Zapewne to wynika z tego, że na magicznej ziemi wszystkie czary bez względu na genezę pojawienia się na polu bitwy są rzucane na poziomie mistrzowskim. Analogicznie np. Oślepienie Jednorożca powinno być dłuższe, a wskrzeszenie Archanioła intensywniejsze. Tyle teorii, czas to sprawdzić. Swoją drogą rozumiem, że ważka rozproszenie także rzuca masowo, tak?
Offline
Obywatel
Ok sprawdziłem Szamanów:
10 ognistych ptaków vs centaury
Ognisty ptak: Centaur:
Atk: 13 (16) (22) +2 za atak +1 za teren (+6 rządza krwi) Atk: 5
Obr: 11 (14) +2 za obronę +1 za teren Obr: 3
Uszk: 11-15
Staty bohaterów 2/2/2/2:
Barbarzyńca
Obrażenia: 181-247 214-292 - teren magiczny
181-247 214-292 - teren zwykły
Mag bitewny
Obrażenia: 181-247 214-292 - teren magiczny
181-247 214-292 - teren zwykły
Wniosek: Na terenie magicznym czar rzucony przez szamana NIE jest wzmacniany.
Offline
Czyli podsumowując nasze rozważana: na magicznej ziemi zaklęcia rzucane przez jednostki są masowe, ale nie wzmacniane. Ja nigdy nie zwróciłem na to uwagi, zawsze można się czegoś ciekawego o grze dowiedzieć .
Offline
Obywatel
Dodam jeszcze, że dżiny robią sieczkę na takim terenie, jednakże można rzucić tylko 11 czarów na jednostkę
Offline
Coś czuję,że twoje eksperymenty są bardzo ciekawe. Mamy już już gościa od tej czynności. Ciągle się czegoś uczymy z Heroes III. Masz jeszcze jakieś spostrzeżenia? Może się wydawać to bzdetami,ale jednak pomocnymi.
Offline
Człowiek za dużo gra na standardach narzucanych przez ligę, a w grze z kompem ciężko go złapać na takim terenie, który i tak rzadko występuje.
Offline
Potraktować to można po prostu jako zwykłą ciekawostkę .
Offline
Generał
Lub zrobić mapę z mnóstwem takiej ziemi i gotowe, trolololo.
Offline