Po kolei:
Ogień: Oślepienie, Klątwa, Berserk i ewentualnie Pogromca, gdy walczymy ze smokami.
Powietrze: Błyskawica, Łańcuch Piorunów, Przyspieszenie
Ziemia: Spowolnienie, Tarcza, Kamienna Skóra
Woda: Błogosławieństwo
A co wy powiecie?
Offline
Obywatel
Ogien:Armageddon,Berserk,Blind
Woda:Bless,Modlitwa(chyba)
Ziemia:Twn Portal,Wskrzezenie,Implozja,Spowolnienie
Powietrze:Dimension Door,Lot,Lancuch Piorunow,Blyskawica
Offline
Ziemia - Magiczny Portal, Spowolnienie,Tarcza, Deszcz Meteorytów, Implozja
Powietrze - Lot, Wrota wymiarów, Błyskawica, Łańcuch Błyskawic, Przyśpieszenie, Celność
Woda - Błogosławieństwo, Psalm Mocy, Klonowanie, Wzmocnienie
Ogień - Oślepienie, Berserker, Ofiara, Ręka Śmierci
Offline
Ogień: Oślepienie, Klątwa, Berserk i Pogromca
Powietrze: Błyskawica, Łańcuch Piorunów, Przyspieszenie, Zniszczenie nieumarłych (tylko na dużej mocy)
Ziemia: Spowolnienie, Tarcza, Kamienna Skóra, Osłabienie (ale grupowe)
Woda: Błogosławieństwo, Uleczenie (neguje działanie negatywnych zaklęć) a taktycznie świetne jest Teleportacja
Offline
ogień: pogromca armagedon przywołanie zywiołaka ognia (przydatne przy przegranych walkach [szczegulnie do podbijania zamków])
powietrze:lot łańcuch piorunów iomplozja przyzwanie żywiołaka powietrza (tak samo)
ziemia: kamienna skura tarcza osłabienie spowolnienie przywołanie żywiołaka ziemi (do obrony zamku)
woda uleczenie teleportacja błogosławieństwo przywołanie żywiołaka wody (do ataków w terenie)
Offline
ogień:armageddon(ja sie nie ma szans lub jak ma sie ostrze arm.) oślepienie,wizja
woda:teleportacja,błogowsławieństwo,klonowanie
ziemia:kamienna skóra,spowolnienie,wskrzeszenie,implozja
powietrze:łańcuch piorunów,błyskawica,zniszczenie umarłych,powrót do zamku(nie pamietam jak sie nazywało)
Offline
Ogień : Berserk, Pogromca, Oślepienie, Armageddon,Wizja też dobra.
Powietrze : Łańcuch Piorunów, Błyskawica Tytana, Przyśpieszenie.
Woda : Modlitwa, Dispell, Teleport, Klonowanie,Uleczenie.
Ziemia : Wskrzeszanie,Implozja troche lamerska ale ujdzie, Najrzadszy u mnie czar ''Fear''. Miałem go tylko 2 razy. Niezawodny. Fear to jest ta właściwość Błekitnych Smoków.
Offline
Obywatel
Woda: Klonowanie, Modlitwa, Spacer po wodzie, Uleczenie-Rozproszenie)(taki tańszy lot na morzem
Ogień: Oślepienie, Berserker, Armagedon
Ziemia: Portal Miasta, Wskrzeszenie, Spowolnienie, Implozja, Deszcz Meteorów
Powietrze: Przyspieszenie, Wrota Wymiarów,Łańcuch piorunów, Lot(choć wole wrota ale czasem bardziej sie przydaje)
Offline
Do mojej tabelki dodam kilka czarów:
Ogień: Oślepienie, Klątwa, Rządza Krwi.
Powietrze: Błyskawica, Łańcuch Piorunów, Przyspieszenie.
Ziemia: Spowolnienie, Deszcz meteorytów, Implozja
Woda: Błogosławieństwo, Modlitwa, Uleczenie, Rozproszenie(chociaż uleczenie też niweluje negatywne czary, a dodatkowo leczy)
Offline
Obywatel
Ogień- Inferno, Oślepienie
Ziemia- Implozja, Magiczny Portal
Powietrze- Łańcuch Piorunów, Błyskawica, Błyskawica Tytana
Woda- Błogosławieństwo
Offline