Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Witamy w Królestwie!


#11 2008-10-05 20:55:05

 Macielug

Obywatel

11734157
Zarejestrowany: 2008-09-25
Posty: 645
Miasto: Wrota Żywiołów
Kampania: WOG
Jednostka: Czarodziejski smok
Bohater: Roland

Re: Tricki i Porady

Zdarza się często w WOG'U, bo tam jest opcja "niektóre siedliska sprzedają ulepszone jednostki".


Jeśli coś chcesz to zawsze możesz to osiągnąć.

Offline

 

#12 2008-10-31 19:22:39

 Eleazar

Obywatel

Skąd: Okolice Warszawy
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 874
Miasto: Lochy, Bastion
Kampania: Podziemia i Diabły
Jednostka: Czarny Smok, Złoty Smok
Bohater: Gunnar, Clancy
Magia: Ognia, Powietrza
WWW

Re: Tricki i Porady

Dobre to z okopem. I perfidne }:>

___________________

Powód edycji: Poprawa stylistyczna.

Ostatnio edytowany przez Eleazar (2009-12-23 20:54:55)

Offline

 

#13 2009-01-29 16:49:43

tasakadi

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-01-29
Posty: 3
Miasto: Lochy
Jednostka: Chłopowie xD

Re: Tricki i Porady

Pandrodor napisał:

zdarza sie często że niewiecie jaką specjalizacje wybrać gdy awansuje się na next lvl, napisze wam jaka specjalizacja do kogo pasuje

Wojownik:
Bardzo przydatne-Logistyka, Znajdowanie Drogi, Atak, Łucznictwo, Taktyka
Przydatne:Płatnerz, Odporność, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka, Balistyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka, Pomoc
nie przydatne: Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja, Mistycyzm, Talent Magicznyzne, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Mag-Wojownik:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Łucznictwo, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia
Przydatne:Magia Wody, Inteligencja, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka
Mało Przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Talent Magiczny, Płatnerz, Odporność, Balistyka
Nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja,Nawigacja

Mag:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja
Przydatne:Łucznictwo, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Talent Magiczny, Taktyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Płatnerz, Odporność, Balistyka
nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne:Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Troche mało estetycznie, ale powinniście się rozczytać

w.g mnie to jedyna dobra opcja w heroesie III jest tworzenie hybrydy wara z magiem
ja mam troszke inne zdanie co do Maga-woja
Łucznictwo - nie przydatne (za malo jest DOBRYCH wysoko poziomowych lucznikow, a takimi sie pozniej gra)
Szczescie i Dowodzenie - jak najbardziej wykoksane talenty, ja bym zaliczyl je do tych bardzo potrzebnych
Taktyka - zupelnie nie potrzebna (jezeli tak jak ja masz taktyke defensywna[magia ziemi], to stoisz jak najdalej od przeciwnika a jak ofensywna[powietrza], to zdazysz podleciec
Balistyka - zaliczylbym ja do "potrzebnych" poniewaz 2 kontrolowane strzaly z kataputy to cos dobrego

i wogole mam troche inne zdanie ale nie chce mi sie juz pisac. No ale kazdy w koncu gra po swojemu ;D

Offline

 

#14 2009-04-09 09:40:13

 Sauron

Generał

Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-03-22
Posty: 2239
Miasto: Nekropolia/Cytadela/Forteca
Kampania: Bunt Nekromanty/Cena Pokoju
Jednostka: Tytan/gorgona/władca mroku
Bohater: Wystan/Sandro/Neela
Magia: Dopasowana

Re: Tricki i Porady

Łucznictwo się na pewno przyda w np. Fortecy i Lochach. Tam są dobre jednostki strzelające.


http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Offline

 

#15 2009-04-09 10:28:48

 Magyar

Rekrut

Skąd: Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2008-08-29
Posty: 1634
Miasto: Zamek, Bastion i Forteca
Kampania: The Restoration of Erathia
Jednostka: Archaniol, Zloty Smok i Tytan
Bohater: Lyonis, Elleshar i Solmyr
Magia: Woda

Re: Tricki i Porady

Sauron napisał:

Łucznictwo się na pewno przyda w np. Fortecy i Lochach. Tam są dobre jednostki strzelające.

Zapewne kazdy z Was to wie, ale - jezeli mamy zdolnosc "Artyleria" i bronimy sie w swoim zamku (oblezenie), to przejmujemy kontrole nad naszymi zamkowymi wiezami strzelniczymi (w sumie sa 3 ).


http://i46.tinypic.com/2lkp2fa.png

"Do ataku! - Krzyknął dzielnie Generał, Spierdzielając w krzaki..."

Offline

 

#16 2009-06-03 21:23:47

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Tricki i Porady

Wracam z nowymi rzeczami Nie chce mi się przepisywać dlatego skopiuję mojego posta z AW.
Hydrą można robić z łatwością banki,bo komp wariuje nie chcąc żeby z kontry i ataku dostawało więcej niż jedna jednostka dlatego jak się mądrze ruszy,komp zaatakuje tylko jednym neutralem.Znalazłem kiedyś na necie sposób pozwalający zrobić utopię w 2 tyg,z 3 ulepszonymi hydrami i 6 jaszczurkami,ale trzeba było mieć 10 poziom Tazara,ponad 10 obrony,uleczenie.Sprawdziłem ten sposób na specjalnie zrobionej mapce z wieloma utopiami na 130%,ale mimo wielu prób sposób jest wg. mnie błędny.Smoki najpierw atakują lizaki,dzięki czemu można zaatakować 2 smoki,ale później jeden się odsuwa,reszta czeka i kolejny zdejmuje kontrę i po odczekaniu atakują bez kontrataku,a w następnej turze mają pierwsze ruch,wiec jest po hydrach.Jak sprawdzałem można tak robić ale z lepiej nabitym Tazaram i większą liczbą hydr. Z 5 idzie to zrobić,ale jak się coś źle zrobi,mogą być straty,a z 7hydrami bez problemu.

Obrabianie krypty w 1 tyg confem nawet w pierwszym dniu,gdy dostaniemy od szczura powietrze i mamy to siedlisko na start.1slot - rusałka 2slot - powietrze 3slot - rusałka 4slot - rusałka 5slot - x rusałek 6slot - rusałka 7slot - rusałka.Sposób opracowany przeze mnie,jak coś.
Obrabianie confem nagarnii  w 2tygdniu,tak jak kryptę tylko potrzeba mass slow,zamiast powietrza burzyki i można wsiąść lód żeby szybciej poszło.Nie znam innego sposobu,który ograniczałby straty.
Meduziarnia w 2tygodniu jak w nagarnii ale nie jest potrzebny slow.
Cyklopiarnia nie próbowałem jeszcze atakować,głównie z powody że kiedyś wlazłem do środka nie sprawdzając prawym klawiszem mychy ile jest cyców w wewnątrz i trafiłem na gromadkę 50 cycków,dzięki przeciwnik miał gg.
W gryfiarni też potrzeba mass slow.
Jak sobie poprzypominam jakieś rzeczy to napiszę,bo na dużo rzeczy nie zwracam już uwagi uważając za normalne.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#17 2009-06-03 22:50:53

Żywiołak

Obywatel

Zarejestrowany: 2009-04-11
Posty: 126

Re: Tricki i Porady

Fajny poradnik, jakiś kozak musiał go napisać


http://images50.fotosik.pl/163/eb684b0600f0cbcd.jpg

Offline

 

#18 2009-06-04 19:25:41

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Tricki i Porady

Wiele się zmieniło od naszej ostatniej gry,już nie trzymam entów na koniec dnia.
A i zapomniałem o drawsiarni,w 1 tygodniu da radę obrobić bez strat,ale nie możne być pełna i najlepiej jakby ulepszonych nie było,bo wtedy ciężko stosować taktykę czekaj-atak-ucieczka-czekaj-atak -itd Bo trzeba by przyjąć coś na klatę.No i najgorsze jest morale,dlatego wchodzi się na własną odpowiedzialność Ale z pojedynczym slowem można próbować.
Sposób jak zrobić aby nasz jednostka gdy dostanie berserka,nie wykonała ruchu.Ta wiedza jest zaczerpnięta ze zbiorów Grunthora,ale nie wszyscy łażą po necie i szukają takich rzeczy,wiec przedstawię wam to:
sposób z jednostką 2 hexową.
http://img41.imageshack.us/img41/5192/berserk2.jpg
Wystarczy że jedna jednostka zajmująca 2 hexy przylega w taki sposób jak na powyższym zdjęciu do jednostki pod wpływem berserk która zajmuje 2 hexy aby jednostka pod wpływem berserk nikogo nie atakowała nawet gdy inne jednostki gdziekolwiek przylegają do niej.

teraz z jednostką 1hexową.
http://img41.imageshack.us/img41/6840/berserk1.jpg
Dla ArchDevils(zajmują one 1 hex natomiast dla innych jednostek zajmujących 1 hex jak np. pikmeni-zawsze zaatakują-wiecej jednostek nie sprawdzałem) jest analogiczna sytuacja jak z jednostkami zajmującymi 2 hexy- Archdevils nie uderzą.


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

#19 2009-08-27 12:20:28

 Olórin

Generał

34741593
Skąd: AvLee
Zarejestrowany: 2009-08-11
Posty: 1094
Miasto: Bastion
Kampania: Cień Śmierci
Jednostka: Centaur Bojowy
Bohater: Mephala

Re: Tricki i Porady

Ciekawe triki bardzo pomocne zwłaszcza ten z okopem(na huzi na wikinga okopałem się w Brytanii i na luzie podbijałem resztę).Ja zauważyłem że czasami w karczmie pojawiają się bohaterowie,którzy mają już arty(zdobyłem tak hełm tytana(jakoś tak)pancerz tytana i miecz sprawiedliwości),nie ma reguły w który dzień się pojawią,ale jeśli nie ma ich od razu w pierwszych dwóch to tego dnia się nie trafi.Wydaje mi się że to są bohaterowie,którymi komp uciekł po potyczce,ale nie wykupił ich od razu.

Ostatnio edytowany przez Olórin (2009-08-27 12:21:05)


http://i50.tinypic.com/2a8ouvd.png
http://i49.tinypic.com/2ijm0b5.png
[CENTER]http://www.nodiatis.com/pub/1.jpg[/CENTER]

"Prawdziwy władca jest zawsze w pierwszym w boju i ostatnim w odwrocie..."

Offline

 

#20 2009-09-16 19:21:43

 altaeir

Obywatel

10752445
Zarejestrowany: 2008-12-23
Posty: 532
Miasto: różnie to bywa...
Bohater: zależy od zamku

Re: Tricki i Porady

Balistyka i zamykamy wroga w zamku
I już macie dobrą stronę balistyki, bo przeglądając posty czytałem, że jest niesamowicie badziewna.

Ostatnio edytowany przez altaeir (2009-09-16 19:23:22)


http://img.userbars.pl/23/4480.pnghttp://img.userbars.pl/92/18250.png
http://img709.imageshack.us/img709/5922/zniwiarz.png

Mam sto rąk,sto sztyletów,gdy zechcę sto ran zadam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotely Walsrode www.berlin-hotel.pl www.worldhotels-in.com https://www.berlin-hotel.pl Овар