,  odzyskującego tron czy przeżywającego niesamowite przygody. Mamy za zadanie wcielić się w tego bohatera i dobrze się bawić. Nawet bez kampanii, w pojedynczych scenariuszach mamy szansę poznawać świat Erathii. Przychodzi teraz najlepsza możliwość w „Hirołsach” – nigdy nie przejdziesz ich całych! Mimo ograniczonej liczby scenariuszy i kampanii mamy udostępnione budowanie własnych map, a następnie łączenia ich nawet w kampanie. Jeżeli męczy nas twórczość, mamy genialny pomysł fabuły, to czemu nie opisać tego w świecie Heroes of Might and Magic III? Przejście każdej mapy, razem z tymi udostępnionymi w Internecie, każdym bohaterem, każdym zamkiem, przeciwko każdemu komputerowi jest nierealne, zajęłoby nam to z parę setek lat przed komputerem.
    Mamy tyle plusów tej gry, to czy ma ona jakiekolwiek minusy? Niestety tak. Po pewnym czasie komputer na najwyższym poziomie trudności staje się banalnym przeciwnikiem, a także klikanie kilka tygodni tych samych sekwencji klawiszy, by wybudować budynki, może trochę nudzić. Na szczęście twórcy udostępnili nam możliwość gry przy jednym komputerze jak i w internecie, bo człowiek na pewno stawi większe wymagania niż sztuczna inteligencja.
    Krótkimi słowy podsumowania: Heroes of Might and Magic III jest ponadczasową grą, mimo 11 lat grafika i muzyka cały czas zachwyca ludzi,  fabuła osadzona w świecie fantasy, której nie powstydziliby się światowi pisarze tego gatunku, wielu ciekawych stworzeniach, a także rozwijającą logiczne myślenie niezależnie od wieku. Nie pozostaje nic, tylko polecić tę grę każdemu.
Opinie:
Pierwsza gra, w którą grałem był HoMM 3, ta gra nigdy się nie starzeje, polecam.
Asiņains, lat 19, Kołobrzeg

Jest ona genialna, gram już od wielu lat. Kiedy zaczynałem? Niestety nie pamiętam, ale miałem wtedy kilka lat. Co jakiś czas wracam do niej. Niestety nigdy nie nauczyłem się grać w nią dobrze.
Rafał Woźniak, lat 17, Poznań

Offline

 

#2 2010-10-15 19:15:04

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Malarz w gazetce- wyniki pracy

Fajna recenzja, ale ja na twoim miejscu dorzucilbym takze maly zarys tego, co nas czeka. Czyli np.zadne krwi i siejace zniszczenie kosmicze hordy eofolczykow, wypowiadajace wojne imperium Gryphonheartow.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#3 2010-10-16 18:37:38

 Malarz

Obywatel

6085348
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-07-03
Posty: 212
Miasto: Ostanio Cytka
Jednostka: Szkielet
Bohater: Zydar, Tazar
Magia: Wody

Re: Malarz w gazetce- wyniki pracy

Każesz mi dodawać tekst, jak mam go zmiejszyć o 75%, no plax. Każdy wie, że gra strategiczna to nie krwiożerczy FPS

Offline

 

#4 2010-10-16 18:47:33

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6899
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Malarz w gazetce- wyniki pracy

Muszę Ci szczerze pogratulować - kawał dobrej roboty!
Czy zechciałbyś udostępnić tę pracę w naszym (obecnie tworzonym) forumowym Pałacu --> Komnacie Poezji? Byłaby to kolejna perła w naszych zbiorach .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2010-10-16 18:52:01

 Malarz

Obywatel

6085348
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2010-07-03
Posty: 212
Miasto: Ostanio Cytka
Jednostka: Szkielet
Bohater: Zydar, Tazar
Magia: Wody

Re: Malarz w gazetce- wyniki pracy

Umieszczając swoją pracę w internecie nie zastrzegłem sobie do niej praw. Oczywiście możesz to udostępnić. Ku chwale Roju ble Forum

Offline

 

#6 2010-10-17 12:58:40

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Malarz w gazetce- wyniki pracy

Mówiąc o jednostkach i miastach pod względem graficznym, mogłeś dodac, że to rzuty modeli 3d, no i podac ile jest tam "ras" do wyboru, ale ogólnie recenzja dobra .


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#7 2010-10-17 13:39:36

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6899
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Malarz w gazetce- wyniki pracy

Cieszy mnie to, Malarz . Postaram się, aby Twoje dzieło było dostępne już w pierwszej wersji Pałacu.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
superchwilowki.net.pl penirium opinie serce z drewna drewniane serca z napisami rezerwacje online morze metki Wszywki żakardowe przewóz osób Piła psychoterapia Piła