Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#21 2013-05-10 22:45:06

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Kampanie SoD

Z inteligencją u nieumarłych różnie bywa. Może to zależeć od ich inteligencji za życia, ale generalnie to zombi nie są zbyt bystre, szkielety są ok. Wampiry i lisze to są już wyjątkowo specyficzne istoty, w żaden sposób ograniczone, do tego nieśmiertelne. Tak, nieumarły musi służyć swemu panu, bo nie ma wyboru. Możesz go zabić, wskrzesić a potem kazać mu wyrżnąć w pień całą jego rodzinę. Zrobi to, bo musi. Będzie cię nienawidził, ale twoja magia trzyma go krótko.

Eee, tam przekombinowali. Lisz a wampir to zupełnie inne drogi rozwoju. Rozcieńczanie krwią świętego jadu jest akurat ok, ale że lisz zmienia się w wampira za zasługi = WTF?!

Ostatnio edytowany przez Sauron (2013-05-10 22:46:24)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#22 2013-05-11 00:50:50

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Kampanie SoD

Co do Sandra, to o jego człowieczym charakterze, że tak to określę, świadczyło chociażby to, że wciąż posiadał popęd (Vidomina). To by było tyle, resztę powiedziano.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#23 2013-05-11 08:25:00

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Kampanie SoD

Widocznie to magiczne ciało nie tylko dawało wygląd człowieka, ale i odruchy, zresztą nie było powiedziane nigdzie, że lisze czy wampiry nie miały uczuć.

Co do tych wampirów i liszów. Lisz w wampira? Co to ma być? Lisze są o wiele potężniejszymi istotami.

Offline

 

#24 2013-05-11 08:27:45

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Kampanie SoD

No tak lisze są potężniejsze. Ten wątek w fabule Ashanu  mi się zdecydowanie nie podoba. Przecież w szóstce lisz jest na tym samym poziomie co wampir.

Offline

 

#25 2013-05-11 09:01:27

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Kampanie SoD

Bo szczerze to ubisoft zrył tą grę do granic możliwości.

Offline

 

#26 2013-05-11 10:29:21

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Kampanie SoD

Tak to jest, jak się robi gry pod gimby. Wówczas wartość merytoryczna spada do minimum.

Na szczęście w Heroes III wszystko jest logiczne i jasne. W zasadzie nie ma żadnych większych nieścisłości, jeśli chodzi o kampanie.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#27 2013-05-11 10:53:27

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Kampanie SoD

Mnie tam żadna część Heroes nie zraża. Każda jest oryginalna na swój sposób. Jedne zmiany zostały mniej lub bardziej przyjęte przez fandom.  Heroes się zmienia. Nie może być za każdym,kolejnym razem jednolity. Tak to by się szybko zakurzył na naszych pułkach. Prawdziwy fan nie powinien wysmradzać. Trzeba się pogodzić czy przyzwyczaić. Innej opcji nie ma.

Offline

 

#28 2013-05-11 11:22:01

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Kampanie SoD

Heroes dzieli się na dwie serię: oryginalną i spin-off. Oryginalna poszła do piachu i nie wróci, dzięki zaślepieniu zapatrzonych w trójkę fanów. Chcieli trójki, dostali podobną do niej piątkę i zaczęło się sranie, że zrzynka z trójki + 3D. Zrobiono więc szóstkę, która zmienia sporo niczym czwórka (szkoda, że część zmian to uproszczenia). Teraz sranie, że odchodzą od korzeni na rzecz jakichś udziwnień. Niech ktoś po prostu zrobi Heroes III z pęczkiem nowych kampanii, a nie zaraz przecież Heroes Chronicles już było. To jest dylemat z typu chce się zjeść ciastko i mieć ciastko.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#29 2013-05-11 15:25:46

 Xeno

Generał

19059944
Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 3160
Miasto: Moje Bagno
Kampania: Łatwa
Jednostka: Silna
Bohater: Najlepszy
Magia: Destruktywna

Re: Kampanie SoD

Wrzucasz zaraz wszystkich do jednego worka. V była tworzona na podstawie trójki, ale jest przegięta, za dużo 3D dla mnie. VI to już pod dzieci z podstawówki robiona. Zauważyliście, że gry teraz 3D są gorszej jakości niż poprzedniczki w starym dobrym typie, samo studio co wydało stronghoolda, wie, że SH2 i SHL były niewypałami, choć tutaj dużo do powiedzenia miał wydawca, zobaczymy jaki będzie remake shc w HD.

Offline

 

#30 2013-05-11 18:18:57

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Kampanie SoD

Nie wrzucam, większość zadecydowała i tyle. Mniejszość albo polubiła czwórkę albo dalej siedziała w erze Heroes 2 (bo są tacy dla których najlepsza jest dwójka i basta). Myślę, że NWC zaczęło wprowadzać te zmiany bo chciało odświeżyć formułę samej gry. Może też trójka, niedościgniony ideał, paradoksalnie okazał się być też gwoździem do trumny bo nie potrafili stworzyć czegoś co byłoby jednocześnie świeże, łatwo akceptowalne i zarąbiste. Heroes IV okazał się być świeżym, okazał się być zajebistym, ale nie był akceptowany.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Boende Kumasi https://www.worldhotels-in.com Ngermid Oasis Blue House Dongpirang Purple House 2 https://www.hotelstayfinder.com/