Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#91 2010-05-31 16:38:13

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Nimfy heh

Nimfy to w sumie nawet przydatne, głównie przez swój speed. Mogą być wspaniałym mięsem armatnim. Powiedzmy, mamy takich 100, rozdzielamy na 4 grupy po 25, inne jednostki podchodzą do wroga, Nimfy przed nie, wrogowie są zajęci, a innymi jednostkami rozwalamy.

Offline

 

#92 2010-05-31 19:52:19

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Nimfy heh

To co eKadyen opisałeś to chyba się tyczy walki z neutralami

Żeby sobie na takie coś pozwolić, to trzeba by mieć 3 potężne oddziały. Z resztą Nimfy się nie nadają na mięso armatnie, gdyż mają zbyt duży potencjał, już prędzej się do tego nadaje gnoll, czy goblin


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#93 2010-05-31 19:57:11

 Talscire

Rekrut

Zarejestrowany: 2009-07-03
Posty: 468
Miasto: Bastion
Kampania: Ostrze Armaggedonu
Jednostka: Czarny Smok
Bohater: Ivor
Magia: Wody

Re: Nimfy heh

Potencjału za dużego nie mają, słaby atak i obrona, po ciosie 10 wilczych rycerzy np. by padły.

Offline

 

#94 2010-05-31 22:47:47

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Nimfy heh

To co, skoro te 10 wilczków nawet by nie ugryzło nimf...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#95 2010-06-01 16:13:54

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Nimfy heh

Jeżeli mówimy o wilczych rycerzach, to nimfy mogą być w niebezpieczeństwie. Wilczy rycerz ma taki sam speed jak centaur bojowy. To oznacza, że manewry nimf mogą tu nie podziałać.

Jak wilczy jeźdźcy to nie ma problemu.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#96 2010-06-01 16:23:07

 Lowcakur

Rekrut

4499461
Skąd: Rumia/Strande
Zarejestrowany: 2010-02-17
Posty: 1391
Miasto: Lochy/Nekropolia/Inferno
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Złe Oko/Wampirzy Lord/Magog
Bohater: Ajit/Vokal/Xeron
Magia: Ogien/Ziemia
WWW

Re: Nimfy heh

Wilczki by rozjechaly nimfy, nawet jakby te zastosowaly taktyke: atak,czekanie bo wtedy wilczki daja obrone, rusalki gowienko robia i potem 2x atak wilkow i po Ptokach.


One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...

http://i48.tinypic.com/1zou4h1.png

Offline

 

#97 2010-06-01 16:26:00

 Crassus11

Rekrut

176794
Call me!
Skąd: Słupsk
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 397
Miasto: Zamek/Lochy/Necro
Kampania: Eliksir Życia/Smocza krew
Jednostka: Błękitny Smok
Bohater: Gelu/Isra xD

Re: Nimfy heh

Ta, a jak schowasz sie rusałkami za dużą przeszkodą to wilczki mogą naskoczyc


http://img2.imageshack.us/img2/8906/15192.gif
http://i646.photobucket.com/albums/uu184/Squitxl/MinecraftUserbar.png
http://heroes.vot.pl/Obrazki/Fora/nekropolia.png
Jeśli boisz się śmierci i trzymasz się kurczowo życia, to widzisz jak demony ci je wyrywają, ale jeśli pogodzisz się ze śmiercią, to demony staja się aniołami, które uwolnią cię od życia na ziemi.
~ Ludwig Erhard

Offline

 

#98 2010-06-02 14:11:56

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Nimfy heh

Chodzi mi tylko o wilczych jeźdźców, rycerze są za szybcy . Ale, żeby wykołować jeźdźca to i tak musi być spora przeszkoda terenowa, gdyż suma dwóch tur wilka jest wyższa niż jedna rusałki...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

#99 2010-06-02 20:58:55

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Nimfy heh

Na tym właśnie polega siła nimfy. Nawet jedna sztuka może pokonywać legiony mocniejszych, ale dużo wolniejszych od siebie jednostek (trochę by to trwało, ale generalnie da się ). Gdy walczy się z czymś szybszym to trzeba mieć taktykę i speed w księdze czarów i nie ma problemu, choć ukształtowanie terenu też mile widziane

Jednostka silna i niebezpieczna. Jest mało żywotna, ale gdyby miała np. hp pikniera to była by zbyt mocna na 1 poziom


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#100 2010-06-02 21:27:52

 GiBoN

Generał

900582
Zarejestrowany: 2009-06-25
Posty: 2543
Miasto: Loch/Cytka
Kampania: Smocza krew/ogolnie SoD
Jednostka: Czarny smok/Hydra/Archdevil
Bohater: Gunnar/Tazar/Crag/Isra
Magia: Zależnie od miasta

Re: Nimfy heh

Niekoniecznie pikiniera, ale chociaż z 5-6 hp. W walce ze strzelakami padają dosłownie legionami...


http://heroes.vot.pl/Obrazki/sygna.JPG

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://banyakcerita99.online przegrywanie kaset vhs Studio Gdańsk Wrzeszcz The Village Backpackers ホテル ゲッピンゲン