Ogłoszenie

Witamy w Królestwie

Ciekawostki Heroes 3

Właściciel karczmy szepcze Ci do ucha:

#1 2012-12-30 22:31:36

 Deferdus

Wojownik

7242199
Skąd: Krewlod
Zarejestrowany: 2010-12-31
Posty: 812
Miasto: Twierdza i Zamek
Kampania: Ostrze Armagedonu
Jednostka: Strzelcy, Kapłani
Bohater: Gelu
Magia: Nie określona

Might and Magic VII: For Blood and Honor

Część z tytułu jest najsławniejszą częścią M&M. Są w niej stworzenia wykorzystane w grze Heroes 3.


Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=Deferdus&color=lemon&unicode=no
http://osusig.ppy.sh/image5.png?uid=3636051&m=1

Offline

 

#2 2013-07-23 15:31:23

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Właśnie zamierzam kupić tą grę. Ma ktoś na zbyciu? Cena do uzgodnienia. Jednak nie jestem pewien czy będzie chodziła na moim Windows 7. Jak ktoś grał to niech napisze.

Ostatnio edytowany przez Markham (2013-07-23 15:36:51)

Offline

 

#3 2013-07-23 20:33:54

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Miałem kiedyś problem by ją uruchomić na samym XP. Nie żebym cię straszył. Chyba patcha musiałem użyć.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#4 2013-07-24 11:31:48

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6898
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Powinno zadziałać na siódemce, w trybie zgodności czy coś.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#5 2013-10-19 16:40:29

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Znalazłem antologię czyli VI + VII + VIII i wszystko pięknie działa. Gram teamem Rycerz - Złodziej - Paladyn - Mag, jestem dopiero na początku gry. Na razie badam Dolinę Kurhanów i to jest ten piękny zapach oldskullu, czyli gdzie nie pójdziesz wszędzie dostajesz lanie ale potem wracasz z pomstą.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#6 2013-10-27 22:01:55

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1041
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Tak na ogol sprzedaja razem . Pamietaj ze VI i VII to szczyt tej serii . Praktycznie do tej pory nikt nic lepszego nie zrobil . Tylko grafika obecnie jest lepsza ale jak na tamte lata tam tez jest swietna .

Offline

 

#7 2013-12-23 16:43:20

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Podam wam ciekawostkę. Grzebiąc w plikach siódemki, szukając ozdób dom motywu znalazłem animacje:
-kota,
-psa,
-kury,
-węża,
to byłby dopiero zwierzyniec.

Offline

 

#8 2013-12-25 23:20:42

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1041
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Producenci lubia takie niespodzianki .

Offline

 

#9 2013-12-27 11:59:02

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Po pewnej przerwie mogłem popchnąć moją grę trochę dalej, moja drużyna nabrała poziomów, ubija smoka po długiej bieganinie (nawalanie łukami i różdżkami przez godzinę) by zdobyć dla mego Paladyna tytuł Krzyżowca. Mam już Kawalera dla Rycerza, Łotrzyka dla Złodziejki, no i moja Magini (?) potrzebuje tytułu Czarodziejki czy co tam będzie ale w tym celu będę musiał poszukać po całej krainie części golema. Korzystając z faktu, że okrzepłem w wyniku wykonania zadań pobocznych i czyszczeniu różnych miejscówek, postanowiłem kontynuować wątek główny. Uratowałem krasnoludy z Kopalni ale zachciało mi się meduz które dają mi popalić. Muszę magiczkę nauczyć Magii Ziemi na ekspercie, przynajmniej mogę leczyć paraliż Krzyżowcem, ale cesarska meduza zwyczajnie zamienia w kamień. Od czego są jednak eliksiry, chomikowałem dużo różdżek więc bicie szlamowców a potem meduz trochę się ułatwiło. Niestety są bugi i ciężko bić cesarską meduzę gdy strzela gdzieś za ściany, musisz też uniknąć każdej strzały bo może potencjalnie zmienić w kamień.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#10 2013-12-27 14:40:10

 Markham

Obywatel

Skąd: Międzyrzecz
Zarejestrowany: 2013-01-15
Posty: 589
Miasto: Przystań/Nekropolis
Magia: Kina
WWW

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Ja nawalałem do smoka jakąś godzinę z łuków, póki przypomniało mi się, że mam dwie różdżki - w sam raz na facepalma. Poszło szybko. Podczas gdy smok zieje ogniem polecam przytrzymać prawy przycisk myszy, co w efekcie uruchomi pauzę. To z kolei pozwoli szybko uszykować palce na unik. Zawsze mam złodzieja,maga, klera i rycerza. Wszystkie rasy. Miałem napisać poradnik dla początkujących w Kronikach, eh.

Offline

 

#11 2013-12-27 18:25:45

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Poszło dość szybko i ostro popchnąłem główny wątek do przodu i wzmocniłem mych bohaterów. Z czystego lenistwa zadania dla królowej Katarzyny i Eldricha Parsona wykonałem w wersji "oszukańczej", gdyż jest szybciej i dostaje się tyle samo złota i expa. Chodzi o to, że jak każdemu wspomnimy o zadaniu przeciwnej strony to oni chcą by podstawiać fałszywe rzeczy. To podstawiamy, dla obu. Ostatecznie Harmondale uzyskuje niezależność.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#12 2013-12-28 20:55:05

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Teraz muszę wybrać nowego sędziego, czyli Światło lub Ciemność. Możliwe, że porozdzielam sejwy i będę grał na dwie strony. Która strona jest według was lepsza? Wolicie ochronki Światła czy destrukcję Ciemności? Wiem, że mając Paladyna nie opanuję niestety arcymistrzowskiej magii m.in ciała, a wskrzeszenie czy odporność na wymazanie by pomogła. ;P Da się grać, trzeba uważać, może zwojami sobie pomogę albo znajdę jakieś inne sposoby. Zagrałem taką klasyczną drużyną, ale następnym razem chyba dodam sobie dodatkowego maga. Ogólnie to magia ma w tej grze wielką moc.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2013-12-28 20:56:12)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#13 2014-01-30 05:15:42

 ANcient DRuids

Przybysz

Zarejestrowany: 2014-01-29
Posty: 15
Miasto: Krzemienny krąg
Bohater: Sandro

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Jak tam Sauron, już pewnie dawno przeszedłeś? : )
Ja pamiętam, że wybrałem ścieżkę ciemności. Jedyna różnica w dwóch ścieżkach to dostęp do magii światła i ciemności, ale żadna z nich nie jest absolutnie gorsza od drugiej. Reszta zleceń, umiejętności i dostęp do nich dla powiedzmy... Arcypaladyna i Mrocznego Paladyna pozostaje otwarty (czyli obaj mogą nauczyć się miecza na arcymistrzu).
Najwięcej frajdy przyniosło mi zaczarowywanie przeciwników (magia umysłu na najwyższym poziomie) i patrzenie jak smoki same się tłuką : D
Moja drużyna to był Paladyn, Łowca, Mag i Kleryk. I niby racja z tym Palkiem, że nie ma dobrej magii, ale jak wbijesz mu wysoki poziom broni obuchowej na arcymistrzu, to będziesz co chwila paraliżował wrogów. I będzie wtedy stał taki biedny, bezbronny behemocik, a ty będziesz go mógł spokojnie zgładzić.

Offline

 

#14 2015-01-01 15:53:20

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Z osobistych obserwacji i doświadczeń zauważyłem, że warto brać kapłana gdyż na arcymistrzu ciała jego ochrona przed magią chroni przed wymazywaniem i takim tam zgonem od jednego ataku. Można to obchodzić na parę sposobów (np. mając miotacze, trzymać dystans albo paraliżować przy użyciu magii światła). Magia ciemności paraliżu nie ma, z kolei ma potężne czary ofensywne (oddech smoka! szrapnele na duże grupy!).

Paladyn gorzej czaruje od kapłana przez brak arcymistrza (i nie chroni przed wymazaniem), ale za to jest świetnym koksem. Gorszym od czystego Rycerza, ale walczy Maczugą, więc zawsze jakaś różnica w uzbrojeniu. W sumie nie narzekam, ale do ścieżki ciemności wolałbym kapłana przez pełne osłonki.

Mag to konieczność absolutna, bo o ile można przejść grę w stylu 3x mag + kapłan, to samymi wojakami nie da rady. Obsydianowe gargulce czy te kolorowe galarety są oporne na broń. Skrzynki z pułapkami można otworzyć telekinezą, stąd złodziej nie jest potrzebny.

Druid to hybryda maga i kapłana, ale nie jest tak wyspecjalizowany jak oni. Może nosić tarczę, więc jest twardszy od maga. Potrafi opanować alchemię na arcymistrzu (czarne eliksiry!) or medytację na arcymistrzu (mnóstwo many). Coś jak magia światła/ciemności niestety mu umyka.

Specjalizacja rządzi.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#15 2015-01-04 11:32:54

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2230
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Might and Magic VII: For Blood and Honor

Ciąg dalszy.

Mając już więcej doświadczenia można łatwiej rozwiązywać zadania i planować rozwój postaci. Szukanie nauczycieli też jest trochę mniejszym problemem, bo ważniejszych już jakoś się zapamiętuje.

Wiedząc, że pójdziemy drogą Ciemności możemy inwestować przede wszystkim w magię wody i powietrza dla paru przydatnych w komunikacji zaklęć. Błyskawice i lodowe pociski na początku się trochę przydadzą, potem zaklęcia magii ciemności są zwyczajnie zbyt silne i i lepiej w nie pompować punkty. W Celeste może być parę irytujących sytuacji, bo ktoś rzuca rozproszenie magii (w Świątyni Światła to zauważyłem), ale mając szeroki wybór czarów ofensywnych możemy zwyczajnie wyrżnąć naszych przeciwników i nie przejmować się osłonkami.

Magia światła też jest dobra, głównie przez czary defensywne - kapłan z magią światła posiada pełny pakiet ochronny.

Kapłan ciemności również sobie poradzi. Różnica jest w sumie taka, że ochronki i wzmocnienia trzeba rzucać razem z Liszem po kolei, a nie dwa czary i cały pakiet gotowy. Przy czym te ochronki będą słabsze, bo będą uzależnione od biegłości w innych szkołach magii. Brzmi to jakby magia światła była lepsza, ale to nieprawda. Jest balans, potrzeba tylko nieco innego podejścia. Do tego są jeszcze zwoje, kiedy zapowiada się naprawdę paskudna walka dobrze byłoby wykorzystać te zwoje z zaklęciami do których normalnie nie mamy dostępu.

W sumie w grze można sobie dać radę naprawdę różnymi drużynami, ja osobiście wolę prosto w twarz bezpośrednio walczyć z wrogiem. Na początku trzeba jednak trochę się hamować, warto kupić łuki i biegłości, wyposażyć w nie drużynę. To na początku naprawdę pomaga. Potem trochę mniej bo większości postaci nie da się porządnie wytrenować w łuku. Mag i kapłan są niezbędni jako fundament drużyny. Może bez kapłana można się nieco mniej obejść (dając np. paladyna), ale są momenty w których trzeba się zmierzyć z przeciwnikami którzy stosują wymazanie/zabicie jednym ciosem (Minotaur Lord, Tytani Krwi, Robert/Tolberti). Jednych można na dystans unieszkodliwić, ale Robert/Tolberti to faceci z miotaczami. Najlepiej wtedy na niewidzialności podejść blisko, a potem wytrwale ich atakować. Co strzał, zapisywać grę. Nie wymazał, zapisać, bić dalej. Wymazał, wczytać, bić dalej.

Denerwująca rzecz? Kiedy wykonywałem zadanie dla promocji Czarnego Rycerza - włam się do skarbca AvLee w Lesie Turaleańskim. Składamy odwiedziny Parsonowi, wszyscy są wrodzy (bo jesteśmy pewnie po Ciemnej Stronie + zrobiliśmy ich w konia przy kwestii niepodległości Harmondale), więc jak na porządnego Darksidera przystało, zrobiłem rzeź. Nabiłem sobie trochę kary, którą trzeba zapłacić w budynku rady. Wykonałem zadanie, poszedłem do Archibalda w Czeluści, stolicy Deyji i za swoje występki wtrącono mnie na rok do więzienia. Lol? Od kiedy to zabijanie elfów jest nielegalne? Musiałem cofnąć się i zapłacić. Na szczęście mordowanie arcymagów i archaniołów w Celeste (Bracada) uszło już bezkarnie. Nawet wieśniaków wyciąłem w pień, bo nie mogłem niewidzialności w ich obecności rzucić.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 
Rangi i tytuły
Zobacz: Komnata Prestiżu

Ludność cywilna
Włóczęga
Przybysz
Obywatel

Armia Królewska
Rekrut
Szeregowiec
Tropiciel
Wojownik
Dowództwo
Generał
Heros

Władze
Strażnik
Hetman
Król
Ranga karna
Przestępca
Nasi Sojusznicy
Zobacz: Sala Tronowa

Akademia Wojny - Heroes of Might and Magic III
Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic.
www.disciples.pl
Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Zapraszamy na nasz portal gamingowy
Zobacz: e-Gildia Graczy

e-Gildia Graczy
Odwiedź także nasz profil na Facebooku!
Motta naszych użytkowników
Zobacz: Hala Sław


Zaprzyjaźnione kanały YouTube
Kanał MJOdorczuka
I tak nie ogarniesz...

Kanał Xena
Co tu dużo mówić?



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
money lending business domek De_Dust2@pukawka.pl www.mydlice.pl www.mydlice.pl pokoje w Ustroniu Morskim metki odzieżowe Wszywki skóropodobne Tłumacz przysięgły języka angielskiego Dzieci z autyzmem terapia