http://www.gram.pl/news_8A7iGOC3_Might_ … losci.html oto nasz jeszcze ciepły (albo może i nie) zwiastun herosów 6 na gram.pl daje jego opis:
Jak się okazuje, właściwy zwiastun nie jest wcale długi, nie można jednak odmówić mu dramatyzmu i dynamiki. Takiego trailera nie powstydziłoby się żadna zręcznościówka czy action RPG. Sam go obejrzałem i wyszedł całkiem nieźle, teraz pora na wasze komentarze...
Źródło wyżej podane.
Ostatnio edytowany przez Deferdus (2011-08-16 19:01:22)
Offline
Obywatel
Jeśli swoją opinie opierałbym tylko na trailerze to byłaby ona pozytywna. Ale oglądałem screen'y z dema i czytałem recenzje osób które w nią grały (jeśli chcesz zobaczyć screen'y to są w Komnacie Sztuki. Od 36 do końca). I łącząc to wszystko mogę wyrazić opinie. Niestety jest negatywna. A to z tego prostego powodu, że:
1) Ograniczenie surowców do 4.
2) Wygląd zamków.
3) Władza nad terytorium, a nie nad siedzibami.
Są oczywiście też plusy:
1) Możliwość zmiany dowolnego zamku na zamek naszej frakcji.
2) Ciekawa grafika.
Offline
Cóż, mam bardzo podobne zdanie do IMPR'a, ale z pełną ocena poczekam do premiery. Wszelkiego rodzaju artykuły czy trailery są tworzone raczej dla potrzeb kampanijnych, a więc na pewno nie są w pełni obiektywne. Póki co w oczy rzuca się nienaganna grafika, ale również brak ekranów miast i mała liczba surowców. No i to, że w podstawce są bodaj tylko cztery rasy (jak w Disciplesach), a kolejne dołożą w dodatkach kosztujących zapewne niewiele taniej od gry.
Offline
Pozwolisz ze skontruje.
1) Ograniczenie surowców do 4. - Nie jest to idealny pomysl, ale w HoMM VI funkcjonuje swietnie.
2) Wygląd zamków. - Tutaj mnie dobiles. Wdlg mnie zamki wyglaaja bosko, zwlaszcza te "zle" zamki.
3) Władza nad terytorium, a nie nad siedzibami. - No i to jest jeden z najlepszych pomyslow VI, wreszcie koniec akcji ze szczurami odbijajacymi kopalnie.
Offline
Obywatel
2) Wygląd zamków. - Tutaj mnie dobiles. Wdlg mnie zamki wyglaaja bosko, zwlaszcza te "zle" zamki.
Chodzi ci tu o wygląd zewnętrzny czy wewnętrzny?
Offline
I taki wyglad i taki. Tylko szkoda ze nie ma starego dobrego ekranu miasta, lecz da sie bez neigo przezyc.
Offline
No właśnie brak ekranu miasta to spory mankament Heroes VI . Mogli się trochę bardziej przyłożyć, a nie iść w minimalizm w tej kwestii (mieli przecież 5 lat). No ale czekam na recenzję, Lowca
.
Offline