Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#1 2016-10-06 00:04:36

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Oficjalny koniec Heroes VII

Znaki na niebie i ziemi były jasne, czekaliśmy tylko na oficjalny komunikat. Wygaszanie serii trwa dalej.

https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ … m-the-team

Oznacza to koniec oficjalnych łatek dla gry, czyli jakakolwiek dodatkowa pomoc będzie poszukiwana we własnym zakresie. Forum ma pozostać otwarte do użytku graczy, stąd przypuszczam, że pozostaje czekać na mody.

Współpraca z Limbic została zakończona przez Ubisoft po 4 latach. W międzyczasie zdążyli wydać Might & Magic X: Legacy na początku 2014 roku oraz M&M Heroes: VII we wrześniu 2015. Moje osobiste przypuszczenia są takie, że za kolejne Heroesy się wzięli zaraz po Legacy. Co oznacza, że mieli około 1,5 roku na zrobienie gry. Dorzućmy do tego fakt, że studio nie jest specjalnie duże i katastrofa gotowa. Nie wiem jak tam u was z grami RPG, ale BioWare miało ten sam numer z Dragon Age 2. Wydali Początek pod koniec 2009 i zaraz potem zrobili dwójkę na wiosnę 2011. To było widać, kiedy np. grafika sequela była gorsza, a lokacje recyklingowane, mógłbym wymieniać naprawdę dużo powodów, but i digress.

Gra miała potencjał, ale została zrujnowana przez politykę Ubisoftu. Jak myślicie, czy byłoby tyle krzyku gdyby grę wydano teraz? Oczywiście, że nie. Ciągle jest sporo do naprawienia, ale kroki w dobrym kierunku już zostały postawione. Jeśli jednak wydawana jest seria patchy 2.xx z dużymi liczbami to coś jest naprawdę nie tak. Podobno od programowania SI był tylko jeden facet, zadanie ich zdecydowanie przerosło. Ubi dodatkowo cięło koszta wynajmując mniejszych wykonawców (Limbic), którzy w dorobku nie mieli na dobrą sprawę niczego wyjątkowego.

The Might & Magic team napisał:

On behalf of the Heroes team, we hope you continue to treasure this series as much as we do

.

Ledwo uniknąłem ataku wścieklizny.

The Might & Magic team napisał:

we are looking forward to seeing you again in Ashan!

Zaraz, czy to piana na klawiaturze?

Do końca miesiąca zamkną jeszcze Duel of the Champions i zostajemy tylko z jakąś grą na telefony przeznaczoną na rynek azjatycki. Krótko mówiąc nie ma nic.

Cywilizacja 6 ma premierę, może ukoi moje nerwy.

Ostatecznie Heroes 3 przeżywa drugą młodość dzięki Horn of the Abyss, warto spróbować?


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#2 2016-10-06 12:50:36

 Mathias

Król

35762222
Zarejestrowany: 2006-11-25
Posty: 6916
Miasto: Zamek
Kampania: Niech Żyje Królowa
Jednostka: Archanioł
Bohater: Christian
Magia: Woda
WWW

Re: Oficjalny koniec Heroes VII

Chyba rzeczywiście czas przerzucić się na HotA. Wygląda na to, że Heroes VIII już raczej nie powstanie, a jeśli nawet, to z budżetem jeszcze mniejszym niż siódemka. Mogliby chociaż sprzedać prawa do marki, skoro nie chcą jej rozwijać.



http://egildia.pl/wp-content/uploads/2016/12/ggg%C5%82adkie.png
+Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też podtrzymywałem dla ciebie łaskawość.+ [Jr 31, 3]
+Świat jaki znamy odchodzi. Jednak to przeszłość jest kluczem do przyszłości.+
+Pogarda to przywilej ludzi światłych i rozumnych. W innych przypadkach jest przejawem zwykłego gówniarstwa i ciemnoty.+

Offline

 

#3 2016-10-06 13:43:53

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Oficjalny koniec Heroes VII

Sądzę, że Ubisoft kombinuje, a do tego sami mają poważne problemy na głowie. Prosto z wikipedii angielskiej o Ubisoft, możecie znaleźć odnośniki do tego.

In October 2015, A French mass media company Vivendi bought a 6% stake in Ubisoft.[11] In February 2016, Ubisoft's Yves Guillemot and his brother asked for more Canadian investors, to help prevent a hostile takeover by Vivendi.[12][13][14] Earlier in the month, a hostile bid worth €500 million on Gameloft,[15] by Vivendi's chairman Vincent Bolloré raised their stake in Ubisoft to 15%.[12] As of September 2016, Vivendi has increased their holds to 22.8% controlling stake in Ubisoft.[16][17]

Oznacza to tyle, że sukcesywnie Ubisoft ulega wykupieniu przez Vivendi i ja tu wietrzę jakieś dodatkowe manipulacje, żeby ułatwić to przejęcie. Vivendi nieco oszczędzi jeśli wykupi koncern, któremu gorzej się wiedzie. Jakie jest Vivendi, można zapytać się Activision-Blizzard, które przez dłuższy czas gorąco i za wielką kasę próbowało uwolnić się od firmy-matki. Wyczuwam po prostu sabotaż, bo wiele razy zdarzały się dziwne wypadki gdy Vivendi kogoś przejmowało. Ja rozumiem, że Ubisoft próbuje ciąć koszta, ale nie rozumiem w jaki sposób wkurzanie wszystkich klientów naokoło ma w tym pomóc. Prawda jest taka, że Ubisoft sam sobie kopie grób, jeśli ma być tak jak teraz to naprawdę mało mnie obchodzi co się z nimi stanie. Może rzeczywiście trzeba wymienić cały zarząd. Nie róbcie sobie jednak wielkich nadziei: Vivendi jest jeszcze gorsze od Ubisoftu, a chce ich przejąć (tak jak to robi od czasu do czasu), bo znowu chce wrócić do growego biznesu.

Zresztą od jakiegoś czasu zarówno Le Breton jak i Marzhin zostali oddelegowani od marki Heroes, co też jest bardzo złym znakiem. Pal licho Bretona, bo arogancko twierdził, że oni wiedzieli lepiej od fanów. Potem zaś sypali popiół na głowy. Szkoda Marzhina, bo to on m.in. przeforsował dodatki do Heroes 6 ze starymi bohaterami Cragiem i Sandro czy odpowiadał za dodatek Lost Tales of Axeoth do Heroes 7, fakt że wziął się tak z czapy po tylu latach na podstawie dawnych skryptów dowodzi, że facet jest pasjonatem i szukał głęboko.

Ostatnio edytowany przez Sauron (2016-10-06 14:25:46)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#4 2016-10-09 19:14:36

Baron

Obywatel

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-04-02
Posty: 1049
Miasto: Żywioły i Twierdza
Jednostka: Feniks i Behemot
Bohater: Ciele

Re: Oficjalny koniec Heroes VII

Hoho! Znaczy sie pracownicy Ubi zostali juz podkupieni i ci z Vivendi obiecali im cieple posadki, gdy Ubi podtopia zeby kupic taniej?! Teoria spiskowa niestety znajac ludzi wyglada az za bardzo realnie. Tacy sa ludzie.

Offline

 

#5 2016-10-11 12:04:19

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Oficjalny koniec Heroes VII

Vivendi dobiera się co raz bardziej, a Ubisoft chociaż się broni to jednak powolutku ustępuje pola.

Z innej beczki, nawet soundtrack nie jest tak dobry jak kiedyś i bardziej brzmi jak generic fantasy. https://www.youtube.com/watch?v=1DF8z3O4W_c

Jadąc po miastach i menu theme, resztę zostawiam na później.

1. Main theme jest ok i dość dobrze wyznacza ton historii.
2. Przystań, piękny i wzniosły, ale jak już nie raz zauważono, brzmi jakoś elficko. Zamek z trójki nadawał bardziej militarystyczny ton, czwórka była bardziej emocjonalnie smutna. Piątka ma w sumie wszystko jak trzeba. Jest piękno, jest zacięcie.
3. Nekropolia, trochę przypomina motyw z dwójki, ale brakuje pazura. Po cholerę robić wampiry potwory jak z trójki i liszów kapłanów śmierci, skoro muzyka nie jest do nich lepiej dopasowana?
4. Akademia, brzmi disneyowo a do tego zerżnięty Dies Irae od Nekro z trójki.
5. Twierdza, o to jest fajne. Miasto orkowych nomadów w głębokiej pustyni, choć orkowie z piątki bardziej przypominali hordę Mongołów, a z szóstki azteckie plemiona. Mimo wszystko może być.
6. Sylvan, hmm brzmi indiańsko, szczególnie to olalalalajlalajlalaj coś tam. Można sobie jednak wyobrazić drzewa i spadające z nich liście. Cel spełniony jak przypuszczam.
7. Lochy, nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudy.
8. Forteca, zaskoczenie pozytywne. Brzmi mocarnie, solidnie i przy ziemi. Dudnienie przypomina dźwięki z głębin i można wyobrazić sobie twardy krasnoludzki marsz.
9. Inferno gościnnie. Ok mała edycja, po ponownym przesłuchaniu mogę stwierdzić, że to jest dobre, przypomina mi nieco Inferno z trójki. Cóż, po rozczarowujących Lochach i wybrakowanej Nekropolii przynajmniej diabły ratują sytuację.

Jeszcze battle theme. W teorii, bo jakoś kiepsko brzmi jako muzyka bitewna. Żeby nie szukać daleko, w dobie nawet Ubisoftu dało się zrobić dobrą muzykę bitewną.

https://www.youtube.com/watch?v=R-RNoAAT6sk

https://www.youtube.com/watch?v=VM96qZnqnNs

Ostatnio edytowany przez Sauron (2016-10-11 18:18:14)


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
ホテル ゲッピンゲン