Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2009-05-03 11:10:18

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ognia

Magyar, skoro m. ognia jest twoim zdaniem najgorsza w grze, to dlaczego ją podałeś w 8. najlepszych skillach? Trochę konsekwencji.

Ognia (tak jak i wody) nic nie zastąpi jako "magii pomocniczych".

Osobiście uważam, że nie ma nic lepszego od czarów wspomagających. Zaklęcia ofensywne po pewnym czasie tracą całkiem wartość, a więc Ziemia i Powietrze nie są najlepsze.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#22 2009-05-03 11:17:34

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Magia ognia

Mathias napisał:

Magyar, skoro m. ognia jest twoim zdaniem najgorsza w grze, to dlaczego ją podałeś w 8. najlepszych skillach? Trochę konsekwencji.

Co? Jakich troche konsekwencji? Przeciez to nie ja napisalem. Ja napisalem, ze Magia Wody i Powietrza, a nie Ognia...


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#23 2009-05-03 11:18:33

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ognia

Ach, sory, pomyliłem się .



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#24 2009-05-03 11:38:57

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia ognia

Mathias napisał:

Osobiście uważam, że nie ma nic lepszego od czarów wspomagających. Zaklęcia ofensywne po pewnym czasie tracą całkiem wartość, a więc Ziemia i Powietrze nie są najlepsze.

Ognia ma Klątwę, Oślepienie i Ofiarę, które przydają się do końca gry. Tak samo Woda: Błogosławieństwo, Rozproszenie i Modlitwa.  Ziemia za to ma: Spowolnienie, Miejskie Wrota, Tarczę i Kamienną, Skórę, również przydatne Trzęsienie Ziemi. A Powietrza: Przyśpieszenie, Anty-magię, Wrota Wymiarów, Lot, Hipnozę i Precyzję.

Ostatnio edytowany przez Doktor Schnabel von Rom (2009-05-03 13:30:11)

Offline

 

#25 2009-05-03 14:35:01

MaD

Obywatel

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 30
Miasto: Lochy
Jednostka: Minotaur/Czarny Smok
Bohater: Dace

Re: Magia ognia

Do wody dodałbym jeszcze Teleportację i Klonowanie, poza tym Antymagia należy do Magii Ziemi.

Offline

 

#26 2009-05-03 14:38:40

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Magia ognia

Woda: błogosławieństwo, rozproszenie, uleczenie, modlitwa, teleportacja, zapomnienie, osłabienie, klonowanie.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2009-05-03 14:39:28)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#27 2009-05-03 15:53:52

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia ognia

Sauron napisał:

Woda: błogosławieństwo, rozproszenie, uleczenie, modlitwa, teleportacja, zapomnienie, osłabienie, klonowanie.

Te czary i tak nie są tak przydatne i potężne jak Magii Ziemi i Magii Powietrza. Spowolnienie, Miejskie Wrota, Tarcza i Kamienna Skóra, Trzęsienie Ziemi, Anty-magia (słuszna uwaga MaD), Ożywienie, Pole siłowe, Wskrzeszenie, Implozja, Przygnębienie. Sam widzisz Magia Ziemi ma najwięcej czarów użytecznych i potężnych.

Offline

 

#28 2009-05-03 16:07:27

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Magia ognia

Część wymienionych przez ciebie zaklęc, Doktorze, albo nie jest wcale wspomagaczami (Implozja, Trzęsienie Ziemi - to czary ofensywne, zaraz się a propo nich odezwę), albo jest nic nie warte (Przygnębienie, Ożywienie - bo tylko dla Necro). Z pozostałych: Tarcza i Kamienna Skóra to bardzo podobne czary, różnią się tylko zastosowaniem (bo np. na Strzelca nie rzucisz Tarczy, tylko Skóre). A czy się przydają? Wolę potężne Błogosławieństwo niż którekolwiek z tych dwóch. Ale czasem się przydają, np. jak gramy Twierdzą, gdzie jednostki nie mają deffa. Antymagia dość dobra, Wskrzeszenie i tak nie ozywia jednostek na stałe (tylko na czas bitwy; na stałe ożywia tylko Archanioł i Czarci Lord), więc właściwie to coś w stylu przyzwania żywiołaka. Jedynie Spowolnienie, Miejski Portal i Pole Siłowe jest faktycznie bardzo potężne.
Z czarów ofensywnych: Trzęsienia Ziemi się nie używa, bo przecież ,,oblężenie to tylko niewielki ułamek gry, większość dzieje się na otwartym polu". A więc - skoro Balistyka to chłam - Trzęsienie Ziemi to dziadostwo. Implozja jest dopiero na 5. poz. - a więc mamy ją pod koniec gry. Zdecydowanie lepszy jest Łańcuch Piorunów. Jest jeszcze Deszcz Meteorytów - jedyny naprawdę przydatny czar ofensywny w tym mieście.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#29 2009-05-03 16:38:33

Zen-Aku

Przestępca

12747603
Zarejestrowany: 2008-02-17
Posty: 1140
Miasto: Loch
Kampania: Podziemia i diabły
Jednostka: Minotaur/Cerber
Bohater: Gunnar

Re: Magia ognia

Mathias napisał:

Wskrzeszenie i tak nie ozywia jednostek na stałe

Oczywiście, że ożywia na stałe, trzeba mieć tylko ziemię na mistrzu (i tak zawsze ją pociągniemy, jak tylko weźmiemy).

Mathias napisał:

Osobiście uważam, że nie ma nic lepszego od czarów wspomagających.

Są takie czary. Podaj mi jeden dowolny wspomagacz, a na 100% będę mógł Ci podać klątwę, która to częściowo, bądź w całości neutralizuje - i nici ze wspomagania. Najsilniejsze są klątwy, ew. czary na mapie przygody, bądź pole siłowe (ten czar trudno sklasyfikować).

Offline

 

#30 2009-05-03 16:46:22

Doktor Schnabel von Rom

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-18
Posty: 84

Re: Magia ognia

Mathias napisał:

Część wymienionych przez ciebie zaklęc, Doktorze, albo nie jest wcale wspomagaczami (Implozja, Trzęsienie Ziemi - to czary ofensywne, zaraz się a propo nich odezwę), albo jest nic nie warte (Przygnębienie, Ożywienie - bo tylko dla Necro). Z pozostałych: Tarcza i Kamienna Skóra to bardzo podobne czary, różnią się tylko zastosowaniem (bo np. na Strzelca nie rzucisz Tarczy, tylko Skóre). A czy się przydają? Wolę potężne Błogosławieństwo niż którekolwiek z tych dwóch. Ale czasem się przydają, np. jak gramy Twierdzą, gdzie jednostki nie mają deffa. Antymagia dość dobra, Wskrzeszenie i tak nie ozywia jednostek na stałe (tylko na czas bitwy; na stałe ożywia tylko Archanioł i Czarci Lord), więc właściwie to coś w stylu przyzwania żywiołaka. Jedynie Spowolnienie, Miejski Portal i Pole Siłowe jest faktycznie bardzo potężne.
Z czarów ofensywnych: Trzęsienia Ziemi się nie używa, bo przecież ,,oblężenie to tylko niewielki ułamek gry, większość dzieje się na otwartym polu". A więc - skoro Balistyka to chłam - Trzęsienie Ziemi to dziadostwo. Implozja jest dopiero na 5. poz. - a więc mamy ją pod koniec gry. Zdecydowanie lepszy jest Łańcuch Piorunów. Jest jeszcze Deszcz Meteorytów - jedyny naprawdę przydatny czar ofensywny w tym mieście.

Ja nie wymieniałem tylko zaklęć wspomagających, tylko te najsilniejsze, więc nie wiem po co Twoja uwaga. Ożywienie i Przygnębienie są bardzo dobrymi czarami na poziomie mistrzowskim, nie tylko dla Nekropolii. Tarcza i Kamienna Skóra, są bardzo przydatne w każdej sytuacji. Do Wskrzeszenia to co napisał Zen-Aku też się odnosi. Możesz twierdzić, że oblężeń nie ma dużo, bo rzeczywiście, nie ma ich wiele ale jednak są i takie zaklęcie jak Trzęsienie Ziemi jest wtedy bardzo przydatne. Ja nie twierdzę, że Balistyka to chłam i nie wiem jak Ty grasz, ale ja wolę rozbudowane rozgrywki, w których dosyć często używa się czarów V poziomu. Deszcz Meteorytów jest przydatny ale nie wiem o jakie Ci miasto chodzi, bo myślałem, że rozmawiamy o Kanonie Magii Ziemi i czarów jego przydatności, a nie o mieście.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
betónovĂ˝ch Ĺžump DolnĂ˝ KubĂ­n przegrywanie kaset vhs.